Napisano 19 Luty 201015 l Witam, Zacząłem prace nad nowym modelem Ferrari. Niestety nie znalazłem blueprintów tego modelu, więc jadę tylko ze zdjęć ;). Chciałbym w miarę dobrze odwzorować to auto, dlatego też zakładam WIPa i liczę na Waszą pomoc :) Na początek karoseria lowpoly, bez dachu: Pozdrawiam
Napisano 19 Luty 201015 l Też mam zamiar go robić ale jak pojawi się blueprint, tak sobie patrzę i ładnie ci to idzie.
Napisano 19 Luty 201015 l 1. Ostatnio w poly znalazłem coś fajnego: cut mozesz sobie np narysować światła na modelu i potem je wyciąć poligonem. 2. Nie wiem czy robi ci to jakąś różnice ale po mesh smoth moż ustawić NURBS, classic i coś tam... 3. kawałek blueprinta: Edytowane 19 Luty 201015 l przez 3D man
Napisano 19 Luty 201015 l cut mozesz sobie np narysować światła na modelu i potem je wyciąć poligonem. Dobrze, że napisałeś takie fajne sztuczki. Hawrok na pewno o nich nie wiedział ;P Fajna bryka, będę zaglądał.
Napisano 19 Luty 201015 l najgorszy możliwy model ferrari wybrałeś :P ale w każdym, bądź razie powodzenia.
Napisano 19 Luty 201015 l oj... Poszukam troche i potem dam... i przy okazji zerkne do maxa na coś co może pomóc w modelowaniu
Napisano 19 Luty 201015 l No printow nie ma to fakt - pamietam ze jak go modelowalem to mialem tylko gore i bok chyba.. reszta to dopasowanie do fotek, ale na pocieszenie powiem ze model sam w sobie altwy :) Ma fajne linie i przejscia :) Dzialaj dzialaj
Napisano 19 Luty 201015 l Creative zrobilbys koledze printy z modelu a nie ;p Narazie malo tego modelu, ale juz wydaje mi sie, ze miejscami jest zle i do tego za gesto chyba jak na poczatek. Fajne autko wybrales ;] POwodzenia.
Napisano 19 Luty 201015 l Autor Dzieki za komentarze i rady :) Creative - model rzeczywiście się całkiem przyjemnie modeluje, pomimo braku bp ale specjalnie sobie taki wybrałem żeby trochę poćwiczyć z samych fotek. Bubu - a mógłbyś przybliżyć które to miejsca? A tu taki mały progress:
Napisano 21 Luty 201015 l no stary, ładnie jedziesz, proporcje wydają się ok. teraz tylko szczegóły i zageszczenie siatki :) trzymam kciuki! bo też uwielbiam te auto :)
Napisano 21 Luty 201015 l Jak przystąpisz do malowania i tak dalej to uzyj edit mesh w tym face i wtedy mozesz wybrany material przypisac to czesci ktora wybrales. Pozdro! Nieźile idzie...
Napisano 23 Luty 201015 l 3D man - o co Ci chodzi z tymi radami? nie dość że są jak dla przedszkolaka to w dodatku mylne bo w editable poly możesz zrobić to samo Co do modelu to fajnie wygląda, sam samochód jest moim zdaniem pasudny ale miło popatrzeć na dobrze pociągnięte polygony.
Napisano 23 Luty 201015 l Moze moglbys tez pomyslec nad innowacyjna prezentacja modelu na forum? Chyba, satysfakcjonuje Cie juz to, ze siatka jest fajna i kopia z fotek tez?
Napisano 27 Luty 201015 l Autor Moze moglbys tez pomyslec nad innowacyjna prezentacja modelu na forum? Chyba, satysfakcjonuje Cie juz to, ze siatka jest fajna i kopia z fotek tez? Jestem otwarty na propozycje :) Update:
Napisano 27 Luty 201015 l no ładnie ładnie. Masz krzywą szybę boczną i koło rejestracji tylnej coś nie tak się dzieje. Do tego jeszcze nierówny tylny rowek przy klapie silnika
Napisano 27 Luty 201015 l no ładnie ładnie. Masz krzywą szybę boczną Trosiek, nie słodzmy .. caly model jest krzywy niestety i to mocno
Napisano 27 Luty 201015 l reflect - wybacz, jeszcze nie posiadłem takiej czułości na błedy :) ale rzeczywiście - po głębszym przyjrzeniu się jest trochę więcej krzywizn niż wymieniłem.
Napisano 27 Luty 201015 l wiekszosc profili na modelu jest nierowna, mam tez wrażenie że są źle wykonczone - tzn chamfer jest chyba zle ulozony np przy krawedzi drzwi (pionowa krawedz blizej przodu)
Napisano 27 Luty 201015 l no, bok i tył faktycznie nie najlepiej się prezentują. Dobrze by było jak byś pokazał siatkę.
Napisano 28 Luty 201015 l Autor Dzieki za kometarze. Siatki przed MS są w pierwszym poście, tutaj wrzucam już po. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł pozaznaczać te co większe krzywizny, postaram się z tym powalczyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto