Napisano 20 Luty 201015 l Mało wipów na forum. Nie ma sie nad kim znęcać to dam model nad którym ostatnio pracuje. Wsparcie się przyda bo coś czuje że mi proporcje gdzieś poleciały a nie wiem gdzie. Oczywiście sporej czesci detali nie ma jeszcze, no i to samo hp w tej chwili ale może coś zauważycie. Planowane są 2 wersje o ile mi pary wystarczy. Druga to uber mega tactical jak na tej replice: http://www.ikup.cz/upload/41792/AM2_273723.jpg Ale dość biadolenia o pupie maryni. Model: Edytowane 28 Maj 201014 l przez Eric_Draven
Napisano 20 Luty 201015 l spoko ze trochu tlustszy niz na refce too mu napewno zrobi dobrze, jedno mi sie tak napredce rzucilo w oczy ten slimak u ciebie (od zamka?) trochu nie dalo by sie tym przeladowac jakis plaski trochu, ale to tak po predce bo dopiero wstaje z leza :D
Napisano 20 Luty 201015 l Autor laser i kolimator to póki co placeholder. Wygląda wystarczająco kul? Edytowane 28 Maj 201014 l przez Eric_Draven
Napisano 20 Luty 201015 l Hym... no tak to jest MOC ;) Jedyne czego się dopatrzyłem to brak żłobień na chwycie (powinny być 4 pionowe żłobienia w dolnej części chwytu) Powodzenia zapowiada się ekstra zasadniczo to już jest ekstra... Ciekaw jestem modelu LOW. Pozdrawiam!
Napisano 20 Luty 201015 l Autor Ferrum - True, będą ale zrobie je już na bumpie. nie bede modelował, szkoda nerwów. Hatred - O, i o taki koment mi chodziło! Dzieki niemu poprawiłem jeszcze 3 inne rzeczy :D Szerszy chwyt, babol przy wejściu lufy i babol na kolbie :D. Po za tym. Tak to zamek. Powinno wystawać bardziej ale normalnie sie łapie z góry za obie strony i ciągnie wiec nie musi bardzo wystawać.
Napisano 21 Luty 201015 l no wyglada na to ze jest 1:1 zgodny z oryginalem nic tylko texturowac:) Edytowane 21 Luty 201015 l przez jacenty
Napisano 22 Luty 201015 l placeholder, słowo do zapamietania. Faktycznie tak dzienie w tym modelu jest szyna ris ze sie nie da rozłożyć tej niby kolby? Model bardzo fajnie wyszedł.
Napisano 22 Luty 201015 l model perfecto , jestem ciekaw jak ci pójdzie z texturką , jesli dobrze to bede błagal o tuta
Napisano 23 Luty 201015 l Autor o pełnego tutka bedzie trudno bo na nadmiar czasu nie narzekam. Ledwo mam czas żeby z 3 razy w tygodniu do modelu przysiąść. Ale jakiś mikrotutek pojedynczego myku dałoby rade zrobić.
Napisano 23 Luty 201015 l Modelik zacny. Kolba jest grubsza niz na referce, ale pasuje. I przeson troche kolimator z szyna do tylu, zeby kolba mogla sie otwierac. Pozatym odciazy to troche przod i tez bedzie dobrze wygladac.
Napisano 24 Luty 201015 l Autor przesunąłem szynę lekko w tył jak F/X poradził. Teraz przynajmniej po odkręceniu koli da się rozłożyć kolbę. Design lasera i koli nie wymiata ale już mnie powoli męczy modelowanie wiec na tex podciągne najwyżej.
Napisano 26 Luty 201015 l Autor wszystkich zadowolę tym razem ;). będzie wersja z koli i bez na baze dam jedną teksturke na atachmenty drugą i po problemie. mi też troche sie przestały bajery podobać, ale zobaczymy jak dalej wyjdzie. z FPP nadal fajnie wygląda, więc zostawie.
Napisano 26 Luty 201015 l wiesz mi ten celownik nie pasuje jakos ze wzgledu na swoja kwadratowosc, dalej wyglada jak tempshit, chyba ze bys go troge ztluscil zeby ladnie sie zespolil z reszta to bedzie fajnie :D
Napisano 26 Luty 201015 l Autor Teraz już naprawdę robię LP. Choć czasu pewnie nie będę miał w weekend. pozdro Edytowane 27 Luty 201015 l przez Eric_Draven
Napisano 28 Luty 201015 l jak dla mnie utluscilo go trochu przez to wiec pasuje stylem do reszty, ale to moje wrazenie tylko :D
Napisano 28 Luty 201015 l Autor te wypukłości nie były moim pomysłem, znalazłem go na takim shit'owym koli myśliwskim. http://www.tactical-life.com/online/wp-content/uploads/2009/06/insight-tech-gear.jpg i wiem że nawet refka wygląda jak zabawka z supermarketu ale coś trza było dać.
Napisano 1 Marzec 201015 l :) wypas, gratuluje umiejetnsci no i przedewszystkim cierpliwosci, dawaj texy pzdr.
Napisano 7 Marzec 201015 l co do modelu podstawowego jest dobry a nawet bardzo dobry. co do modelu zmodyfikowanego zauważ że nie da się otworzyć kolby. bo jest za krótka i kolminator przeszkadza. popraw to będzie lepiej. czepiam się szczegółów ale to detale czynią efekt :) Czekam na poprawkę i tekstury
Napisano 8 Marzec 201015 l Autor wychodzę z wprawy ;/ trochę zbyt realistyczna wychodzi. a Miała być taka lekko przerysowana. Takie tam szybkie maziaje. nawet normalki miejscami brak z bumpa.
Napisano 9 Marzec 201015 l no za ciemne Ci wyuszlo i zabardzo jednorodny metal i moze trroche brak kontrastow
Napisano 9 Marzec 201015 l Autor racja. rozjaśnię. z kontrastami też coś zrobię. Jakoś trzeba złamać tą jednolitą kupę metalu. Dzieki za rady :) Myśle jeszcze o jakimś paintjobie. nie widziałem jeszcze skorpiona tak zrobionego E; model idzie do katalogu "wieczny WIP" ;) nie bede miał czasu go dokończyć. Edytowane 11 Marzec 201015 l przez Eric_Draven
Napisano 26 Kwiecień 201014 l hehe eric zobacz co znalazlem http://www.laurenscorijn.com/portfolio/vz61
Napisano 27 Kwiecień 201014 l Autor hehe widziałem go. Model całkiem niezły. Nawet bardzo dobry. Prezentacja taka sobie. w ARMA prezentuje sie lepiej imo niż na prezentacji, bo gość udostępnił model Moderom.
Napisano 27 Kwiecień 201014 l w armie screeny zupelnie inaczej wygladaja niz w grze nie wiem ja jak pogralem w ta gre to mi sie mega gniotem wydala pod wzgledem graficznym i wogule.....
Napisano 27 Kwiecień 201014 l Autor mega gniotem są animacje i głosy. reszta może być. No i też nie jest to FPS, pomimo że tak wygląda/ma podobną mechanike. To już symulator, a na tym polu konkurencji nie ma. A tak wracając do grafiki w Arma, tragedi nie ma jeśli chodzi o pojazdy i tekstury postaci. A reszta ma strasznie nierówny poziom. Dobra refka jeżeli chcesz konkretny model podpatrzeć.
Napisano 29 Kwiecień 201014 l jak dla mnie broń jest całkiem git jako model wyrwany z kontektu, byc moze do gry trzeba by cos tam jeszcze pomaziac czy cos, jedynie moze jakies jeszcze ujęcia inne czy oswietlenie by sie zdało
Napisano 28 Maj 201014 l wygląda wporzo moze jedynie ta fersnelowa poswiata drzaznic ale w grach tak tez robią, przy okazji jak sie tym szaderm bawiles to czy u Ciebie w edytorze materiałów są widoczne miniaturki textur tak jak na obrazku z tym motorekim z ich strony? bo u mnie ni ma tego
Napisano 29 Maj 201014 l dobrze wyszlo, czytalem gdzies u góry ze mial być przerysowany... mi sie wydaje dosc realistyczny ale mimo to i tak jest spoko :)
Napisano 29 Maj 201014 l Miodzio artcik :) Lubiłem biegać z skorpionem wyposażonym w tłumik grając w CoD4, wróciły wspomnienia :)
Napisano 29 Maj 201014 l Autor ja w COD4 praktycznie tylko z tym biegam :D Jeszcze od czasu do czasu włączę sobie. Szkoda że w MW2 już nie dali skorpiona. Jeszcze takie coś dorzucę:
Napisano 29 Maj 201014 l Kawał dobrego modelu, aż chciało by się go zobaczyć w akcji :) Oh czuje tutaj prosa ;) skorpion w CoD4 to nie broń dla byle kogo :p Ja w MW2 nie grałem, może kupie jak stanieje, choć boli mnie strasznie brak dedyków, ostatnio w CoD 4 to tylko na modach siedzę, głównie to rsm, czasem star wars i gungame.
Napisano 31 Maj 201014 l na tym shaderze wyszło znacznie lepiej niż poprzednio, aż zachęca aby ten shader wypróbować. niestety to dla maxa 2010 a ten mi nie działa :/
Napisano 1 Czerwiec 201014 l według mnie model wymiata. Nie ma tobie równych... Zrób jeszcze oryginalną wersje z drewnianym chwytem, a dla urozmaicenia, rozłóż kolbę .:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto