Eric_Draven Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 (edytowane) Mało wipów na forum. Nie ma sie nad kim znęcać to dam model nad którym ostatnio pracuje. Wsparcie się przyda bo coś czuje że mi proporcje gdzieś poleciały a nie wiem gdzie. Oczywiście sporej czesci detali nie ma jeszcze, no i to samo hp w tej chwili ale może coś zauważycie. Planowane są 2 wersje o ile mi pary wystarczy. Druga to uber mega tactical jak na tej replice: http://www.ikup.cz/upload/41792/AM2_273723.jpg Ale dość biadolenia o pupie maryni. Model: Edytowane 28 Maj 2010 przez Eric_Draven
Hatred Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 spoko ze trochu tlustszy niz na refce too mu napewno zrobi dobrze, jedno mi sie tak napredce rzucilo w oczy ten slimak u ciebie (od zamka?) trochu nie dalo by sie tym przeladowac jakis plaski trochu, ale to tak po predce bo dopiero wstaje z leza :D
Eric_Draven Napisano 20 Luty 2010 Autor Napisano 20 Luty 2010 (edytowane) laser i kolimator to póki co placeholder. Wygląda wystarczająco kul? Edytowane 28 Maj 2010 przez Eric_Draven
Ferrum Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 Hym... no tak to jest MOC ;) Jedyne czego się dopatrzyłem to brak żłobień na chwycie (powinny być 4 pionowe żłobienia w dolnej części chwytu) Powodzenia zapowiada się ekstra zasadniczo to już jest ekstra... Ciekaw jestem modelu LOW. Pozdrawiam!
Eric_Draven Napisano 20 Luty 2010 Autor Napisano 20 Luty 2010 Ferrum - True, będą ale zrobie je już na bumpie. nie bede modelował, szkoda nerwów. Hatred - O, i o taki koment mi chodziło! Dzieki niemu poprawiłem jeszcze 3 inne rzeczy :D Szerszy chwyt, babol przy wejściu lufy i babol na kolbie :D. Po za tym. Tak to zamek. Powinno wystawać bardziej ale normalnie sie łapie z góry za obie strony i ciągnie wiec nie musi bardzo wystawać.
jacenty Napisano 21 Luty 2010 Napisano 21 Luty 2010 (edytowane) no wyglada na to ze jest 1:1 zgodny z oryginalem nic tylko texturowac:) Edytowane 21 Luty 2010 przez jacenty
FF Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 placeholder, słowo do zapamietania. Faktycznie tak dzienie w tym modelu jest szyna ris ze sie nie da rozłożyć tej niby kolby? Model bardzo fajnie wyszedł.
Plugawiciel Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 model perfecto , jestem ciekaw jak ci pójdzie z texturką , jesli dobrze to bede błagal o tuta
Eric_Draven Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 o pełnego tutka bedzie trudno bo na nadmiar czasu nie narzekam. Ledwo mam czas żeby z 3 razy w tygodniu do modelu przysiąść. Ale jakiś mikrotutek pojedynczego myku dałoby rade zrobić.
F/X Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Modelik zacny. Kolba jest grubsza niz na referce, ale pasuje. I przeson troche kolimator z szyna do tylu, zeby kolba mogla sie otwierac. Pozatym odciazy to troche przod i tez bedzie dobrze wygladac.
Eric_Draven Napisano 24 Luty 2010 Autor Napisano 24 Luty 2010 przesunąłem szynę lekko w tył jak F/X poradził. Teraz przynajmniej po odkręceniu koli da się rozłożyć kolbę. Design lasera i koli nie wymiata ale już mnie powoli męczy modelowanie wiec na tex podciągne najwyżej.
Hatred Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 olej ten celownik z dupy wyglada nie pasuje wogole do modela
jacenty Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 nie no modelik jest wpyte nie kombinuj juz tylko texturuj:P
Eric_Draven Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 wszystkich zadowolę tym razem ;). będzie wersja z koli i bez na baze dam jedną teksturke na atachmenty drugą i po problemie. mi też troche sie przestały bajery podobać, ale zobaczymy jak dalej wyjdzie. z FPP nadal fajnie wygląda, więc zostawie.
Hatred Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 wiesz mi ten celownik nie pasuje jakos ze wzgledu na swoja kwadratowosc, dalej wyglada jak tempshit, chyba ze bys go troge ztluscil zeby ladnie sie zespolil z reszta to bedzie fajnie :D
Eric_Draven Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 (edytowane) Teraz już naprawdę robię LP. Choć czasu pewnie nie będę miał w weekend. pozdro Edytowane 27 Luty 2010 przez Eric_Draven
Valery Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 te wypukłości na kolimatorze wyglądają tandetnie. takie dopchane na siłe
Hatred Napisano 28 Luty 2010 Napisano 28 Luty 2010 jak dla mnie utluscilo go trochu przez to wiec pasuje stylem do reszty, ale to moje wrazenie tylko :D
Eric_Draven Napisano 28 Luty 2010 Autor Napisano 28 Luty 2010 te wypukłości nie były moim pomysłem, znalazłem go na takim shit'owym koli myśliwskim. http://www.tactical-life.com/online/wp-content/uploads/2009/06/insight-tech-gear.jpg i wiem że nawet refka wygląda jak zabawka z supermarketu ale coś trza było dać.
AkkA Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 :) wypas, gratuluje umiejetnsci no i przedewszystkim cierpliwosci, dawaj texy pzdr.
mateogala Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 co do modelu podstawowego jest dobry a nawet bardzo dobry. co do modelu zmodyfikowanego zauważ że nie da się otworzyć kolby. bo jest za krótka i kolminator przeszkadza. popraw to będzie lepiej. czepiam się szczegółów ale to detale czynią efekt :) Czekam na poprawkę i tekstury
Eric_Draven Napisano 8 Marzec 2010 Autor Napisano 8 Marzec 2010 wychodzę z wprawy ;/ trochę zbyt realistyczna wychodzi. a Miała być taka lekko przerysowana. Takie tam szybkie maziaje. nawet normalki miejscami brak z bumpa.
plutko Napisano 8 Marzec 2010 Napisano 8 Marzec 2010 Oswietl to jakos rozsadniej, bo czern widac glownie.
jacenty Napisano 9 Marzec 2010 Napisano 9 Marzec 2010 no za ciemne Ci wyuszlo i zabardzo jednorodny metal i moze trroche brak kontrastow
Eric_Draven Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) racja. rozjaśnię. z kontrastami też coś zrobię. Jakoś trzeba złamać tą jednolitą kupę metalu. Dzieki za rady :) Myśle jeszcze o jakimś paintjobie. nie widziałem jeszcze skorpiona tak zrobionego E; model idzie do katalogu "wieczny WIP" ;) nie bede miał czasu go dokończyć. Edytowane 11 Marzec 2010 przez Eric_Draven
jacenty Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 hehe eric zobacz co znalazlem http://www.laurenscorijn.com/portfolio/vz61
Eric_Draven Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Napisano 27 Kwiecień 2010 hehe widziałem go. Model całkiem niezły. Nawet bardzo dobry. Prezentacja taka sobie. w ARMA prezentuje sie lepiej imo niż na prezentacji, bo gość udostępnił model Moderom.
jacenty Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 w armie screeny zupelnie inaczej wygladaja niz w grze nie wiem ja jak pogralem w ta gre to mi sie mega gniotem wydala pod wzgledem graficznym i wogule.....
Eric_Draven Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Napisano 27 Kwiecień 2010 mega gniotem są animacje i głosy. reszta może być. No i też nie jest to FPS, pomimo że tak wygląda/ma podobną mechanike. To już symulator, a na tym polu konkurencji nie ma. A tak wracając do grafiki w Arma, tragedi nie ma jeśli chodzi o pojazdy i tekstury postaci. A reszta ma strasznie nierówny poziom. Dobra refka jeżeli chcesz konkretny model podpatrzeć.
Gość Marioza Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 jak dla mnie broń jest całkiem git jako model wyrwany z kontektu, byc moze do gry trzeba by cos tam jeszcze pomaziac czy cos, jedynie moze jakies jeszcze ujęcia inne czy oswietlenie by sie zdało
Eric_Draven Napisano 28 Maj 2010 Autor Napisano 28 Maj 2010 tak posklejałem to trochę bawiąc się shaderem 3PointStudio:
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 wygląda wporzo moze jedynie ta fersnelowa poswiata drzaznic ale w grach tak tez robią, przy okazji jak sie tym szaderm bawiles to czy u Ciebie w edytorze materiałów są widoczne miniaturki textur tak jak na obrazku z tym motorekim z ich strony? bo u mnie ni ma tego
Eric_Draven Napisano 28 Maj 2010 Autor Napisano 28 Maj 2010 nie ma bo mamy wersje Lite. Za ikonki trza zapłacić.
ledyr Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 dobrze wyszlo, czytalem gdzies u góry ze mial być przerysowany... mi sie wydaje dosc realistyczny ale mimo to i tak jest spoko :)
n-pigeon Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Miodzio artcik :) Lubiłem biegać z skorpionem wyposażonym w tłumik grając w CoD4, wróciły wspomnienia :)
Eric_Draven Napisano 29 Maj 2010 Autor Napisano 29 Maj 2010 ja w COD4 praktycznie tylko z tym biegam :D Jeszcze od czasu do czasu włączę sobie. Szkoda że w MW2 już nie dali skorpiona. Jeszcze takie coś dorzucę:
n-pigeon Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Kawał dobrego modelu, aż chciało by się go zobaczyć w akcji :) Oh czuje tutaj prosa ;) skorpion w CoD4 to nie broń dla byle kogo :p Ja w MW2 nie grałem, może kupie jak stanieje, choć boli mnie strasznie brak dedyków, ostatnio w CoD 4 to tylko na modach siedzę, głównie to rsm, czasem star wars i gungame.
Valery Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 na tym shaderze wyszło znacznie lepiej niż poprzednio, aż zachęca aby ten shader wypróbować. niestety to dla maxa 2010 a ten mi nie działa :/
mateogala Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 według mnie model wymiata. Nie ma tobie równych... Zrób jeszcze oryginalną wersje z drewnianym chwytem, a dla urozmaicenia, rozłóż kolbę .:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się