adek Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Zauważyłem, że ostatnio pojawia się coraz więcej ciekawych darmowych narzędzia dla programu 3ds Max. Dzisiaj Hendrik-Jan Schoenmaker poinformował o wypuszczeniu nowej wersji narzędzi TexTools, które mogą się przydać w pracy z teksturami. Zachęcam do obejrzenia wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1003
jaras Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 (edytowane) troszkę skaszanione są te checkery na filmiku , mam nadzieję ze nie zrobi czegoś złego z teksturami - trzeba sprawdzic - juz dla samej projekcji chyba warto (o quick pelt i peel pipe nawet nie wspomnę ;) Edytowane 4 Luty 2010 przez jaras
Loki Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 mocne!jutro trza po testować. Kolejny przykład, że ludzie za darmo robią rzeczy lepsze niż Autodesk za kilka tysięcy (wypinając się na pseudo update).Ciekawe czy go wykupią :D
KoMic Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 juz od jakiegos czasu tego uzywam, ma kilka wad, ale w stosunku do wbudowanych narzedzi w maxa, to jak by porownac nasze bieszczady z himalajami. Mega wypasiony tool. polecam kazdemu
dac77 Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Jak porównać Bieszczady z Himalajami? To takie trudne są te TexTools?
mafida Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 Nie ma tam nic trudnego,używam od dawna,kilka bardzo przydatnych funkcji,świetny skrypt:)
Reanimator Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 a mozecie cos wiecej opowiedziec? Dlaczego jest taki fajny?
ttaaddeekk Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 dla posiadaczy PS CS4 polecam export obj bezpośredniość do PS i tam zabawę z texturami, mocno daje rade pozdro
Camel Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 fotosklepa zainstalowałem w gdziesz inszym katalogu i tekstuls nie może znaleść ;/ ale cóź, ładne te jego możliwości, muszę spróbować.
mafida Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 a mozecie cos wiecej opowiedziec? Dlaczego jest taki fajny? Tym nowym sie jeszcze nie bawiłem,ale w starym można zmieniać checkera guziczkiem,zmieniac typ shadingu w viewporcie,pociąć uv szwami na podsawie smoothgroup,zastosować symetrię na kawałku uv(np.po pelcie),wyrównać vertexy w pionie albo w poziomie i pare innych rzeczy;) Zainstaluj szecierz za darmo daja a warto:)
KLICEK Napisano 5 Luty 2010 Napisano 5 Luty 2010 dla posiadaczy PS CS4 polecam export obj bezpośredniość do PS i tam zabawę z texturami, mocno daje rade pozdro o widze powodzi sie ;) najdrozsza wersja fotosklepu widzie zakupiona z peb'u :D:D
ttaaddeekk Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 dokładnie masz tu linka do warezów, działa bez problemu :] http://www.tinyurl.pl?XGITG0QY
KoMic Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Orcher--> kolego w bieszczadach 10 lat mieszkalem za mlodu: ] wiec..... hehe. Textool nie jest trudy tylko zajeprzydatny(choc 3,0 sredni mi sie podoba, mimo ze usuneli kilka zbednych guzikow) uzywam obecnie 2,9. najprzydtniejsze dla mnie to stitch(zawsze o czyms takim mazylem, cudowne narzedzie) i Align to, tak samo mega super wypasne. nie wiem dlaczego nie chce mi dzialac Rectify, wydaje sie tez byc mega pomocnym. ogolnie caly tool jest pro. polecam
Gość Don Wasyl Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Witajcie Robiłem wszystko tak jak na filmiku, ale niestety gdy importuje teksture do PS'a, grafika pokolorowana jest na różowo i ma jakieś artefakty, nie wiem co z tym zrobić. Próbowałem importować w różnych bitów na kanał, ale nic...
grizleyd Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 @mafia: Tym nowym sie jeszcze nie bawiłem,ale w starym można zmieniać checkera guziczkiem,zmieniac typ shadingu w viewporcie I bez plugina idzie wiec jaki to ficzer ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się