Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Zacząłem prace nad nowym modelem Ferrari. Niestety nie znalazłem blueprintów tego modelu, więc jadę tylko ze zdjęć ;). Chciałbym w miarę dobrze odwzorować to auto, dlatego też zakładam WIPa i liczę na Waszą pomoc :)

 

Na początek karoseria lowpoly, bez dachu:

 

72555092.jpg

42283564.jpg

69642602.jpg

82764494.jpg

77905452.jpg

31535707.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

1. Ostatnio w poly znalazłem coś fajnego: cut mozesz sobie np narysować światła na modelu i potem je wyciąć poligonem.

 

2. Nie wiem czy robi ci to jakąś różnice ale po mesh smoth moż ustawić NURBS, classic i coś tam...

 

3. kawałek blueprinta:

Edytowane przez 3D man
Napisano
cut mozesz sobie np narysować światła na modelu i potem je wyciąć poligonem.
Dobrze, że napisałeś takie fajne sztuczki. Hawrok na pewno o nich nie wiedział ;P

 

Fajna bryka, będę zaglądał.

Napisano

No printow nie ma to fakt - pamietam ze jak go modelowalem to mialem tylko gore i bok chyba.. reszta to dopasowanie do fotek, ale na pocieszenie powiem ze model sam w sobie altwy :) Ma fajne linie i przejscia :) Dzialaj dzialaj

Napisano

Creative zrobilbys koledze printy z modelu a nie ;p Narazie malo tego modelu, ale juz wydaje mi sie, ze miejscami jest zle i do tego za gesto chyba jak na poczatek.

Fajne autko wybrales ;] POwodzenia.

Napisano

Dzieki za komentarze i rady :)

Creative - model rzeczywiście się całkiem przyjemnie modeluje, pomimo braku bp ale specjalnie sobie taki wybrałem żeby trochę poćwiczyć z samych fotek.

Bubu - a mógłbyś przybliżyć które to miejsca?

 

A tu taki mały progress:

 

27459457.jpg

80875524.jpg

Napisano

no stary, ładnie jedziesz, proporcje wydają się ok. teraz tylko szczegóły i zageszczenie siatki :) trzymam kciuki! bo też uwielbiam te auto :)

Napisano

Jak przystąpisz do malowania i tak dalej to uzyj edit mesh w tym face i wtedy mozesz wybrany material przypisac to czesci ktora wybrales.

 

Pozdro! Nieźile idzie...

Napisano

3D man - o co Ci chodzi z tymi radami? nie dość że są jak dla przedszkolaka to w dodatku mylne bo w editable poly możesz zrobić to samo

 

Co do modelu to fajnie wygląda, sam samochód jest moim zdaniem pasudny ale miło popatrzeć na dobrze pociągnięte polygony.

Napisano
Moze moglbys tez pomyslec nad innowacyjna prezentacja modelu na forum?

Chyba, satysfakcjonuje Cie juz to, ze siatka jest fajna i kopia z fotek tez?

Jestem otwarty na propozycje :)

 

Update:

49921942.jpg

71966151.jpg

66152013.jpg

Napisano

no ładnie ładnie. Masz krzywą szybę boczną i koło rejestracji tylnej coś nie tak się dzieje. Do tego jeszcze nierówny tylny rowek przy klapie silnika

Napisano

reflect - wybacz, jeszcze nie posiadłem takiej czułości na błedy :) ale rzeczywiście - po głębszym przyjrzeniu się jest trochę więcej krzywizn niż wymieniłem.

Napisano

wiekszosc profili na modelu jest nierowna, mam tez wrażenie że są źle wykonczone - tzn chamfer jest chyba zle ulozony np przy krawedzi drzwi (pionowa krawedz blizej przodu)

Napisano

Dzieki za kometarze. Siatki przed MS są w pierwszym poście, tutaj wrzucam już po. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł pozaznaczać te co większe krzywizny, postaram się z tym powalczyć.

 

88292949.th.jpg

40017764.th.jpg

31737652.th.jpg

15776790.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności