Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Poniżej wizualizacja apartamentowca, którą miałem okazję ostatnio robić.

Całość realizacji była mocno rozciągnięta w czasie, więc ciężko mi określić ile zajęła.

Użyte programy to: 3dsMax, V-Ray i Photoshop

 

Pozdrawiam i miłego oglądania życzę.

 

796f6ccda8be9545med.jpg

 

246a7e31cfb09aa4med.jpg

 

ebe406c39a76fbb0med.jpg

 

960d8dcd22aa3860med.jpg

 

ada3cc7a1485d945med.jpg

 

ee6d3270d5ac49f6med.jpg

 

3977095e2ee2c63fmed.jpg

 

 

Linki z obrazków powyżej nie przekierowują do pełnego rozmiaru, więc daję miniatury, które już to robią. Czas mi zmienić hosta :\

 

796f6ccda8be9545m.jpg 246a7e31cfb09aa4m.jpg ebe406c39a76fbb0m.jpg 960d8dcd22aa3860m.jpg ada3cc7a1485d945m.jpg ee6d3270d5ac49f6m.jpg 3977095e2ee2c63fm.jpg

Edytowane przez wroniec
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wizki Morphego czy SWRC to to nie są, ale jakis tam poziom reprezentują. Modeling ok, światło słabe. Na 3 wizce chyba zapomniałeś wymazać wieżę kościoła, bo jest przezroczysta.

Napisano
Wizki Morphego czy SWRC to to nie są, ale jakis tam poziom reprezentują. Modeling ok, światło słabe. Na 3 wizce chyba zapomniałeś wymazać wieżę kościoła, bo jest przezroczysta.

 

A możesz t jakoś uzasadnić.?bo nie widać tu przesadzonej zieleni ?czy ogromnej rozdzielczości byś zobaczył każdą jedną stokrotkę.? Dla mnie Bardzo wysoki poziom ładnie wkomponowane , z ładnym światłem , Można by było posiedzieć nad wodą ,i tego kwiat na klace usunąć..

Napisano

Ładnie bardzo i tyle w sumie. Zgadzam się w 100% z arch515. Myślę że w pracach 3d można się wzorować na warsztacie lepszych kolegów , ale na pewno nie na ich stylu. Każdy powinien mieć swój własny wypracowany przez lata styl. Najlepiej - nie taki jak większość. Ja od razu widzę wizki robione przez architektów i grafików.Na przykład kolega arch515 ma swój ładny plastyczny styl :-) Pozdro i życzę dalszych udanych prac breja.

Napisano (edytowane)

PICsell Odnośnie tekstury to trzymałem się refki, którą dostałem.

3d_operator Dziwnym nie jest. Bo ja to ani Mophe, ani SWRC, ale cieszę się, że jakiś tam poziom prezentują. Wieży nie zapomniałem wymazać, bo nic takiego nie miałem w planach.

arch515 Dzięki. Woda jest ze zdjęcia, trochę podkolorowana, wyczyszczone jakieś pływające śmieci i dodane odbicie. Chętnie się dowiem co można by jeszcze z nią zrobić? Bo ja już nie miałem pomysłu.

jahred6 Dzięki. Zgadzam się. Daleko mi jeszcze do własnego rozpoznawalnego stylu, takiego jaki mają Mophe, wspomniany arch515 czy Sanserif. Warto podpatrywać najlepszych, ale nie kopiować.

 

Pozdrawiam

 

 

Dodałem w pierwszym poście miniatury z linkami do pełnej rozdzielczości.

Edytowane przez wroniec
Napisano

bardzo ładnie exterior jak i interior (oprócz mapowania schodów :) )

Proszę podziel się jak zrobiłeś taki fajny materiał podłogi z paneli i szyba w oknie.

Pozdrowionka

Napisano

mirekbini Dzięki. Nie mam aktualnie dostępu do plików, więc paneli na razie nie opiszę. Szkło to VRayMtl z falloffem w reflection i bardzo jasnym szarym w refraction, ale i tak wszystkie odbicia są mocno edytowane w Photoshopie.

jarross Dzięki.

Napisano

Ładne wizki, bardzo dobre materiały i ogólnie dbałość o detal. Popracuj nad kadrowaniem, a podniesiesz poziom raz dwa, bo jest w tych pracach potencjał.

Napisano

Bardzo fajne obrazki. Widze, ze teraz poziom wizek bardzo sie podniosl. Moje doswiadczenie w tym temacie jest niestety bliskie zeru. Prowadzilem kiedys szkolenia z maxa dla architektow, ale to byly jakies podstawy..nawet nie mielismy okazji dotrzec do czegos pelniejszego.

A teraz naprawde fajne rzeczy tu czarujecie:)

Napisano

Neb Dzięki. Mówisz o kadrowaniu wnętrz? Czy zewnętrz? Z ujęciami zewnętrznymi był taki problem, że dostałem zestaw zdjęć, z których tylko kilka nadawało się do wykorzystania. Bo albo budynek był w za dużym skrócie, albo był obcięty, za blisko, za daleko, itd. Pozostały te najlepsze :]

Odnośnie wnętrz, to nie mam nic na usprawiedliwienie ;]

 

Pawel Lipka Witaj Pawle. Dzięki, fajno, że się podoba. No jak widzisz wciąż w wizkach siedzę, a było tak blisko animowania :]

Napisano

Faktycznie jeśli klient narzuca zdjęciami kadry to czasem ciężko coś ciekawego wykombinować. Exteriory są zgrabne, poza może ostatnim zbliżeniem. Takie ujęcia ciężko uporządkować, głównie spróbowałbym się pozbyć bałaganu, który lepi się do dolnej krawędzi kadru: daszek szklany ok, ale poniżej masz ucięte chyba jakieś okno, pośrodku podobna sytuacja tylko powstał przez cięcie jakiś jasny klin. Lekko więcej góry i po bałaganie, a i dwa górne balkony zyskałby na tym.

W interiorach w sumie jedna rzecz - dużo chcesz pokazać, ale mało w czytelnej całości. Pierwszy kadr, masz schody, tv pod nimi, kupa podłogi w prawym dolnym rogu i ucięte okno po prawej. Spróbowałbym przesunąć kamerę w prawo i przekręcił ją w lewo. Pozbywamy się w ten sposób uciętego okna ( i tak nie pożenisz tego wszystkiego w jednym kadrze ), mamy za to mniej podłogi, widzimy ciekawą i praktyczną część przestrzeni pod schodami i forma schodów powinna być bardziej ludzka. Drugi interior jest stanowczo za ciasny, ucięta lampa, ucięta roślina w lewym dolnym rogu i ogólnie duży ścisk. Poluzuj to trochę. Trzeci kadr - masz ładne fotele, ładną roślinę tylko znowu wszystko pocięte, za to dużo sufitu :) W dół kamerę możesz opuścić i nawet świateł na suficie raczej nie przytniesz bo jest tam dużo miejsca. W interiorach trzeba się ostro kokosić, żeby zrobić dobre ujęcie. Stara zasada fotografii mówi żeby nie lepić do krawędzi kadru zbędnych detali, zwłaszcza małych. Rzeczy które napisałem to luźne korekty, spróbuj poprzestawiać kamerę w tej scenie i powinienej odczuć różnicę, zwłaszcza, że rendery pierwsza klasa i jak pisałem wcześniej jest w nich dodatkowy potencjał.

Napisano

Wizualki fajne szczególnie architektura, wnętrza troszkę gorzej ale i tak jest na czym oko zawiesić

A porównywanie z innymi userami co najmniej śmieszne :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Neb Z kadrami wszystkich wnętrz dłuuugo walczyłem. Odnośnie mieszkania to główną prośbą klienta było, aby pokazać, że budynek znajduje się nad wodą i przy zieleni. Więc bardzo ważne było to co za oknem. Starałem się dobrze przedstawić wnętrze, przy jednoczesnym w miarę czytelnym pokazaniu tła. Zdaję sobie sprawę z niemożności pożenienia wszystkiego w jednym kadrze, ale czasami jest się zmuszonym walczyć :]

Co do trzeciego kadru wnętrza, to jak zjechałem kamerą niżej, to drzwi windy i ciemna ściana znalazły się za blisko górnej krawędzi i mocno stracił na tym ciężar obrazka. Wydawało mi się lepszym rozwiązaniem lekkie oszustwo w stosunku do rzutów i wysunięcie do przodu foteli. Ale jak to zrobiłem to waliło po oczach ciasne przejście między siedziskami, a windą.

Dzięki wielkie za konstruktywną krytykę i rady.

 

hcpiter Dzięki. Mi też architektura się podoba. O wiele przyjemniej pracuje się nad wizualizacją ciekawego projektu.

Napisano

No, ale w animacji naprawde masz potencjal. Zaluje, ze nie mamy okazji dzialac, ale ja troche przedobrzylem, zbyt wiele rzeczy na raz i nie wszystko wyszlo tak jak chcialem. Jak to zwykle u mnie na lapucapu troche, ale ucze sie na bledach.

Jak wroce do tematu pamietam o Tobie:) bo naprawde masz talent do ruszania postaciami!

Napisano

Świetnie wkomponowałeś model w zdjęcia i dobrałeś światło. Zdjęcia rzeczywiście nie najlepszej jakości i trochę bym popracował nad nimi bo za dużo w żółte idzie ale dobrze dobrałeś parametry do nich i wszystko ładnie współgra. Odbicia w szybach trochę za słabe wyszły (takie mydlane). Sporo detalu co cieszy ale gąsiory by się jeszcze przydały. Wnętrza są ok.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności