Skocz do zawartości

Wiz: hotel Gdańsk-Brzeźno


simonhc

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna pracka. Nareszcie ktoś pobrudził trochę te zawsze idealnie wychodzące ściany. Czekam na tą scenkę testową.

Jedna uwaga dof w przedostatniej scence coś nie pasuje. Mam wrażenie jakbyś go ręcznie domalował nie w tym miejscu co trzeba, tereny roślinność super, odbicia w szybach robią. Jak zrobiłeś ten teren pod roślinami (kamyczki) i siateczkę śniegu jak byś pokazał było by super. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

elo,elo

pod linkiem:

http://rapidshare.com/files/318434940/testy_lighting_setup.rar

 

znajdziecie moje testy. Nazwa pliku okresla nastawy, czasy w stopce.

w zalaczniku jeszcze wire pierwszej scenki.

Mam nadzieje ze sie na cos przyda.

 

ZJAWA - kamyczki zrobione displacem(pod trawa) Mapa disp zrobiona z celularow(kolejny mix)

 

Pozdrawiam

Pawel

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrde.... niesamowite!!! :)

 

Spoko architekturka.... ale te wizki.... Swoją drogą nie wiem jak tam u Was na PG, ale u mnie na PW nigdy nie udało mi się wyrobić na tyle z projektem, żeby jeszcze całe 8 dni na wizki mieć :D Przeważnie ostatnia noc ew góra dzień były grane :D (oczywiście bez modelu - ten robiony na raty)

 

Gratki *****

 

PS. Nie można już ściągnąć testów :/ Który rok na PG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo pojechałeś!

A śnieg na drzewach robiłeś partyklami MetaParticles?

czepnę się tylko okrągłej dziury w suficie, jest kanciasta trochę, jak cylinder o małej liczbie segmentów .

w ile ram się to wszystko zmieściło?

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samborek

vs

markus23

korbol

Dziekuje za komenty;)

 

GramiYoe thx! Wlasnie skonczylem 5 rok:D

 

link na send space:

 

http://www.sendspace.pl/file/0b62dc6f84952a54413b722

 

mam nadzieje ze zadziala. jesli beda klopoty wrzuce ostatecznie na ftpa

 

09121986 z dziura to racje macie, chcialem celowo polamac na poczatku a pozniej juz poplynelo i tekstur odpowiednich nie zlozylem. Teraz wali po galach:)

 

Dunablaster Thx! wszystko szlo ponizej 16GB. Niektore scenki nawet w 10GB sie zamknely

typ partticli to rzeczywiscie metaparticles.

Edytowane przez simonhc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym linkiem? Jak to może pomóc w ustawianiu sceny itp itd?

 

Hmm, zerknij w czasy renderingow i sety w nazwie. testy robilem przed przystapieniem do pracy nad zamieszczonymi wizualkami. Oswietlalem w czesci domelightem. testy ukazuja przewage nad oswietleniem poprzez enviroment+hdri. Zwróc uwage na jakosc cieni i zysk czasu. Szczególnie polecam testy opcji store with IM. W niektorych scenach gdzie jest duzo swiatel jest pomocne. GI dluzej sie oblicza natomiast juz sam rendering leci znacznie szybciej....

 

pozdrawiam

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności