ptaszek Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Indian dzieki :) staram sie cisnac jak najszybciej :) Freedom dzieki Stary nie zauwazylem tego bug'a. Dac77 niestety Cie rozczaruje :P rozowy zostaje :) Malowania ciag dalszy w ramach odpoczynku od modelowania :P
ptaszek Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Kliment co to :P 2/3 dopiero :) do zrobienia: lancuch + oslona linki kluczyk i stacyjka mocowanie przedniego kola mechanizm licznika wklad przedniego swiatla cale tylne tabliczna znamionowa pare srubek klakson kranik paliwa i wezyk i wlasnie.. nie wiecie jak w tym modelu wygladal filtr powietrza? :) za cholere nie moge znalesc dobrej referencji. To jest model 06 L Indian cisne cisne :D edit: a jeszcze BG do zrobienia :)
stach13 Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 (edytowane) z tego wynika http://www.motocyklewsk.com/gaznik.html że taki filtr, do G-20 gaźnika http://www.moto.allegro.pl/item873681597_shl_wfm_wsk_stary_filtr_powietrza_siatkowy.html Edytowane 14 Luty 2010 przez stach13
DonJakub Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 ejjj kolego nie przesadzasz trochę ? Nie dawno co tu wszedłem i była goła rama a teraz już można po polnej drodze spróbować nawet pchać... może odpali :) Wiesz co z takim smaczkiem to zrobiłeś. To jest MOTUR a nie jakiś plastik ciągnięty na 1000 setnym poście. Ogółem wsadził bym go do jakiegos studia i zrobił coś w stylu plakatu z lat '60 ;]
ptaszek Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Stach to jest to! :) thx DonJakub dzieki! :) cisne cisne, bo nie lubie za dlugo robic tego samego modelu. Najpierw chce zrobic scenke pod garazem a pozniej pomysle o studio :) Dzieki za motywacje Chlopaki :)
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 (edytowane) edit: daje najnowsza wersje. Chyba ostateczna. :) Edytowane 15 Luty 2010 przez ptaszek
stach13 Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 materiał silnika to mi się jebucko podoba, ze ścianą to tez fajnie wygląda
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 (edytowane) Dzieki Stach :) Panie i Panowie.. zarwalem sobie nocke i dociagnalem do konca :D pracka 2 posty wczesniej :D Jeszcze mysle zeby porobic pare ujec na detale i wtedy do finished. A teraz sie przespie :P edit: wiem ze niektorzy lubia duze rozdzielczosci wiec daje linka: http://img715.imageshack.us/img715/9008/1big.jpg Edytowane 15 Luty 2010 przez ptaszek
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 Heh.. musialem jeszcze lancuch dorobic bo zapomnialem :P i bym nie zasnal :) Super ze sie podoba. Wrzucac do finished?
chudy Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 piękności :D wrzucaj wrzucaj tylko zrób jakieś zbliżenia jeszcze :)
kliment woroszyłow Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 A nie zapomnij dodać chłopaka i dziewcze z rozwianymi włosami w letniej sukience z tyłu ;)
JohnZi Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 moglbys urozmaicic ta scenke, bo jest troche nudna - dodac co nieco elementow
plasti Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 cos nie tak z saturacja, za malo zywe kolory, po za tym bombowo, swietna praca!!!!
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 Dzieki wszystkim. Prace przenioslem do finished, czyscilem fotki na imageshack i moglem usunac te wersje starsze, ktore sie tu przewijaly. w finalnej dodalem troszke zaciekow na scianach zeby nie bylo tak monotonnie jak zauwazyl JohnZi. Mysle ze lepiej. A i rama nie miala smootha :P link do finished: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=65798\ Dzieki!
DonJakub Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Z tą dużą rozdzielczością to trochę przesadziłeś ;p myślałem, że sobie dam na pulpit ale niestety nici ;/ gdybyś to zrobił w 1920x1080 :D nawet detale silnika było by lepiej widać. Zauważyłem, że mentalem to renderowałeś ile czasu Ci się renderowało ? Mógłbyś rzucić screen jak ogółem scena wygląda od strony roboczej i jakich świateł wykorzystywałeś by uzyskać ten dość realistyczny efekt ?
Matchias Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Hej Świetny model, kultowy motor, zawdzięczam mu wiele miłych wspomnień :) Wiem, że za późno, ale masz referkę:)
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 DonJakub w finished zaraz Ci odpowiem na pytania :) Matchias :DDD czad refka :D edit: albo nie. .zeby tam nie smiecic to tu napisze co i jak Przerzucam tez siatki: i siatki :) Dla Dunusia: wiem wiem.. miejscami tragicznie (np linki, ale konwertowalem z krzywych i juz nie zwazalem na ustawienia :P)
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 Co do siatelek to uzylem tylko jednego spota lekko zoltego o miekkich cieniach, i HDRki, ktorej musialem zmniejszyc saturacje i odciagnac niebieska barwe bo bylo jak na basenie :) Calosc w 1024 renderowala sie ok 20min. Nie uzylem GI tylko samo FG bez dodatkowych bouncow o dosc wysokim samplingu. Ustawienia swiatel wygladaly tak: Poswiecilem spotem jednym i uzylem HDrki. Cala zabawa polegala na wywazeniu spota/hdrki. jak skoncze robic render w HD to pokaze screeny z sama hdr i samym spotem to sporo sie wyklaruje Cale ustawienie swiatel zajelo moze 20 min, a shader silnika pewnie 1-2h :D nie wiem dokladnie bo przy 3d nie kontroluje czasu :D 1
ptaszek Napisano 15 Luty 2010 Autor Napisano 15 Luty 2010 (edytowane) Dzieki Tomala :) Don a wiec tak: to jest scenka (prosciej sie nie da) :) to jest spot + hdri (spot lekko zolty i glownie do cieni) to jest sam spot a to samo hdri ustawienia hdrki i spota wymagaly malych ingerencji, a tak to mental robi wszystko za Ciebie :) Podam tez baardzo prosty sposob na lampy, pewnie wiekszosci znany, ale moze sie przyda komus: Jesli mamy klosz.. to zaznaczamy jego wewnetrzna strone i dajemy na to material (inny niz na reszte klosza). Ja dalem sobie zwykly gradient szaro-czerwony i splaszczylem mapowanie zeby sie porobily geste paski. warto to sobie zrobic na lambercie zeby miec podglad w viewporcie. Teraz wystarczylo uzyc 2 materialow przezroczystych o 2 roznych kolorach refrakcji. Ten material na zewnetrzych poligonach mial czerwony kolor, a ten wenatrz pasiasty (czerwono- szary) i to cala filozofia. Mozna tez dac ten gradient wewnatrz na bumpa i tez fajnie wyjdzie. W przypadku bialego szkla to lepsza metoda, ale bump dluzej renderuje. W przypadku zlozonych wzorkow mozna tak samo dac na wewnetrzne poligony bump mape z delikatnym zblurowaniem. A to przyklad. Oczywiscie mozna to robic dokladniej, ale tutaj wystarczylo i zrobienie obu lamp zajelo z pol godziny. Wlasciwie bez zadnych testow odrazu wychodzi fajny efekt. Jak chcecie moge porobic making ofy dot materialow itp. Bo wiem ze silnik sie podoba :) Edytowane 15 Luty 2010 przez ptaszek 3
Gość fishinthewater Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Ooooo dzięki że się z nami dzielisz szczegółami swojej pracy. Rozjaśniłeś mój umysł trochę. A ....masz rep za bezinteresowność! mpta jak Ci się chce to rób making ofa bo w 100% się przyda. dzięki! :)
NV Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Szkoda,że na samym początku odrzuciłem mentala ! :) Jednak dzięki za tuta, pewne sposoby są uniwersalne.
dac77 Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 ... przy 3d nie kontroluje czasu :D No to masz flowa. Zazdroszczę.
Gość kakaku Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Dawaj te mofy:D Ten super, co prawda, nie na maxa i nie wiem czy ta sztuczka z kloszem działa ale zobaczę:P
DonJakub Napisano 16 Luty 2010 Napisano 16 Luty 2010 Fajnie, że Ci się chce zrobić tutka i w ogóle fajnie, że chcesz się swoją wiedzą i doświadczeniami podzielić z nami, bo niestety to rzadka cecha w naszym narodzie - w końcu po co hodować sobie konkurencję, lepiej wszystko zgarnąć dla siebie ehhh...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się