Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

evobug.th.png

Jest prościej, ale są błędy, zaznaczyłem trochę różnic z referką, nadkola, próg, linia pomiędzy drzwiami, jak porównasz to zobaczysz że oryginał jest inny. Klik

Napisano

evobug.th.png

 

Troszkę namazałem, mam nadzieje że rozeznasz się w tych kolorkach;-)

głównie to chamfery troszkę krzywią blachę, zbyt duże szpary, sprawiają wrażenie plastikowości, no i te dwa przetłoczenia nad nadkolami są niedokładne. Jeszcze przesłoczenie w przednim zderzaki nad bocznym dyfuzorem wygląda jakby było zbyt małe, ale może to wina oświetlenia.

 

Pozdrawiam

Napisano

Różni się trochę od oryginału, ale jeśli nie będziesz robił ujęcia z bliska to nie będzie tego widać raczej. Dajesz dalej.

Napisano (edytowane)

peter_f:kit :) Wymodelowane było fatalnie dlatego...:

frontya.th.jpg

frontnms.th.jpg

backlv.th.jpg

backnms.th.jpg

Stary model mam na dysku, ale nie wiem dlaczego cały czas karoseria sypie mi błędami. Aha i modelował będe techniką mid-poly ( fajter :), narazie baza przed ms.

Edytowane przez Berger
Napisano

ciesze sie że moje nauki jednak coś daja;)

cala ostra krawędź do okola tylnej szyby do wywalenia. to samo ta pionowa krawędź z tyłu przedniej świateł. To że tam sie zaczyna światło nie znaczy że jest kant.

Napisano (edytowane)

back2yt.th.jpg

back2gd.th.jpg

Edit:

Wprowadziłem drobne zmiany:

sideog.th.jpg

I mam takie pytanie: czy poprowadzenie inaczej paru linii będzie ok?:

sidefix.th.jpg

Miejsce zaznaczone czerwonym okręgiem: nie wiem jak tam poprowadzić siatkę, nie wiem czy jest to poprawnie ale odbicia układają się tam dziwnie.

Edytowane przez Berger
Napisano

Zrób ten próg do samego dołu a to miejsce na dyfuzor czy co to tam ma być wytniesz po ms. Wlasnie do takich miejsc jest ta metoda.

 

EDIT: czyli z tego co widze zostaw tak jak było zanim ruszyłeś to miejsce.

Napisano (edytowane)

Dodałem małe chamfery, gdzie niegdzie zostawie ostre krawędzie z MS'a:

frontnms.th.jpg

sidenms.th.jpg

sidems.th.jpg

backnms.th.jpg

backms.th.jpg

Mały fix przodu:

frontfixnms.th.jpg

frontfixms.th.jpg

Zostało mi do dodania parę chamferów na dachu, po czym jeśli wszystko będzie ok mogę chyba konwertować :)

Mały problem. Nie mam pomysłu jak go ominąć:

topky.th.jpg

topnms.th.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

smoothing groups tak dziala. Jesli na dachu i szybie masz ostre kanty to nie licz na to, ze te blachy idealnie sie dopasuja do słupków:) zostaw tak jak jest, pozniej po przekonwertowaniu na mid poly wyrownasz sobie dach i szynbe do ksztaltu slupka

Napisano

a mam pytanie co do samej techniki ze smoothing groups. Co daje takie ułożenie wszystkiego z ostrymi krawędziami, skoro i tak ms wszystko wygładzi. Nawet jakby bylo tylko x1.

Napisano (edytowane)

Po skonwertowaniu tego do ed. poly tam gdzie byly ostre krawędzie siatka zostanie zagęsczona w taki sposób, że wygładzi to miejsce ale kształt zostanie. Wystarczy tylko dodać chamfery i jest ok. Siatka:

siatkaz.th.jpg

siatka2.th.jpg

Edytowane przez Berger
  • Like 1
Napisano

Up przodu. Do poprawy: słupek ( kształt + chamfer powinien iść wyżej ), przedni grill, halogen, położenie lusterek. Gdzie niegdzie dodałem sobie nie te materiały co trzeba było:

39865212.th.jpg

Napisano (edytowane)

Mały update tyłu. Spoiler jest nieco upośledzony( grubość, "to coś" na czym się trzyma ), po jego imporcie zapomniałem to poprawić:

21413718.th.jpg

Inna wersja kolorystyczna:

16919871.th.jpg

14139124.th.jpg

Edytowane przez Berger
Gość Okraszony
Napisano

niezłe, niezłe :)

Napisano

lepiej dawaj screeny z viewportu z większym glossem a nie rendery. Bo na nich czasem trudno jakieś konkretne błedy wyczaić. Na pierwszy rzut oka widać błąd w kloszu świateł.

Napisano

tak. właśnie tam w rogu, gdzie zaczyna sie rowek rozdzielający zderzak od całej reszty. I w ogóle tak patrzę, ze szczególnie górna część światła tam faluje dość mocno. Jakoś dziwnie krzywo wydaje się też na łączeniu dołu tylnej szyby z bagażnikiem. Faluje jakby.

Napisano

a no to faktycznie. zwracam honor ze światłem. Dalej to tak - idz wzrokiem od właśnie tego punktu aż przez całą górną krawędź i zobaczysz, ze jest krzywa :)

Napisano (edytowane)

I na koniec dnia:

94934425.th.jpg

Taki mały test, blur dodawałem ręcznie więc wygląda okropnie:

blur.jpg

Edytowane przez Berger
  • Confused 1
Napisano

Ha ciekawie sie to czyta szczególnie jak człowiek połaczy dwa wątki :rolleyes: Ogólnie fajnie tylko wyglada ze ciutke lewituje a lakier jest fajny ;P

Napisano

Dodaje pare clay renderów, to już chyba jedne z ostatnich w tym wipie. Skupiam się już teraz na ukończeniu tych elementów które zacząłem i na poprawkach.

clay1.th.jpg

clay2i.th.jpg

Ostra krytyka mile widziana :)

Napisano
tylne swiatla na zderzaku oraz dyfer kiepawe::) ten tyl troche plastelina zajezdza

sprostowanie, dyfer to chyba dyferencjał a tobie chyba chodzi o dyfuzor bo co jak co ale dyferencjału nie widze ;) co do modelu to teraz materiałów jest mega dużo i tych modeli też mogłeś poszukać, zwłaszcza że JohnZi zrobił ten model świetnie i miałeś się na czym wzorować, błędy co chwile wymieniaja więc nie będe się powtarzał, obserwuj sam więcej bo jak widzisz błąd i go nie poprawisz to sam się nie ukryje a inni też mają oczy, pozdro

Napisano

rallyman: wolałbym jednak żebyś te błędy wymienił :) Widze błąd na umocowaniu spojlera, tylnim świetle na zderzaku, na dolnym dyfuzorze, progu no i całe lusterko.

Napisano

JohnZi dyfer to inaczej mechanizm różnicowy ;)

Braziew pokaż siaty z TS i bez to w wolnej chwili przyglądne się modelowi a narazie popraw to co sam widzisz ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności