Napisano 9 Styczeń 201015 l Utknąłem z projektem łazienki na podaszu coś mi render szaleje (długie czasy renderingu wybitnie za długie a efekt lepiej nie mówić), mam trochę czasu i taki pomysł na łazienkę, na poczatek wrzucam render samego pomieszczenia bez wyposażenia A to render po potexturowaniu desek Jak macie jakieś zastrzeżenia lub porady to je piszcie, zastanawiam sie jakie zostawić cieniowanie ostre jak na pierwszym renderze czy może popracować nad miękim cieniem Edytowane 16 Luty 201015 l przez s_vimes
Napisano 9 Styczeń 201015 l Osobiście wolę ostre cienie. Na Twoim miejscu użyłbym materiałów vray overridemtl, bo po nałożeniu tekstury drewna cały pokój zmienia kolor.
Napisano 9 Styczeń 201015 l Autor Dzieki, na razie nic nie majstrowałem przy materiałech, na razie poteksturowałem te pieruńskie deski (też mnie poniosło aby każdą robic osobno). Ale się poprawię ;), teraz sie biorę za wrzucanie wyposażenia łazienkowego.
Napisano 10 Styczeń 201015 l A mnie się sęki podobają, więc co kto woli ale cienie to coś pomiędzy 1 a 2 obrazkiem, i do czego te deski na podłodze ? tak z ciekawości.
Napisano 10 Styczeń 201015 l Autor Sęki pozostaną bo też mi sie podobają, co do cienia to tez myślałem zeby było cos pomiędzy, a co do desek na podłodze to mnie tak naszło a dwa widziałem gdzieś już taką łazienke w realu i przyznam że mi sie to podobało.
Napisano 10 Styczeń 201015 l Takie rozmyte cienie sugerują światło odbite od jakiejś chmury. Ostrzejsze cienie byłyby od słońca, a jescze bardziej rozmyte od mglistego zachmurzonego nieba.
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor Nastepny render, napewno sa jakieś błedy awię cupraszam o ich wytknięcie, narazie wyposarzenie jest pokryte materiałem ścian, bede teksturował jak już zagracę całe wnetrze. Z góry dzieki za porady ;) Cos mi dziwnie cieniuje nad umywalka i nie zabardzo wiem z czego to tak.
Napisano 11 Styczeń 201015 l Powiem może tak: chyba dziurawy sufit jest bo pod łukiem występuje jakieś przebicie światła, cienie lepsze są, deski choć modelowałeś je pojedynczo to wygląda to tak jak jedna wielka tekstura zwłaszcza pod sufitem( nic w takiej łazience jakby ją robić nie będzie idealnie może więc kilka desek odsuń może nabierze to większego realizmu), teraz tło: wydaje mi się, że ta łazienka się zaraz obali na ziemię.
Napisano 11 Styczeń 201015 l Autor Co do sufitu to sa to pojedyńcze deski tylko że nie fartownie połaczyłem je w jeden obiekt, tak to każda decha ma nałożone materiał osobno i uvw mapping jest też rózny dla każdej deski, a sufit ma niestety jeden dla wszystkich. Pokonbinuję zmienie to. Sufit dziurawy juz poprawiłem, zaczął mnie nachodzić pomysł na przezroczysty sufit ale to na razie tylko pomysł;)
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Praktycznie skończyłem łazienkę tylkonie podobaja mi sie fugi miedzy płytkami moze ktos ma jakiś pomysł co z tym zmajstrować:)
Napisano 16 Luty 201015 l hej, w ościeży okna po lewej "prześwituje" chyba krajobraz z tła, wygląda jakby ściana była z plane'a i miała jednostronny materiał, może spróbuj ustawić na 2-sided. Jeśli to to, to i fugę powinno rozwiązać...
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Niestety nie to, wszędzie ustawienia mam na 2side i fuga taka sama, ale dzieki;)
Napisano 16 Luty 201015 l jeśli chodzi o fugi miedzy tymi zielonymi an podłodze, to może problem jest w ich wielkości? maja co najmniej 1cm u Ciebie. takich się chyba nie robi. zanim płytki były cięte robiło się te powiedzmy 5mm a teraz kiedy płytki często są rektyfikowane to fuga przeważnie ma 2-3mm. może spróbuj na mniejszej - mniej widocznej fudze. btw umywalka nie ma syfonu? ogólnie bardzo fajnie wszystko wygląda. to Twój projekt? tylko faktycznie na ścianie jakby prześwitywało.
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Już nie bedzie prześwitywało, zrobiłem całasciankę na nowo poprzednio to był plane, teraz płytki juz są osobno i właśnie je ustawiam tak aby fuga była mniejsza (te na podłodze maja tak zostać cały urok w tej dużej fudze), co do projkektu to pisałem ciut wyżej ze inspirowany widziana kiedyś łazienką tyczy sie to tych dech reszta własna wyobraźnia;). Co do syfony to dzieki, sie zapomniało zrobić;)
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Dunuś:Render niepełne 2h, na ustawienia musisz poczekac bo trzepie inny render i zełba nie podam, że scenka oświetlona jest vraysun+vraysky i 2 vraylight, camery vraypsyh. napewno ustawiony jest adaptive dmc + mitchell+exponential(0,6;1,2;1,7) właczony tylko AB,W GI is on ale obie opcje śa nie odfajkowane IM+LC, subdiv 900 sample 0,03 odfajkowane Scp i AT, AM 0,34 i NT 0,004 tyle mniej wiecj pamietam Edytowane 16 Luty 201015 l przez s_vimes
Napisano 17 Luty 201015 l jeśli jeszcze wolno mi się czepić, to wygląda na to, że wanna nie ma odprowadzenia z otworu przelewowego, goła dziura świeci:)
Napisano 17 Luty 201015 l Autor Hihi no to sie kolega czepił i spudłował poprostu metal który tam jest nabrał dość jasnej barwy popatrz na armaturę i rączki na wannie;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto