tomi1618 Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 Mam pytanie: Jak zrobić coś takiego? Chodzi mi o to ,żeby nie było widzać tych ścian żebym z zewnątrz widział wnętrze (jak na rysunku). Robię tak jak w poradniku i tam pisze ze z ,,Modify" wybrać ,,Normal" i wybieram i wnętrze mam koloru fioletowego a zewnątrz ściany są czarne wogóle nie przeźroczyste :/ prosze o pomoc
indian Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 zaznacz ściany kliknij PPM Object Properties i zaznacz backface cull
tomi1618 Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Napisano 3 Grudzień 2009 a jeśli mam model przekształcony w Poly a chce żeby juz wogóle nie był w poly, czyli żeby wrócić do tego gdzie są wymiary modelu to co zrobić ?
Lucek Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 jak już przekonwertowałeś to raczej amen. Takie coś to chyba tylko jak modelowanie na nodach jest zrobione.
tomi1618 Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Napisano 3 Grudzień 2009 a jak chociaż zmienić wymiary box'a jeśli jest w Poly?
Hynol Napisano 3 Grudzień 2009 Napisano 3 Grudzień 2009 Łapać za vertexy i je pieczołowicie przeciągać na z góry upatrzone pozycje.
indian Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 zawszę zamiast konwertować do editable poly, możesz narzucić modyfikator Edit Poly
Chaczyk Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 indian, a to nie jest tak, że jak narzuci modyfikator Edit Poly to komputer będzie miał "więcej do liczenia" niż w przypadku przekonwertowania do editable poly?
mati-bor Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Chciałbym powrócić do tematu tych ścian :P Mój problem jest troszkę inny, kiedy mam np. boxa i usunę jakiś poly, to od środka wszystko jest jakby czarne i na renderze też tego nie ma itd. Jak zrobić, żeby ścianka od strony wewnętrznej była taka sama jak od zewnątrz?
Wray Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Możesz nadać temu obiektowi grubość przypisując modyfikator Shell (więcej poly), zaznaczyć lub odznaczyć opcje Backface Cull w Properties (drugi post w tym wątku) lub przypisać materiał z włączoną opcją 2-Sided. Wszystko zależy od tego, do czego zmierzasz. Jeśli chodzi ci tylko o wygodę podczas modelowania to Backface Culling jest w sam raz.
Chaczyk Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Jeżeli zależy Ci na widoku ścian od wewnątrz jak tworzysz box'a, to daj edycje poly na obiekt zaznacz element i daj w edit elements 'flip'.
latos Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Jak chcesz mieć zew i wew to odpowiedni przedłóż edge i połącz tak jak je chcesz.
Konras Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Zawsze mozesz zaznaczyc 2-sided w opcjach materialow :) http://i45.tinypic.com/jta2xj.jpg
mati-bor Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Dzięki wielkie :D Na pewno któraś opcja się przyda :D
Rekomendowane odpowiedzi