Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Rozpoczynam modelować kolejny model, tym razem - tak jak w tytule - Mitsubishi Evolution X. Poniżej zamieszczam dotychczasowe wypociny:

siata.th.jpg

siata2.th.jpg

siata3.th.jpg

Proszę o korekty, chcę ten model wykończyć jak najlepiej :)

Edytowane przez Berger
  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie obchodzi mnie to czy to 2 lancer czy 15. Podoba mi się on i mam go zamiar wykończyć. Nie masz nic do powiedzenia więcej to takie komentarze zostaw dla siebie. Czekam na porady co do modelu :)

Napisano

Trójkąty są złe tylko dlatego że przy stosowaniu subsurfa/turbosmootha/multiresu czy jak to tam nazywają to się tworzą odkształcenia jeżeli nie są w jednym planie z sąsiednimi faceami, ale tak szczerze to w niedoformowanych obiektach to nie jest wielki problem. Trudno też jest taką geometrię edytować bo żeby były loopy to muszą być quady.

Napisano

trojkaty wcale nie sa takie zle.trzeba je z glowa, w odpowiednich miejscach i czasie stosowac.zle uzyte faktycznie potrafia spaprac siate.co do modelu to dawaj dalej.pamietam twoje lambo i jestem pewien ze tutaj tez sobie dasz swietnie rade.

Napisano
znowu Lancer.... tyle samochodów na świecie, a na forum w kółko to samo...

 

to sa samochody, trudno o ogrinalnosc w tej tematyce... ja to widze ze na tym forum nie liczy sie poziom pracy tylko tematyka. Wszyscy narzekaja na standardowe vizki i te same nudne samochody, tylko chyba lepsza oklepana praca ale dopracowana niz spieprzony orginal?

 

Fajnie idzie, nie zagesta i poprawna siatka. Czy ktos z was widzi trojkaty na finalnym renderze? Jesli model wyglada dobrze/niedeformuje sie przy animacji to jes good i tyle. Tylko graficzne zboki spuszczaja sie na widok quadowej siatki. Ja mysle ze to autko jednak to zbrusha nie pojdzie wiec nie ma co plakac. Wsumie przedmowcy juz wszystko powiedzieli na temat trojkatow.

Napisano (edytowane)

Jak znowu Lancer? Na tym forum widziałem może 2x Tego Lancera.

 

A teraz opinie. Sam próbowałem zrobić tego Lancera przód zrobiłem al tył był dla mnie za trudny i odstawiłem projekt. Masz nie zgodnośc przy dolnym wolcie inaczej wygląda zjazd i przy nadkolu na górze to wybrzuszenie wygląda całkowicie inaczej.

 

Jak będziesz mógł to wrzucaj siatkę przy każdym etapie pracy ;)

Edytowane przez latos
Napisano (edytowane)

Pomału do przodu. Biorę cały czas pod uwagę Wasze uwagi, obklepałem troche nadkole, ale część trójkątów i tak z niego wywale bo zbyt deformują tamto miejsce. Miejsce łączeń przedniego zderzaka i grilla też muszę poprawić. W sumie przednie "wybrzuszenie" też będzie poprawione, bo to jeszcze nie ten kształt:

siataz.th.jpg

siata2.th.jpg

JohnZi:: Teraz dopiero wiem o które miejsce chodzi...już poprawiam :)

Szybkie poprawki:

siata.th.jpg

siata3.th.jpg

siata2.th.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano (edytowane)

Dorzucam mały up. W zasadzie dłużej szukam referencji niż modeluje ala nic:

siatax.th.jpg

Edit:

I na koniec dnia, albo raczej na początek:

siatas.th.jpg

siata2c.th.jpg

siata3.th.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

Ja mogę się przyczepić tylko do elementu między przedem maski a światłem. On nie jest tam ucinany tylko cały czas jest połączony.

Napisano

Marvin: Poprawiłem miejsca które zaznaczyłeś, gorzej będzie z za płaskim przodem. Wlot też wymaga jeszcze trochę uwagi. Nadałem grubość masce, ostre kanty zrobię później:

quickj.th.jpg

Napisano

Plasti: w sumie dobry pomysł, dzięki, sam na to bym nie wpadł :P Narazie FDD używałem do grila. Zrobie to jak przód będzie wykończony.

Napisano

peter_f: oj do pierwszej klasy to brakuje dużo, baaardzo dużo :)

Narazie wymodelowałem jako takie klosze, dodam jeszcze później do nich parę detali. Narazie dam sobie spokój już z przodem i zaczynam modelować bok i tył:

quickw.th.jpg

Napisano

Mały update. Z przodu jeszcze trochę poprawek zostało ( maska, klosz, bug przy grillu, dolne nadkole :P, dokończyć znaczek, przetłoczenie przesunąć niżej ). Pjawiąją się narazie zarysy tyłu, daje w clay bo tył jeszcze nie klepany :

clay1.th.jpg

I tył do wyklepania oraz do poprawienia pare bugów m.in na świetle:

clay2s.th.jpg

Napisano

Malutki up. Zacząłem dłubać coś przy felgach, trzeba dodać otwory na śruby. I tu pojawia się pytanie: będę się męczył i poprawiał to po boelanie, czy ktoś ma jakiś dobry pomysł :P. Fegla wygląda narazie tak:

clay1.th.jpg

Napisano

Witam, korzystałeś może z jakiegoś bocznego rzutu robiąc oponę? Chodzi mi konkretnie o napisy i wzory na bocznej ścianie opony. Mógłbyś mi na PW wysłać lub wstawić na forum to zdjęcie?

 

pozdrawiam

Napisano

aknochaco: w zasadzie to zwykły vray mtl z kolorem czarnym ( nie całkiem, ok 30,30,30 trzeba poeksperymentować ), średnie odbicia gloss. na ok. 0.7 i z cieniowanie "phong". Trzeba się tym poprostu pobawic, chociaż czasem najprostsze rozwiązania dają dobry efekt.

 

eazy-e:Wszystkie textury ścian bocznych itp. biorę stąd:

http://forum.cg-cars.com/gallery/browseimages.php?c=29

Wystarczy tylko założyć konto.

Napisano

Przez noc komputer był włączony, więc z tego zkorzystałem, główna zmiana dotyczyła lakieru. Oświetlenie to samo HDRI więc nie wiem jeszcze jak lakier wygląda w studiu:

27080745.th.jpg

59920265.th.jpg

Tło jest tak o sobie, nie bawiłem się w ustawianie kamery.

Problem jest taki, że zobaczyłem Evo X Jokera i się zdemotywowałem :D

Napisano

Wyprostowałem trochę bok, nadałem grubość blachom i dodałem bieżnik. Teraz mam pytanie: zaczynam robić lampę przednią, zabieram się już 3 raz ale nie mogę sobie z nią poradzić. Jakieś wskazówki?:

mincw.th.jpg

Napisano

Wracam do modelingu; poprawiony bok, grill. Musiałem usunąć dość sporą część tyłu aby poprawnie rozłożyć siatkę światła. Spoiler też poleciał:

79755767.th.jpg

48754737.th.jpg

Napisano

No postęp jest ;)

Wejście pod klamkami musi być większe. Spoiler mogłeś zostawić jako osobny element.

 

Prosił bym Ciebię o wrzucenie siatki tyłu.

Napisano

Hm raczej to nie jest jakoś specjalnie skomplikowany obiekt. Stworzyłem geosfere, convert to poly, zaznaczyłem wszystkie krawędzie i nałożyłem chamfer. Stworzył on "oczka" ale krawędzie ponasuwały się dla siebie. Więc przytrzymując ctrl zaznaczyłem polygony które zostały utworzone przez chamfer po czym je dwa razy zbevelowałem dla lepszego wyglądu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności