Berger Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2010 Poprawki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woody Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Jest prościej, ale są błędy, zaznaczyłem trochę różnic z referką, nadkola, próg, linia pomiędzy drzwiami, jak porównasz to zobaczysz że oryginał jest inny. Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2010 (edytowane) woody:dzięki wielkie, do poprawy jeszcze próg i linia pomiędzy drzwiami: Edytowane 20 Styczeń 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woody Napisano 21 Styczeń 2010 Share Napisano 21 Styczeń 2010 Troszkę namazałem, mam nadzieje że rozeznasz się w tych kolorkach;-) głównie to chamfery troszkę krzywią blachę, zbyt duże szpary, sprawiają wrażenie plastikowości, no i te dwa przetłoczenia nad nadkolami są niedokładne. Jeszcze przesłoczenie w przednim zderzaki nad bocznym dyfuzorem wygląda jakby było zbyt małe, ale może to wina oświetlenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2010 Przedni reflektor, klosz nierówny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woody Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 Różni się trochę od oryginału, ale jeśli nie będziesz robił ujęcia z bliska to nie będzie tego widać raczej. Dajesz dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Pięknie wymodelone! Bardzo ładna całość i takiż detal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2010 (edytowane) peter_f:kit :) Wymodelowane było fatalnie dlatego...: Stary model mam na dysku, ale nie wiem dlaczego cały czas karoseria sypie mi błędami. Aha i modelował będe techniką mid-poly ( fajter :), narazie baza przed ms. Edytowane 28 Styczeń 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Styczeń 2010 Share Napisano 28 Styczeń 2010 jak cie wywala to daj editable mesh i zaraz po tym editable poly wtedy siatak jakby odzyskuje zycie i sie nie sypie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 28 Styczeń 2010 Share Napisano 28 Styczeń 2010 ciesze sie że moje nauki jednak coś daja;) cala ostra krawędź do okola tylnej szyby do wywalenia. to samo ta pionowa krawędź z tyłu przedniej świateł. To że tam sie zaczyna światło nie znaczy że jest kant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 (edytowane) Edit: Wprowadziłem drobne zmiany: I mam takie pytanie: czy poprowadzenie inaczej paru linii będzie ok?: Miejsce zaznaczone czerwonym okręgiem: nie wiem jak tam poprowadzić siatkę, nie wiem czy jest to poprawnie ale odbicia układają się tam dziwnie. Edytowane 29 Styczeń 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 Zrób ten próg do samego dołu a to miejsce na dyfuzor czy co to tam ma być wytniesz po ms. Wlasnie do takich miejsc jest ta metoda. EDIT: czyli z tego co widze zostaw tak jak było zanim ruszyłeś to miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2010 (edytowane) I kolejna poprawka, po MS byłoby za późno :P Kolejna: Edytowane 29 Styczeń 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 coraz lepiej, praktycznie prosciutko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 30 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) Dodałem małe chamfery, gdzie niegdzie zostawie ostre krawędzie z MS'a: Mały fix przodu: Zostało mi do dodania parę chamferów na dachu, po czym jeśli wszystko będzie ok mogę chyba konwertować :) Mały problem. Nie mam pomysłu jak go ominąć: Edytowane 30 Styczeń 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 Zapewne masz gdzieś tam jakiegoś wolnego Vertex'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 smoothing groups tak dziala. Jesli na dachu i szybie masz ostre kanty to nie licz na to, ze te blachy idealnie sie dopasuja do słupków:) zostaw tak jak jest, pozniej po przekonwertowaniu na mid poly wyrownasz sobie dach i szynbe do ksztaltu slupka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 30 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2010 JohnZi:Dzięki, tak zrobiłem :) Mały detal: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Styczeń 2010 Share Napisano 30 Styczeń 2010 pamietaj ze te wloty sa troche wypietrzone i powinny isc lekko w gore, a miedzy nimi z tego co pamietam jest lekki chamfer:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2010 Hm zawsze mi się wydawało, że są właśnie dość płaskie: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_0b.htm Dodałem chamfer przy lewej stronie wlotu i trochę zmieniłem kształt zaglębienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 tu jednak widac ze zaraz przed wlotami jest lekkie wygiecie w gore, a miedzy nimi chamfer http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_01.htm http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_09.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2010 Tak faktycznie, dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 pokaz siatke, bo wlasnie mialem cos zaproponowac, a widze ze juz cos wyskrobales:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 31 Styczeń 2010 Share Napisano 31 Styczeń 2010 a mam pytanie co do samej techniki ze smoothing groups. Co daje takie ułożenie wszystkiego z ostrymi krawędziami, skoro i tak ms wszystko wygładzi. Nawet jakby bylo tylko x1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) Po skonwertowaniu tego do ed. poly tam gdzie byly ostre krawędzie siatka zostanie zagęsczona w taki sposób, że wygładzi to miejsce ale kształt zostanie. Wystarczy tylko dodać chamfery i jest ok. Siatka: Edytowane 31 Styczeń 2010 przez Berger 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 6 Luty 2010 Autor Share Napisano 6 Luty 2010 Mały test lakieru, zacząłem modelować tylnie lampy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 Zmniejsz trochę refleksy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 6 Luty 2010 Autor Share Napisano 6 Luty 2010 Up przodu. Do poprawy: słupek ( kształt + chamfer powinien iść wyżej ), przedni grill, halogen, położenie lusterek. Gdzie niegdzie dodałem sobie nie te materiały co trzeba było: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 6 Luty 2010 Share Napisano 6 Luty 2010 W Feldze dalej nie zrobiłeś otworów na śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 7 Luty 2010 Autor Share Napisano 7 Luty 2010 (edytowane) Mały update tyłu. Spoiler jest nieco upośledzony( grubość, "to coś" na czym się trzyma ), po jego imporcie zapomniałem to poprawić: Inna wersja kolorystyczna: Edytowane 7 Luty 2010 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 8 Luty 2010 Autor Share Napisano 8 Luty 2010 Mały update, spoilera nie ruszałem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 8 Luty 2010 Share Napisano 8 Luty 2010 łooo całkiem fajowo Ci to idzie mistrzu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Okraszony Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 niezłe, niezłe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 lepiej dawaj screeny z viewportu z większym glossem a nie rendery. Bo na nich czasem trudno jakieś konkretne błedy wyczaić. Na pierwszy rzut oka widać błąd w kloszu świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 9 Luty 2010 Autor Share Napisano 9 Luty 2010 trosiek: chodzi Ci miejsce łączeń świateł? Tymczasem mały up, nabazgrałem sobie też własne poprawki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 tak. właśnie tam w rogu, gdzie zaczyna sie rowek rozdzielający zderzak od całej reszty. I w ogóle tak patrzę, ze szczególnie górna część światła tam faluje dość mocno. Jakoś dziwnie krzywo wydaje się też na łączeniu dołu tylnej szyby z bagażnikiem. Faluje jakby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 9 Luty 2010 Autor Share Napisano 9 Luty 2010 Jeśli chodzi Ci o to, że klosz jest nie równo z blachą w rogu to tak ma być: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_88.htm . U siebie musze to może faktycznie dognieść trochę niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 a no to faktycznie. zwracam honor ze światłem. Dalej to tak - idz wzrokiem od właśnie tego punktu aż przez całą górną krawędź i zobaczysz, ze jest krzywa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 9 Luty 2010 Autor Share Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) I na koniec dnia: Taki mały test, blur dodawałem ręcznie więc wygląda okropnie: Edytowane 13 Luty 2010 przez Berger 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 lakier jak szklo, lub taki tani plastik w zabawkach, musisz nad nim popracowac, bo to gwozdz programu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_vimes Napisano 11 Luty 2010 Share Napisano 11 Luty 2010 Ha ciekawie sie to czyta szczególnie jak człowiek połaczy dwa wątki :rolleyes: Ogólnie fajnie tylko wyglada ze ciutke lewituje a lakier jest fajny ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 13 Luty 2010 Autor Share Napisano 13 Luty 2010 Początki felgi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 bieznik modelowany czy displace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 13 Luty 2010 Autor Share Napisano 13 Luty 2010 Bieznik jest modelowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 20 Luty 2010 Autor Share Napisano 20 Luty 2010 Dodaje pare clay renderów, to już chyba jedne z ostatnich w tym wipie. Skupiam się już teraz na ukończeniu tych elementów które zacząłem i na poprawkach. Ostra krytyka mile widziana :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 20 Luty 2010 Share Napisano 20 Luty 2010 tylne swiatla na zderzaku oraz dyfer kiepawe::) ten tyl troche plastelina zajezdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyman Napisano 20 Luty 2010 Share Napisano 20 Luty 2010 tylne swiatla na zderzaku oraz dyfer kiepawe::) ten tyl troche plastelina zajezdza sprostowanie, dyfer to chyba dyferencjał a tobie chyba chodzi o dyfuzor bo co jak co ale dyferencjału nie widze ;) co do modelu to teraz materiałów jest mega dużo i tych modeli też mogłeś poszukać, zwłaszcza że JohnZi zrobił ten model świetnie i miałeś się na czym wzorować, błędy co chwile wymieniaja więc nie będe się powtarzał, obserwuj sam więcej bo jak widzisz błąd i go nie poprawisz to sam się nie ukryje a inni też mają oczy, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 20 Luty 2010 Share Napisano 20 Luty 2010 a to na dyfuzor sie nie mowi dyfer?:D no ale masz racje chodzi o dyfuzor... ja sie nie znam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 20 Luty 2010 Autor Share Napisano 20 Luty 2010 rallyman: wolałbym jednak żebyś te błędy wymienił :) Widze błąd na umocowaniu spojlera, tylnim świetle na zderzaku, na dolnym dyfuzorze, progu no i całe lusterko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyman Napisano 21 Luty 2010 Share Napisano 21 Luty 2010 JohnZi dyfer to inaczej mechanizm różnicowy ;) Braziew pokaż siaty z TS i bez to w wolnej chwili przyglądne się modelowi a narazie popraw to co sam widzisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się