Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Świetna pracka. Nareszcie ktoś pobrudził trochę te zawsze idealnie wychodzące ściany. Czekam na tą scenkę testową.

Jedna uwaga dof w przedostatniej scence coś nie pasuje. Mam wrażenie jakbyś go ręcznie domalował nie w tym miejscu co trzeba, tereny roślinność super, odbicia w szybach robią. Jak zrobiłeś ten teren pod roślinami (kamyczki) i siateczkę śniegu jak byś pokazał było by super. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 68
  • Wyświetleń 13,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niesamowite :D nie wiem jak tego dokonałeś ale pięknie się prezentuje

z chęcią bym skonsumował takiego tutka na trawkę czy inne drobne elementy by to jakoś przyswoić ;D

Napisano

Qrde.... niesamowite!!! :)

 

Spoko architekturka.... ale te wizki.... Swoją drogą nie wiem jak tam u Was na PG, ale u mnie na PW nigdy nie udało mi się wyrobić na tyle z projektem, żeby jeszcze całe 8 dni na wizki mieć :D Przeważnie ostatnia noc ew góra dzień były grane :D (oczywiście bez modelu - ten robiony na raty)

 

Gratki *****

 

PS. Nie można już ściągnąć testów :/ Który rok na PG?

Napisano

Gratki fronta :D

 

Stary pojechałeś pieknie po bandzie ... Jesli kiedys osiagne taki poziom w ext to bede w siodmym niebie :D

 

Szacuneczek i gratki stary. *****

 

Ps. tylko ta dziura nie jest okragła ;p heh czepialstwo :D;p

Napisano

Grubo pojechałeś!

A śnieg na drzewach robiłeś partyklami MetaParticles?

czepnę się tylko okrągłej dziury w suficie, jest kanciasta trochę, jak cylinder o małej liczbie segmentów .

w ile ram się to wszystko zmieściło?

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Camel

Napisano
  • Autor

samborek

vs

markus23

korbol

Dziekuje za komenty;)

 

GramiYoe thx! Wlasnie skonczylem 5 rok:D

 

link na send space:

 

http://www.sendspace.pl/file/0b62dc6f84952a54413b722

 

mam nadzieje ze zadziala. jesli beda klopoty wrzuce ostatecznie na ftpa

 

09121986 z dziura to racje macie, chcialem celowo polamac na poczatku a pozniej juz poplynelo i tekstur odpowiednich nie zlozylem. Teraz wali po galach:)

 

Dunablaster Thx! wszystko szlo ponizej 16GB. Niektore scenki nawet w 10GB sie zamknely

typ partticli to rzeczywiscie metaparticles.

Edytowane przez simonhc

Napisano

O co chodzi z tym linkiem? Jak to może pomóc w ustawianiu sceny itp itd?

//Ok, jednak ma to sens //

Edytowane przez PICsell

Napisano
  • Autor
O co chodzi z tym linkiem? Jak to może pomóc w ustawianiu sceny itp itd?

 

Hmm, zerknij w czasy renderingow i sety w nazwie. testy robilem przed przystapieniem do pracy nad zamieszczonymi wizualkami. Oswietlalem w czesci domelightem. testy ukazuja przewage nad oswietleniem poprzez enviroment+hdri. Zwróc uwage na jakosc cieni i zysk czasu. Szczególnie polecam testy opcji store with IM. W niektorych scenach gdzie jest duzo swiatel jest pomocne. GI dluzej sie oblicza natomiast juz sam rendering leci znacznie szybciej....

 

pozdrawiam

Pawel

Napisano

Bardzo przyjemny projekt. To jest jakaś praca dyplomowa? Byłbyśmoże w stanie pokazać jakieś zdjęcia z obecnego stanu obiektu? :)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Elegancki projekt i świetne wizualizacje - przyłączam się do prośby o pokazanie fotografii stanu obecnego tego miejsca :) jeżeli to nie problem

Napisano
  • Autor

Wybaczcie ze tak pozno. Wrzucam 2 fotki, mam nadzieje ze pomoga poczuc miejsce.

Dla chetnych dosle wiecej na maila.

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano
  • Autor
Masakra.....*****

Prośba o podanie zestawu który Ci to przeliczał.

thx!:) liczylem na 2x xeon 2.83 16Gb ramu

Napisano

Ogrom pracy!

Chyle czoło. Masz nawet głos na Złotą galerie :)

Zdaje się ze na moim kompie 8 gigowym, tego nawet nie przełknie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności