Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Indian dzieki :) staram sie cisnac jak najszybciej :)

Freedom dzieki Stary nie zauwazylem tego bug'a.

Dac77 niestety Cie rozczaruje :P rozowy zostaje :)

 

Malowania ciag dalszy w ramach odpoczynku od modelowania :P

 

81212108.jpg

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kliment co to :P 2/3 dopiero :)

do zrobienia:

lancuch + oslona

linki

kluczyk i stacyjka

mocowanie przedniego kola

mechanizm licznika

wklad przedniego swiatla

cale tylne

tabliczna znamionowa

pare srubek

klakson

kranik paliwa i wezyk

 

i wlasnie.. nie wiecie jak w tym modelu wygladal filtr powietrza? :) za cholere nie moge znalesc dobrej referencji. To jest model 06 L

 

Indian cisne cisne :D

 

edit: a jeszcze BG do zrobienia :)

Napisano

ejjj kolego nie przesadzasz trochę ? Nie dawno co tu wszedłem i była goła rama a teraz już można po polnej drodze spróbować nawet pchać... może odpali :)

 

Wiesz co z takim smaczkiem to zrobiłeś. To jest MOTUR a nie jakiś plastik ciągnięty na 1000 setnym poście.

 

Ogółem wsadził bym go do jakiegos studia i zrobił coś w stylu plakatu z lat '60 ;]

Napisano

Stach to jest to! :) thx

DonJakub dzieki! :) cisne cisne, bo nie lubie za dlugo robic tego samego modelu.

Najpierw chce zrobic scenke pod garazem a pozniej pomysle o studio :)

 

Dzieki za motywacje Chlopaki :)

Gość fishinthewater
Napisano

Awesome - że się tak wyrażę ;)

Napisano

Z tą dużą rozdzielczością to trochę przesadziłeś ;p myślałem, że sobie dam na pulpit ale niestety nici ;/ gdybyś to zrobił w 1920x1080 :D nawet detale silnika było by lepiej widać.

 

Zauważyłem, że mentalem to renderowałeś ile czasu Ci się renderowało ? Mógłbyś rzucić screen jak ogółem scena wygląda od strony roboczej i jakich świateł wykorzystywałeś by uzyskać ten dość realistyczny efekt ?

Napisano

DonJakub w finished zaraz Ci odpowiem na pytania :)

Matchias :DDD czad refka :D

 

edit: albo nie. .zeby tam nie smiecic to tu napisze co i jak

 

Przerzucam tez siatki:

 

 

 

 

i siatki

wsksiatka.jpg

 

:) Dla Dunusia:

 

25721768.jpg

 

67326968.jpg

 

77003408.jpg

 

wiem wiem.. miejscami tragicznie (np linki, ale konwertowalem z krzywych i juz nie zwazalem na ustawienia :P)

Napisano

Co do siatelek to uzylem tylko jednego spota lekko zoltego o miekkich cieniach, i HDRki, ktorej musialem zmniejszyc saturacje i odciagnac niebieska barwe bo bylo jak na basenie :)

 

Calosc w 1024 renderowala sie ok 20min.

Nie uzylem GI tylko samo FG bez dodatkowych bouncow o dosc wysokim samplingu.

Ustawienia swiatel wygladaly tak:

 

Poswiecilem spotem jednym i uzylem HDrki. Cala zabawa polegala na wywazeniu spota/hdrki.

jak skoncze robic render w HD to pokaze screeny z sama hdr i samym spotem to sporo sie wyklaruje

 

Cale ustawienie swiatel zajelo moze 20 min, a shader silnika pewnie 1-2h :D nie wiem dokladnie bo przy 3d nie kontroluje czasu :D

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzieki Tomala :)

 

Don a wiec tak:

to jest scenka (prosciej sie nie da) :)

 

scenai.jpg

 

to jest spot + hdri (spot lekko zolty i glownie do cieni)

35763836.png

 

to jest sam spot

27754116.png

 

a to samo hdri

58943826.png

 

ustawienia hdrki i spota wymagaly malych ingerencji, a tak to mental robi wszystko za Ciebie :)

 

 

 

Podam tez baardzo prosty sposob na lampy, pewnie wiekszosci znany, ale moze sie przyda komus:

 

lampa2.jpg

 

Jesli mamy klosz.. to zaznaczamy jego wewnetrzna strone i dajemy na to material (inny niz na reszte klosza).

Ja dalem sobie zwykly gradient szaro-czerwony i splaszczylem mapowanie zeby sie porobily geste paski.

 

lampa3.jpg

 

lampyp.jpg

 

warto to sobie zrobic na lambercie zeby miec podglad w viewporcie.

Teraz wystarczylo uzyc 2 materialow przezroczystych o 2 roznych kolorach refrakcji.

Ten material na zewnetrzych poligonach mial czerwony kolor, a ten wenatrz pasiasty (czerwono- szary) i to cala filozofia. Mozna tez dac ten gradient wewnatrz na bumpa i tez fajnie wyjdzie. W przypadku bialego szkla to lepsza metoda, ale bump dluzej renderuje.

W przypadku zlozonych wzorkow mozna tak samo dac na wewnetrzne poligony bump mape z delikatnym zblurowaniem.

 

A to przyklad. Oczywiscie mozna to robic dokladniej, ale tutaj wystarczylo i zrobienie obu lamp zajelo z pol godziny. Wlasciwie bez zadnych testow odrazu wychodzi fajny efekt.

 

lampkaz.jpg

 

Jak chcecie moge porobic making ofy dot materialow itp. Bo wiem ze silnik sie podoba :)

Edytowane przez ptaszek
  • Like 3
Gość fishinthewater
Napisano

Ooooo dzięki że się z nami dzielisz szczegółami swojej pracy. Rozjaśniłeś mój umysł trochę.

A ....masz rep za bezinteresowność!

mpta jak Ci się chce to rób making ofa bo w 100% się przyda.

dzięki! :)

Napisano

Szkoda,że na samym początku odrzuciłem mentala ! :) Jednak dzięki za tuta, pewne sposoby są uniwersalne.

Gość kakaku
Napisano

Dawaj te mofy:D

Ten super, co prawda, nie na maxa i nie wiem czy ta sztuczka z kloszem działa ale zobaczę:P

Napisano

Fajnie, że Ci się chce zrobić tutka i w ogóle fajnie, że chcesz się swoją wiedzą i doświadczeniami podzielić z nami, bo niestety to rzadka cecha w naszym narodzie - w końcu po co hodować sobie konkurencję, lepiej wszystko zgarnąć dla siebie ehhh...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności