Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

otwieramy wspólnie ze Scatmax'em teczkę, gdzie będziemy umieszczali modele/sceny mebli. Zaczynamy od sofy znanej zapewne wielu z tutoriala z cgarena, ćwiczenie na teksturowanie i render w Blenderze. Ponieważ zaczynamy przygodę z wnętrzami to krytyka/podpowiedzi mile widziane.

 

sofarender1.jpg

 

screensofa.jpg

Edytowane przez adam_m

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi o projekt to nie wiem ale jakoś tak mało zachęca do siedzenia. Modeling dobry, ale za to materiał powoduje uczycie twardości i sztywności. Ja bym zaokrąglił te pufy, popróbował leciuteńkiego SSS i trochę oddalił kamerę bo rozciąga kadr.

Napisano

Wydaje mi się, że mapka koloru jest albo zbyt małej rozdzielczości, albo masz dla niej ustawioną za wysoką wartość Filter. Być może przydałaby się mapka bump (o ile jej nie ma) albo mapka odbić (na Twoich ustawieniach masz wyłączone RayMirror, ale domyślam się, że to tylko tak do obrazka). No i snuję domysły, co za urządzenie jest za tą sofką (prowadzi tam kabel z gniazdka).

Napisano

witam, model ladny,wydaje mi sie ,ze takie meble jednak lepiej prezentowac w dobrze oswietlonym studio ,ladnie cieple kolory,ale to tylko moje zdanie pozdro

Napisano

wiem ze trochę zboczę z tematu ale tak mnie to uderzyło że muszę :P ten kontakt jest bezsensowny wygląda jakby sofa była podłączona do prądu... bo ani w listwę nie wchodzi kabel ani nie wychodzi po drugiej stronie sofy... :P

 

wiem wiem czepiam się nie zwracaj uwagi :P

Napisano
  • Autor

Witam,

tym razem meble kuchenne (model). Mam pytanie do Blenderowców (cały czas uczę się tego programu). Dlaczego siatkę raz widać tylko od frontu (czajnik) a raz całą (z dwóch stron- krzesła)? Pozdrawiam.

 

kuchnia1.jpg

 

kuchnia2p.jpg

Napisano

Miały być meble a zaczynają się pojawiać wizki. Wiem dlaczego tak się robi z siatką, ale nie będę pisał na forum bo znowu mnie zjadą że się wymądrzam więc tylko napiszę że w widoku perspektywicznym całkowicie tego zjawiska nie zlikwidujesz, co najwyżej trochę zmniejszysz ustawieniami ograniczeń widoku.

Napisano
  • Autor
  Bonifatz napisał:
adam_m : wydaje mi się, że to wina odwróconych normalsów, ale mogę się mylić.

Dzięki Bonifatz za odpowiedź, ale to nie to. Odwróciłem normalne na krześle a efekt ten sam :(

Napisano
  • Autor

Bardzo proszę - siatka:

 

92741865.jpg

 

Edit:

Siatka bez MS. Jak ktoś ma pomysł lepszej jej prezentacji to chętnie skorzystam. Zauważyłem, że w Blenderze wpływ na widok siatki ma parametr ZTrans>Zoffs (materiału siatki). Przy wyższym niż .05 widać edge z tylnej strony obiektu.

 

61585355.jpg

Edytowane przez adam_m

Napisano
  • Autor

Praca niekomercyjna. Głównie ma na celu prezentacje mebli Aston. Komentarze mile widziane (zależałoby mi na uwagach dotyczących oświetlenia, modeling blender, renderer max/vray). Pozdrawiam.

 

interior1i.jpg

Napisano

|Uhhhh, wszystko strasznie czerwone. Jak na mój gust zbyt agresywne i jednostajne. Przydałoby się wg mnie raczej meble skontrastować trochę z tłem. Po prawej stronie przy świetle IES jakieś pionowy pasek pixeli się pojawił.

Napisano

Maestro101, chyba nie masz racji z tym paskiem pixeli, bo z tego co widzę to ściana ma taką texturke, popatrz na ścianę po lewej.

A co do kolorów to rzeczywiście przydałoby się bardziej skontrastować. Ogólnie mam pozytywne odczucia.

 

powodzenia dalej ;)

Napisano
  Dawcio_m napisał:
na moje oko sofy kremowe i miodzio;)

 

Albo sciany brązowe i też, tylko ze troche ciemniejsze miodzio:P

 

I tam na kanapie takie dziwne, jabky slad po laczeniu z 3 foteli:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności