Napisano 10 Październik 200915 l Noe napisał: super ale z abberacja to nawet ja tak nie przesadzam:) ... myślę...myślę i...brak mi słów... A co do pracki to czekamy na up. NApewno jeden z ciekawszych projektów ostatnich tygodni.
Napisano 15 Październik 200915 l Autor Requirere - dzieki :) Noe - :) kamil - :P Khatake - dzieki wielkie :) mil oslyszec ze wzbudza jakies zainteresowanie :) sorrki ze tak pozno, ale rozne rzeczy zlozyly sie na to ze tak pozno i dosc maly up. Jeszcze wrzucam mala wersje, a w stereo juz bedzie na final. dodalem jakies budynki w tle, nad postacia popracowalem, dodalem nogi, ten slup po prawej, i pare innych detali. powoli zmierzam ku koncowi.. martwi mnie jeszcze ten kosciol czy disp czy modelowac te pierdoly na nim.. no nic.. jak sie zabiore ze niego dzis/jutro to sie okaze. Pozdrawiam i dzieki za mobilizacje :) Edytowane 15 Październik 200915 l przez ptaszek
Napisano 16 Październik 200915 l Miód malina. Tylko bałagan taki trochę. Rurka trzeba zawołac, bo jak Kamil zobaczy to będzę lipa :> Ułożenie głowy nadal trochę nie leży. W oryginale jest przesunięta trochę nad prawe ramie. Uwydatnia to prawy mięsień mostkowo-obojczykowo-sutkowy. Na mostku postaci szata tworzy jakąś dziwną gule, nie wiem co to takiego ale w Twojej pracy nie ma tego czegoś. Usta są zbyt płaskie. Mogę się mylic ale proponuje zastosowac dizajn który zwykł nosic na swojej gebie Daniel Craig. Wygląda trochę jak przepity ale za to dolna warga jest wydatna. pozdr, powodzenia i czekam na więcej.
Napisano 16 Październik 200915 l Mapowanie Ci się rozciąga pod płaszczem (tam gdzie widać jego jasną stronę)
Napisano 18 Październik 200915 l Autor Ehh nie bylo mnie caly weekend a i chory jestem wiec maly up tylko. Ogolne poprawki + katedra w tle
Napisano 19 Październik 200915 l Cały czas jest bardzo fajnie. Jedynie jak skończysz już modelować i teksturować całość to popracuj troszkę nad tym by całość nie wyglądała tak kukiełkowo (zapewne chodzi o shadery i ustawienai renderu).
Napisano 20 Październik 200915 l Autor Artooro staralem sie jak moglem ale nie mam juz troche sily nad tym siedziec. Mniej wiecej calosc wyglada tak i jesli render nie spotka sie z wielka fala krytyki, to robie stereo i wrzucam do finished :)
Napisano 20 Październik 200915 l ja bym nad tym jeszcze posiedzial troche,miasteczko w tle mozna poprawic i textury gdzieniegdzie podciagnac no chyba ,ze w postpro to zrobisz
Napisano 20 Październik 200915 l Twarz jak u lalki, brakujen tekstury, za gładka zbyt świecąca (porównaj z oryginałem) Także niebo zbyt gładkie, spróbuj dać teksturę chmur (przynajmniej bardzo lekko, po prostu żeby nie było tak idealnie jednokolorowe) Z światła można by jeszcze więcej wyciągnąć. U ciebie chyba jest tylko jedno główne? Zobacz na oryginale, np. ta tablica z planetami powinna być oświetlona dodatkowo (mniej równo), to samo dotyczy kościoła z tyłu, Ogólnie to miejscami bardzo fajnie, ale miejscami zbyt sterylnie.
Napisano 21 Październik 200915 l Autor Kurcze a mialem nie poprawiac :) ale jak zwykle macie racje. Poprawki robie juz w PS. Miasto dalem troszke za mgla. Twarz to moja slaba strona, robilem co moglem, ale juz sa nie wiem czy lepiej :/ Chmurki faktycznie daly fajny efekt. Dodalem troche pomaranczu tu i tam i zoltego na twarzy. Czekam na kolejne cenne uwagi :)))) I dzieki za pomoc! no i wersja stereoskopowa: Edytowane 21 Październik 200915 l przez ptaszek
Napisano 21 Październik 200915 l no jak dla mnie bomba gdyby twarz i dłonie były lepsze to byłoby normalnie przecudnie :)
Napisano 21 Październik 200915 l Autor No dobra :P nowy dzien to wiecej sily na poprawki. Pracowalem mocno nad twarza, ale z plastikowej sie zrobila troche gumowa, ale mysle ze lepiej. No i calosc mniej ostra i lekko podkolorowana.
Napisano 21 Październik 200915 l Faktycznie Kopernik wygląda jak kukiełka z teatru lalek. Zabudowa z tyłu extra.
Napisano 21 Październik 200915 l Czy na twarzy jest jakaś tekstura? Moim zdaniem brakuje fałdek i bump mapy (albo normalek), i spokojnie można zmniejszyć działanie SSS (na oryginale skóra wygląda dość sucho, wręcz jak papier). Ocieniona część twarzy na oryginale jest jaśniejsza, lekko czerwona, u ciebie szara. Doświetl słabym spotem albo area bez cieni.
Napisano 22 Październik 200915 l w nawiązaniu do rozmowy co do optymalizacji pracy podaje link który na pewno się wszystkim przyda. Przy tej pracy sceny mogą w chu..... poligonów, a wy tego nie odczuwacie a tym bardziej dalej możecie modelować ;) http://www.render.ru/books/show_book.php?book_id=651
Napisano 22 Październik 200915 l Autor 3d_operator - no pracuje nad kopernikiem :) Ania - Twarz ma teksture, ale nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia w robieniu tekstur twarzy. Zmniejszylem sss i to dosc radykalnie idac za Twoimi radami no i pozbylem sie efektu gumy. Zmniejszylem jego zasieg, ale zwiekszylem moc przez co nie musialem dawac dodatkowego swiatla. Dalem tez troche nierownosci bumpem, ale nie wiem czy to w ogole widac :) requirere- dzieki.. staram sie.. mialem juz olac i zakonczyc temat, ale tak codziennie siade po godzinie i zawsze cos sie uda z Wasza pomoca polepszyc. jlidesign- cala scenka ma 91 441 facow, wiec nie jest tak zle :) wrzucam up twarzy z bliska i calosci Twarz juz chyba tak zostawie.. zostaly dlonie, wiezyczka i zamek do kufra :) i male poprawki ogolne. jak jutro tego nie skoncze to dopiero za tydzien bo wyjezdzam :/
Napisano 23 Październik 200915 l Autor Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc! przenosze prace do finished http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62953 :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto