bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 (edytowane) Witam wszystkich, dopiero co się zarejestrowałem i chciałbym coś pokazać Chyba tłumaczyć nie trzeba bo widać soft: zbrush/3ds max rendering: Vray niestety model do świeżych nie należy i nie mam już zwyczajnych screenów więc musicie mi uwierzyć na słowo. Edytowane 15 Styczeń 2010 przez bellarus
krzyhhh Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 witamy na forum na wstępie ;) Co do butelki - nie jest zła . Tylko strasznie płasko wygląda . Może przydało by się pionowe odbicie aby ładnie zarysowało kształty butelki. Kropelki bardzo fajne. pozdr.
bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 dzięki krzyhhh, to prawda że płasko wygląda bo zapomniałem napisać jednej rzeczy :P kamera właściwie nie posiadała perpektywy... szczególik ale czasami jak się człowiek opatrzy to o nim zapomina zupełnie. pozdr.
PICsell Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Fajnie tylko butelka wygląda jak pusta. Szkło powinno być chyba też ciemniejsze.
bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 PICsell masz absolutną rację, a jeśli o kolor to po prostu ten złoty jest ładniejszy, choć nie ukrywam że były z tym machinacje.
FF Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 PICsell, czytaj nazwę wątku, butelka po piwie a nie z piwem. ładnie wyszła.
PICsell Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 A jest przecież "fabrycznie" zakapslowana :D
bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 PICsell genialne spostrzeżenie heheh. Powiedzmy niech będzie 50/50 :) No ale kapsel to gwóźdź programu. Dorobię do tego jakąś ideologię. ....a było zrobić z piwem.... Swoją drogą ma ktoś może ciekawe porady jak dobrze zrobić piwko w środku
plasti Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 pogadaj z claude... on na piwie zeby zjadl:D
telthona Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 to weź zdejmij kapsel i ułóż obok, co za problem :D
Kr3tz Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Mam dziwne wrażenie, że perspektywa jest "od dołu" przy kapslu, potem uwypukla się przy łączeniu szyjki z butelką, po czym przechodzi w izometrycznie przedstawione denko... chyba wina tekstur.
bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 akurat nie... butelka tyskiego jest wybrzuszona na szyjce. Po prostu nie było perspektywy tzn. tak naprawde kamera była prawie przy ziemi a zakres ogniskowej był strasznie duży 135mm bodajże i tyle, no ale z drugiej strony jak pokazać prawidłowo obiekt tak jak wygląda. Na myśl mi przychodzą malowidła ścienne w Egipcie. Człowiek am fas a głowa z profilu.
Temporal Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 mam pytanko: do czego byl tu potrzebny zbrush?
bellarus Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 kapsel+mapowanie jako że tekstury nie były "odwinięte" ale odradzam ;)
Pawelkos Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 hehe mialem to samo pytanie co Temporal :) ale juz sie wyjasnilo... Rzeczywiscie wyszlo torche plasko i wydaje mi sie ze troche przeswietlone, a co do tego jak zrobic piwo, to zaznaczacz wewnetrzne scianki butelki, kopiujesz, dajesz cap na gorze i juz masz piwo w srodku
ptaszek Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Siemanko. Piwo w srodku zrob tak: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61820 edit: zasady na bank te same co w mayi
Rekomendowane odpowiedzi