Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mało wipów na forum. Nie ma sie nad kim znęcać to dam model nad którym ostatnio pracuje. Wsparcie się przyda bo coś czuje że mi proporcje gdzieś poleciały a nie wiem gdzie. Oczywiście sporej czesci detali nie ma jeszcze, no i to samo hp w tej chwili ale może coś zauważycie.

 

Planowane są 2 wersje o ile mi pary wystarczy. Druga to uber mega tactical jak na tej replice:

http://www.ikup.cz/upload/41792/AM2_273723.jpg

 

Ale dość biadolenia o pupie maryni. Model:

scorpionv.jpg

Edytowane przez Eric_Draven
  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spoko ze trochu tlustszy niz na refce too mu napewno zrobi dobrze, jedno mi sie tak napredce rzucilo w oczy ten slimak u ciebie (od zamka?) trochu nie dalo by sie tym przeladowac jakis plaski trochu, ale to tak po predce bo dopiero wstaje z leza :D

Napisano

Hym... no tak to jest MOC ;) Jedyne czego się dopatrzyłem to brak żłobień na chwycie (powinny być 4 pionowe żłobienia w dolnej części chwytu) Powodzenia zapowiada się ekstra zasadniczo to już jest ekstra... Ciekaw jestem modelu LOW. Pozdrawiam!

Napisano

Ferrum - True, będą ale zrobie je już na bumpie. nie bede modelował, szkoda nerwów.

Hatred - O, i o taki koment mi chodziło! Dzieki niemu poprawiłem jeszcze 3 inne rzeczy :D

Szerszy chwyt, babol przy wejściu lufy i babol na kolbie :D. Po za tym. Tak to zamek. Powinno wystawać bardziej ale normalnie sie łapie z góry za obie strony i ciągnie wiec nie musi bardzo wystawać.

Napisano

placeholder, słowo do zapamietania.

Faktycznie tak dzienie w tym modelu jest szyna ris ze sie nie da rozłożyć tej niby kolby?

Model bardzo fajnie wyszedł.

Napisano

o pełnego tutka bedzie trudno bo na nadmiar czasu nie narzekam. Ledwo mam czas żeby z 3 razy w tygodniu do modelu przysiąść. Ale jakiś mikrotutek pojedynczego myku dałoby rade zrobić.

Napisano

Modelik zacny. Kolba jest grubsza niz na referce, ale pasuje. I przeson troche kolimator z szyna do tylu, zeby kolba mogla sie otwierac. Pozatym odciazy to troche przod i tez bedzie dobrze wygladac.

Napisano

przesunąłem szynę lekko w tył jak F/X poradził. Teraz przynajmniej po odkręceniu koli da się rozłożyć kolbę. Design lasera i koli nie wymiata ale już mnie powoli męczy modelowanie wiec na tex podciągne najwyżej.

 

scorpioni.jpg

Napisano

wszystkich zadowolę tym razem ;). będzie wersja z koli i bez na baze dam jedną teksturke na atachmenty drugą i po problemie. mi też troche sie przestały bajery podobać, ale zobaczymy jak dalej wyjdzie. z FPP nadal fajnie wygląda, więc zostawie.

Napisano

wiesz mi ten celownik nie pasuje jakos ze wzgledu na swoja kwadratowosc, dalej wyglada jak tempshit, chyba ze bys go troge ztluscil zeby ladnie sie zespolil z reszta to bedzie fajnie :D

Napisano

co do modelu podstawowego jest dobry a nawet bardzo dobry.

 

co do modelu zmodyfikowanego zauważ że nie da się otworzyć kolby. bo jest za krótka i kolminator przeszkadza. popraw to będzie lepiej. czepiam się szczegółów ale to detale czynią efekt :)

 

Czekam na poprawkę i tekstury

Napisano (edytowane)

racja. rozjaśnię. z kontrastami też coś zrobię. Jakoś trzeba złamać tą jednolitą kupę metalu.

Dzieki za rady :) Myśle jeszcze o jakimś paintjobie. nie widziałem jeszcze skorpiona tak zrobionego

 

E; model idzie do katalogu "wieczny WIP" ;) nie bede miał czasu go dokończyć.

Edytowane przez Eric_Draven
Napisano

mega gniotem są animacje i głosy. reszta może być. No i też nie jest to FPS, pomimo że tak wygląda/ma podobną mechanike. To już symulator, a na tym polu konkurencji nie ma. A tak wracając do grafiki w Arma, tragedi nie ma jeśli chodzi o pojazdy i tekstury postaci. A reszta ma strasznie nierówny poziom. Dobra refka jeżeli chcesz konkretny model podpatrzeć.

Napisano

jak dla mnie broń jest całkiem git jako model wyrwany z kontektu, byc moze do gry trzeba by cos tam jeszcze pomaziac czy cos, jedynie moze jakies jeszcze ujęcia inne czy oswietlenie by sie zdało

Gość Marioza
Napisano

wygląda wporzo moze jedynie ta fersnelowa poswiata drzaznic ale w grach tak tez robią, przy okazji jak sie tym szaderm bawiles to czy u Ciebie w edytorze materiałów są widoczne miniaturki textur tak jak na obrazku z tym motorekim z ich strony? bo u mnie ni ma tego

Napisano

dobrze wyszlo, czytalem gdzies u góry ze mial być przerysowany... mi sie wydaje dosc realistyczny ale mimo to i tak jest spoko :)

Napisano

Kawał dobrego modelu, aż chciało by się go zobaczyć w akcji :)

 

Oh czuje tutaj prosa ;) skorpion w CoD4 to nie broń dla byle kogo :p

Ja w MW2 nie grałem, może kupie jak stanieje, choć boli mnie strasznie brak dedyków, ostatnio w CoD 4 to tylko na modach siedzę, głównie to rsm, czasem star wars i gungame.

Napisano

na tym shaderze wyszło znacznie lepiej niż poprzednio, aż zachęca aby ten shader wypróbować. niestety to dla maxa 2010 a ten mi nie działa :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności