Skocz do zawartości

Mitsubishi Evolution X


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rozpoczynam modelować kolejny model, tym razem - tak jak w tytule - Mitsubishi Evolution X. Poniżej zamieszczam dotychczasowe wypociny:

siata.th.jpg

siata2.th.jpg

siata3.th.jpg

Proszę o korekty, chcę ten model wykończyć jak najlepiej :)

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Trójkąty są złe tylko dlatego że przy stosowaniu subsurfa/turbosmootha/multiresu czy jak to tam nazywają to się tworzą odkształcenia jeżeli nie są w jednym planie z sąsiednimi faceami, ale tak szczerze to w niedoformowanych obiektach to nie jest wielki problem. Trudno też jest taką geometrię edytować bo żeby były loopy to muszą być quady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trojkaty wcale nie sa takie zle.trzeba je z glowa, w odpowiednich miejscach i czasie stosowac.zle uzyte faktycznie potrafia spaprac siate.co do modelu to dawaj dalej.pamietam twoje lambo i jestem pewien ze tutaj tez sobie dasz swietnie rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu Lancer.... tyle samochodów na świecie, a na forum w kółko to samo...

 

to sa samochody, trudno o ogrinalnosc w tej tematyce... ja to widze ze na tym forum nie liczy sie poziom pracy tylko tematyka. Wszyscy narzekaja na standardowe vizki i te same nudne samochody, tylko chyba lepsza oklepana praca ale dopracowana niz spieprzony orginal?

 

Fajnie idzie, nie zagesta i poprawna siatka. Czy ktos z was widzi trojkaty na finalnym renderze? Jesli model wyglada dobrze/niedeformuje sie przy animacji to jes good i tyle. Tylko graficzne zboki spuszczaja sie na widok quadowej siatki. Ja mysle ze to autko jednak to zbrusha nie pojdzie wiec nie ma co plakac. Wsumie przedmowcy juz wszystko powiedzieli na temat trojkatow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz bardziej zwracac uwage na refki, juz na pierwszym lepszym zdjeciu widac roznice z oryginalem. Szczegolnie nad przednim nadkolem, brak tam chamfera a to przetloczenie jest za toporne. Ksztalt swiatla tam gdzie zrobiles smieszny trojkacik tez jest inny. Przedni wlot inaczej schodzi sie z grillem.

http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_0b.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znowu Lancer? Na tym forum widziałem może 2x Tego Lancera.

 

A teraz opinie. Sam próbowałem zrobić tego Lancera przód zrobiłem al tył był dla mnie za trudny i odstawiłem projekt. Masz nie zgodnośc przy dolnym wolcie inaczej wygląda zjazd i przy nadkolu na górze to wybrzuszenie wygląda całkowicie inaczej.

 

Jak będziesz mógł to wrzucaj siatkę przy każdym etapie pracy ;)

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomału do przodu. Biorę cały czas pod uwagę Wasze uwagi, obklepałem troche nadkole, ale część trójkątów i tak z niego wywale bo zbyt deformują tamto miejsce. Miejsce łączeń przedniego zderzaka i grilla też muszę poprawić. W sumie przednie "wybrzuszenie" też będzie poprawione, bo to jeszcze nie ten kształt:

siataz.th.jpg

siata2.th.jpg

JohnZi:: Teraz dopiero wiem o które miejsce chodzi...już poprawiam :)

Szybkie poprawki:

siata.th.jpg

siata3.th.jpg

siata2.th.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f: oj do pierwszej klasy to brakuje dużo, baaardzo dużo :)

Narazie wymodelowałem jako takie klosze, dodam jeszcze później do nich parę detali. Narazie dam sobie spokój już z przodem i zaczynam modelować bok i tył:

quickw.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update. Z przodu jeszcze trochę poprawek zostało ( maska, klosz, bug przy grillu, dolne nadkole :P, dokończyć znaczek, przetłoczenie przesunąć niżej ). Pjawiąją się narazie zarysy tyłu, daje w clay bo tył jeszcze nie klepany :

clay1.th.jpg

I tył do wyklepania oraz do poprawienia pare bugów m.in na świetle:

clay2s.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aknochaco: w zasadzie to zwykły vray mtl z kolorem czarnym ( nie całkiem, ok 30,30,30 trzeba poeksperymentować ), średnie odbicia gloss. na ok. 0.7 i z cieniowanie "phong". Trzeba się tym poprostu pobawic, chociaż czasem najprostsze rozwiązania dają dobry efekt.

 

eazy-e:Wszystkie textury ścian bocznych itp. biorę stąd:

http://forum.cg-cars.com/gallery/browseimages.php?c=29

Wystarczy tylko założyć konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez noc komputer był włączony, więc z tego zkorzystałem, główna zmiana dotyczyła lakieru. Oświetlenie to samo HDRI więc nie wiem jeszcze jak lakier wygląda w studiu:

27080745.th.jpg

59920265.th.jpg

Tło jest tak o sobie, nie bawiłem się w ustawianie kamery.

Problem jest taki, że zobaczyłem Evo X Jokera i się zdemotywowałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm raczej to nie jest jakoś specjalnie skomplikowany obiekt. Stworzyłem geosfere, convert to poly, zaznaczyłem wszystkie krawędzie i nałożyłem chamfer. Stworzył on "oczka" ale krawędzie ponasuwały się dla siebie. Więc przytrzymując ctrl zaznaczyłem polygony które zostały utworzone przez chamfer po czym je dwa razy zbevelowałem dla lepszego wyglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności