Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawno nie robiłem wizualizacji, więc:

Prosta scena: pokój z biórkiem, szafką i fotelem/krzesło

Na książkach z górnej półki i na tej największej na pewno będzie inny materiał. Wogóle, wiele się na pewno jeszcze zmieni:) Starałem się użyć LWF.

biuro.png

lub

bioro2.png

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba nie nakazuje tylko sugeruje, by to robić. Z tego co przed chwilą przeczytałem.

 

Ale ok:

renderer: Vray

chwila w PS i chwila w czymś, co nazywa się Motiva RealCamera i do czego link znalazłem na głównej.

Modele moje.

Napisano

Dla mnie to ważne. Jak widzę pracę i efekt jest taki jaki jest to chcę wiedzieć czy użytkownik go osiągnął dzięki ciężkiej pracy i ogromnej wiedzy, czy użył "automatu", na którym jest o wiele łatwiej osiągnąć dobre efekty. VRaya wszyscy lubią gdyż nie trzeba tyle pracy co przy Mentalu, i jest naprawdę świetny do architektury nawet jak ktoś nie ma dużego doświadczenia.

Napisano

:/

Ludzie lubią się kłucić w moich wątkach.

Wystarczyło zapytać zamiast straszyć regulaminem:p ale ok.

 

Chodzi o to że słoje są zbyt widoczne na tym jasnym drewnie?

 

Poza tym, nie wiem czy nie jest zxa ciemno.

Napisano

Siema;) według mnie no to na pewno trzeba dodać jakieś tło za tym oknem, bo wygląda trochę jak świecąca tablica. Dla mnie słoje są ok, tylko mogły by być lepszej rozdzielczości;)

Napisano

Jednak lepiej to wygląda w ten sposób:

 

bioorooxxx.png

 

Dodałem jakieś tło, żeby nie było że nie ma:) W ostatecznej wersji będzie na pewno podobne, ale raczej nie dokładnie te.

 

Okno poprawię jutro. Rzeczywiście, może nie wyglądać jak okno, ale w sumie z założenia miało nie być otwierane i nie mieć klamki.

 

Rozdzielczość textur jest za mała?

Napisano

Zbliżenie biórka:

biorko.png

Scena:

bjuro.png

Widzę ale jeszcze nie poprawiłem, rendertime mnie dobija:/ Nie do końca wiem dlaczego.

-Skóra jest za wyraźna

-Słabe ustawienia - plamy itd.

-Niebo trochę poprawię

-jedna kredka się unosi

-książki na górze poprawię w ps

-klamka - też poprawię w ps. Nie wiem czy to też nie wina jakości.

-stojak na pióro jest na odwrótpokolorowany.

Chyba oprócz wymieionych błędów osiągnąłem swój cel i jutro wrzucę final.

Napisano

A ja tak sobie myślę, że to 1000 piętro to nie taki głupi pomysł :) tylko wtedy okno będzie za małe jak na biurowiec. Pod sufitem, w prawym kącie i wokół ramy okna przebijają dziwne cienio-światełka. Dopiero zaczynam bawic się w renderowania - szukając tutków już nie pierwszy raz spotykam taki problem. Wina modeli czy renderera?

Napisano

Dolna krawędź okna jest poniżej lini wzroku więc horyzont powinien być widoczny, chyba że to taka zabójcza mgła ale wtedy powinno być nie niebiesko ale błękitno-szaro.

Napisano

Spróbuj może jakiś direct dać wpadający przez okno, bo jakoś tak ponuro jest.

Do okna i klamki to się nie przyłożyłeś ;-)

Krzesło wydaje się być za małe w stosunku do biurka, robiłeś to z jakimiś wymiarami czy na oko?

Popracuj nad teksturą mebli, płasko wygląda.

Napisano

Problem z oknem i klamką:

Materiał był trochę przeźroczysty:) Musiałem przypadkiem poruszyć suwak.

Tło dorobię chyba w PS. Rzeczywiście, choryzont musi być widoczny.

Wielkości obiektów porównywałem, proporcje są takie jak mebli w moim pokoju:) nie licząc monitora, on był ustawiany na oko.

 

Sprawdzę jak to wygląda z directem i się zastyanowię czy go dawać.

 

bioro1.jpg

Napisano

Chwila przerwy i...

update:)

Teraz Maya+MR:

Dodałem kilka efektów jak widać:p chyba trochę przeginam. Miało wygląśdać trochę jak z komórki, powinienem był przekręcić kamerę i dodać szum:]

robionystol.png

Słaba jakość, z tąd ten szum. Jakieś rady jak go usunąć? Nie jestem pewien czy to przez ustawienia GI, materiałów czy czegośtam... słabo znam MR.

render2b.jpg

 

Chyba blisko końca. Jeszcze raz sprawdzę proporcje, bo chyba rzeczywiście coś nie gra, rozrzucę na biórku papiery i można kończyć.

Napisano

mnie się ogółem bardzo podoba, ale:

- materiał monitora zbyt ciemny

- biurko jakby lata

- materiał krzesła, a dosłownej faktura skóry, jest według mnie zbyt duża

- w pomieszczeniu jest stanowczo za ciemno

- faktura dywanu również według mnie jest zbyt "duża", wygląda jak cement

 

pozdr.

Napisano

Dzięki, właśnie, sam nie wiem dlaczego tak lata:/ niby stoi na ziemi, tylko na renderach tak dziqwnie wygląda.

Rozjaśniłem.

Na dywanie powiększę ilość powtórzeń textury, powinno być lepiej.

 

robionystol.png

 

Rendertime: 1.14 - to jest ok jak na mental czy nie?

Napisano

Ja mam pare uwag. Widać że ściany zewnętrzne mają grubość ok 3 cm, powinny mieć conajmniej 30 a stolarka powinna w niej być zamocowana (ona też trochę źle zrobiona)

Dodaj listwy przy podłogowę (zobacz sobie w necie jak wyglądają w przypadku wykładzin)

Klamki wskazują na to że skrzydła okien są otwarte :) - a tak nie jest. Miejsce za biurkiem skierowane plecami w strone okna nie jest najlepsze z punktu widzenie funkcjonalności - rzucasz cień na to co robisz - a jak masz monitor przed sobą to światło Ci się odbija. Dlatego może żeby biurka nie obracać wrzuć tam rolety pionowe. Tekstura skóry i wykładziny za duża - zmniejsz mapowanie.

 

Fajny widok za oknem, no i cała reszta spoko. Może dodaj jakąś lampke na biurku i na suficie - jako model - nie źródło światła. Powodzenia :)

Napisano

Ten pierwszy obrazek bardzo przyjemnie to wygląda:)

Na drugim mógłbys jakies fajne żaluzje wrzucić i na kantach scian jakieś drewniane wstawki np. bo troche nudno:/, prezes by wolał siedzieć w bardziej przyjemnym pomieszczeniu:).

Napisano

Z bliska materiały (szczególnie ten na fotelu) nie wyglądają dobrze, ale z daleka całkiem całkiem. Przedałyby się verticale w oknach. Ogólnie pozytywnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności