Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie:

 

Jak zrobić coś takiego?

 

14.jpg

 

 

Chodzi mi o to ,żeby nie było widzać tych ścian żebym z zewnątrz widział wnętrze (jak na rysunku).

 

Robię tak jak w poradniku i tam pisze ze z ,,Modify" wybrać ,,Normal" i wybieram i wnętrze mam koloru fioletowego a zewnątrz ściany są czarne wogóle nie przeźroczyste :/

 

prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a jeśli mam model przekształcony w Poly a chce żeby juz wogóle nie był w poly, czyli żeby wrócić do tego gdzie są wymiary modelu to co zrobić ?

Napisano

Chciałbym powrócić do tematu tych ścian :P

 

Mój problem jest troszkę inny, kiedy mam np. boxa i usunę jakiś poly, to od środka wszystko jest jakby czarne i na renderze też tego nie ma itd. Jak zrobić, żeby ścianka od strony wewnętrznej była taka sama jak od zewnątrz?

Napisano

Możesz nadać temu obiektowi grubość przypisując modyfikator Shell (więcej poly), zaznaczyć lub odznaczyć opcje Backface Cull w Properties (drugi post w tym wątku) lub przypisać materiał z włączoną opcją 2-Sided. Wszystko zależy od tego, do czego zmierzasz. Jeśli chodzi ci tylko o wygodę podczas modelowania to Backface Culling jest w sam raz.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności