s_vimes Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) Utknąłem z projektem łazienki na podaszu coś mi render szaleje (długie czasy renderingu wybitnie za długie a efekt lepiej nie mówić), mam trochę czasu i taki pomysł na łazienkę, na poczatek wrzucam render samego pomieszczenia bez wyposażenia A to render po potexturowaniu desek Jak macie jakieś zastrzeżenia lub porady to je piszcie, zastanawiam sie jakie zostawić cieniowanie ostre jak na pierwszym renderze czy może popracować nad miękim cieniem Edytowane 16 Luty 2010 przez s_vimes
Berger Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Osobiście wolę ostre cienie. Na Twoim miejscu użyłbym materiałów vray overridemtl, bo po nałożeniu tekstury drewna cały pokój zmienia kolor.
s_vimes Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Napisano 9 Styczeń 2010 Dzieki, na razie nic nie majstrowałem przy materiałech, na razie poteksturowałem te pieruńskie deski (też mnie poniosło aby każdą robic osobno). Ale się poprawię ;), teraz sie biorę za wrzucanie wyposażenia łazienkowego.
Chrupek Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 ja bym się tych sęków pozbył... ps. nie potrzebuje tartaku, ani psa :D
mandragora Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 A mnie się sęki podobają, więc co kto woli ale cienie to coś pomiędzy 1 a 2 obrazkiem, i do czego te deski na podłodze ? tak z ciekawości.
s_vimes Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 Sęki pozostaną bo też mi sie podobają, co do cienia to tez myślałem zeby było cos pomiędzy, a co do desek na podłodze to mnie tak naszło a dwa widziałem gdzieś już taką łazienke w realu i przyznam że mi sie to podobało.
dac77 Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Takie rozmyte cienie sugerują światło odbite od jakiejś chmury. Ostrzejsze cienie byłyby od słońca, a jescze bardziej rozmyte od mglistego zachmurzonego nieba.
s_vimes Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 Nastepny render, napewno sa jakieś błedy awię cupraszam o ich wytknięcie, narazie wyposarzenie jest pokryte materiałem ścian, bede teksturował jak już zagracę całe wnetrze. Z góry dzieki za porady ;) Cos mi dziwnie cieniuje nad umywalka i nie zabardzo wiem z czego to tak.
mandragora Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Powiem może tak: chyba dziurawy sufit jest bo pod łukiem występuje jakieś przebicie światła, cienie lepsze są, deski choć modelowałeś je pojedynczo to wygląda to tak jak jedna wielka tekstura zwłaszcza pod sufitem( nic w takiej łazience jakby ją robić nie będzie idealnie może więc kilka desek odsuń może nabierze to większego realizmu), teraz tło: wydaje mi się, że ta łazienka się zaraz obali na ziemię.
s_vimes Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 Co do sufitu to sa to pojedyńcze deski tylko że nie fartownie połaczyłem je w jeden obiekt, tak to każda decha ma nałożone materiał osobno i uvw mapping jest też rózny dla każdej deski, a sufit ma niestety jeden dla wszystkich. Pokonbinuję zmienie to. Sufit dziurawy juz poprawiłem, zaczął mnie nachodzić pomysł na przezroczysty sufit ale to na razie tylko pomysł;)
s_vimes Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 Praktycznie skończyłem łazienkę tylkonie podobaja mi sie fugi miedzy płytkami moze ktos ma jakiś pomysł co z tym zmajstrować:)
KubaW. Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 hej, w ościeży okna po lewej "prześwituje" chyba krajobraz z tła, wygląda jakby ściana była z plane'a i miała jednostronny materiał, może spróbuj ustawić na 2-sided. Jeśli to to, to i fugę powinno rozwiązać...
s_vimes Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 Niestety nie to, wszędzie ustawienia mam na 2side i fuga taka sama, ale dzieki;)
marcinW Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 jeśli chodzi o fugi miedzy tymi zielonymi an podłodze, to może problem jest w ich wielkości? maja co najmniej 1cm u Ciebie. takich się chyba nie robi. zanim płytki były cięte robiło się te powiedzmy 5mm a teraz kiedy płytki często są rektyfikowane to fuga przeważnie ma 2-3mm. może spróbuj na mniejszej - mniej widocznej fudze. btw umywalka nie ma syfonu? ogólnie bardzo fajnie wszystko wygląda. to Twój projekt? tylko faktycznie na ścianie jakby prześwitywało.
s_vimes Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 Już nie bedzie prześwitywało, zrobiłem całasciankę na nowo poprzednio to był plane, teraz płytki juz są osobno i właśnie je ustawiam tak aby fuga była mniejsza (te na podłodze maja tak zostać cały urok w tej dużej fudze), co do projkektu to pisałem ciut wyżej ze inspirowany widziana kiedyś łazienką tyczy sie to tych dech reszta własna wyobraźnia;). Co do syfony to dzieki, sie zapomniało zrobić;)
Camel Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Render jest długi? Popokaż ogólny czas renderu i ustawienia..
s_vimes Napisano 16 Luty 2010 Autor Napisano 16 Luty 2010 (edytowane) Dunuś:Render niepełne 2h, na ustawienia musisz poczekac bo trzepie inny render i zełba nie podam, że scenka oświetlona jest vraysun+vraysky i 2 vraylight, camery vraypsyh. napewno ustawiony jest adaptive dmc + mitchell+exponential(0,6;1,2;1,7) właczony tylko AB,W GI is on ale obie opcje śa nie odfajkowane IM+LC, subdiv 900 sample 0,03 odfajkowane Scp i AT, AM 0,34 i NT 0,004 tyle mniej wiecj pamietam Edytowane 16 Luty 2010 przez s_vimes
KubaW. Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 jeśli jeszcze wolno mi się czepić, to wygląda na to, że wanna nie ma odprowadzenia z otworu przelewowego, goła dziura świeci:)
s_vimes Napisano 17 Luty 2010 Autor Napisano 17 Luty 2010 Hihi no to sie kolega czepił i spudłował poprostu metal który tam jest nabrał dość jasnej barwy popatrz na armaturę i rączki na wannie;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się