Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to jak wszyscy, to wszyscy.

Ja sobie wybralem na poczatek malutki i prosciutki modelik, a bedzie to LCM (ang.: Landing Craft, Mechanized) wersja 3. Jeszcze dzisiaj pewnie cos wrzuce.

 

lcm3.jpg

Edytowane przez Bruneq

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najważniejsze ze nie ma kol - bedziesz mogl zaszlec z detalami ;)

Napisano
  • Autor

no no, juz 3ciego żolnierza koncze modelowac, tez;)

Bro, ty wiesz ze mamy plan, zeby cie zbanowac na 2 tygodnie?Tylko po to zeby dac innym szanse na wygranie tej minibitwy ;)

Napisano
  • Autor

siatexcopy.jpg

 

 

jak narazie sobie tyle zrobilem. W sumie malutkie porpawki jeszcze zrobie w siatce, i mapowanie. jest 993 tri.

Napisano

Super modelik, mam takie dwa pytanka - wyłącznie z ciekawości:

siatexcopy.png1. Jaka byłaby różnica w grze, gdyby to wcięcie było zrobione na opacity?

2. Rozumiem, że to po to, żeby zaoszczędzić na teksturce? Na screenie troszkę wygląda jak "podwójna ciągła" (nie zweldowana).

Napisano
  • Autor

Sebastian Ozga - ad 1. W sumie poza texturą to zadna roznica, pozatym, zostalo mi troche tri, to mogłem zaszalec :)

ad 2. to zwykły błąd:P nie zweldowalo sie. Niestety taka wada XSI :P ale juz to wywalilem

Napisano

pewnie z tylu nic nie ma dlatego nie pokazales co? ;d do roboty sie wez i rob juz teksury!

Napisano
  • Autor

Tak na obecna chwile sobie dziubie difjuza. Model stanol na 970 tri, mzoe sie troche jeszcze zmieni. Tuaj screen z tex 1K

11736734.jpg

Napisano

Wyglada naprawdę spoko - jestem ciekaw jak bedzie z kolorami

 

btw moglismy ustawić limit 1024 dla txt bo i tak kazdy robi w tej wielkosci a potem zmniejsza do 512

Napisano
  • Autor

Bro - dzieki:) pierwszy raz robie tym sposobem, i powiem szczeze ze narazie mi sie to podoba...z kolorem moze dzisiaj wieczorem wrzuce, albo jutro

 

ustalilismy 512, trudno:)

Napisano

No spox cały ten detal i jego proporcje wyglądają naprawdę spójnie ;]

Napisano
To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura.
hehehe :D widzę kółko wzajemnej adoracji :D
Napisano

Wygląda ciekawie, żeby tylko po zmniejszeniu mapki nie wyszła plama :)

Napisano
  • Autor

jacenty - Dzieki:)

 

empeck- Buahaha POZER :D

 

Kruku - dziekui zią, dzieki :)

 

Creator - eee tam:) zadne kołko, prawda Empeczku?! ;)

 

Kuba - dzieki, sprawdzone na 512, nie wyglada zle:)

Napisano
  • Autor

final1b.jpg

 

Tak juz mi sie troche znudzila ta łodka dzisaij:) jeszcze specular zostal, ale to jutro chyba. W sumie diff juz skonczony...wiem wiem, troche przesadzilem:)

 

 

edit: Wlasnie zalapalem ze wrzucilem texture na stary model do silnika, dlatego ten 1szy obrazek taki troche mniej aktualny:) ten drugi to screen z XSI

Napisano

chyba przesadziłeś z tą rdzą :P podczas ww2 chyba jeszcze nie były takie pordzewiałe :)

Napisano

Hubercie, a skąd wiesz? widziałeś to w kolorze kiedyś? :D

Mnie się wydaje, że jest bardzo spko prócz tego elementu na dole z przodu łajby. Chodzi mi o to, że czerwone malowanie na dole nie ciagnie sie przez cała długość.

Napisano

za kolorowe jak dla mnie poza tym calkiem spoko wyszly te tekstury jednak :d

Napisano

zdcydowanie za duzo rdzy ;) no i ten zielony - moze zrob duzo cimniejszy

Napisano
  • Autor

aj tam, rdza musi byc;) dzisaij troche ja zdesaturuje, bo faktycznie za jaskrawe wyszło

Napisano

mi ta rdza nie przeszkada a raczej to ze zgubily sie troche krawedzie modelu malo kontrastowo jest albo zamalo ostrosci. Pozatem mi sie podoba.

Napisano
  • Autor

Jacenty - postaram sie specularem je troche wydobyc, bo sa miejsca gdzie zanikły, fakt

Napisano
  • Autor

costam troche podziubalem, zrobilem speculara oto wyniki.:)

Mi sie nawet podoba:)

 

bruneqprezentacja.th.jpg

Daje miniaturke, bo troche wazy.

Napisano

rzuc do pierwszego postu, brunkowi bedzie latwiej zebrac do kupy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności