Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) No to jak wszyscy, to wszyscy. Ja sobie wybralem na poczatek malutki i prosciutki modelik, a bedzie to LCM (ang.: Landing Craft, Mechanized) wersja 3. Jeszcze dzisiaj pewnie cos wrzuce. Edytowane 22 Marzec 2010 przez Bruneq
Bro Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 najważniejsze ze nie ma kol - bedziesz mogl zaszlec z detalami ;)
Bruneq Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 no no, juz 3ciego żolnierza koncze modelowac, tez;) Bro, ty wiesz ze mamy plan, zeby cie zbanowac na 2 tygodnie?Tylko po to zeby dac innym szanse na wygranie tej minibitwy ;)
Bruneq Napisano 15 Marzec 2010 Autor Napisano 15 Marzec 2010 jak narazie sobie tyle zrobilem. W sumie malutkie porpawki jeszcze zrobie w siatce, i mapowanie. jest 993 tri.
Sebastian Ozga Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Super modelik, mam takie dwa pytanka - wyłącznie z ciekawości: 1. Jaka byłaby różnica w grze, gdyby to wcięcie było zrobione na opacity? 2. Rozumiem, że to po to, żeby zaoszczędzić na teksturce? Na screenie troszkę wygląda jak "podwójna ciągła" (nie zweldowana).
Bruneq Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Sebastian Ozga - ad 1. W sumie poza texturą to zadna roznica, pozatym, zostalo mi troche tri, to mogłem zaszalec :) ad 2. to zwykły błąd:P nie zweldowalo sie. Niestety taka wada XSI :P ale juz to wywalilem
ledyr Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 pewnie z tylu nic nie ma dlatego nie pokazales co? ;d do roboty sie wez i rob juz teksury!
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Tak na obecna chwile sobie dziubie difjuza. Model stanol na 970 tri, mzoe sie troche jeszcze zmieni. Tuaj screen z tex 1K
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Wyglada naprawdę spoko - jestem ciekaw jak bedzie z kolorami btw moglismy ustawić limit 1024 dla txt bo i tak kazdy robi w tej wielkosci a potem zmniejsza do 512
Bruneq Napisano 20 Marzec 2010 Autor Napisano 20 Marzec 2010 Bro - dzieki:) pierwszy raz robie tym sposobem, i powiem szczeze ze narazie mi sie to podoba...z kolorem moze dzisiaj wieczorem wrzuce, albo jutro ustalilismy 512, trudno:)
_michal Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura.
Kruku Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 No spox cały ten detal i jego proporcje wyglądają naprawdę spójnie ;]
Creator Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura.hehehe :D widzę kółko wzajemnej adoracji :D
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Wygląda ciekawie, żeby tylko po zmniejszeniu mapki nie wyszła plama :)
Bruneq Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 jacenty - Dzieki:) empeck- Buahaha POZER :D Kruku - dziekui zią, dzieki :) Creator - eee tam:) zadne kołko, prawda Empeczku?! ;) Kuba - dzieki, sprawdzone na 512, nie wyglada zle:)
Bruneq Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 Tak juz mi sie troche znudzila ta łodka dzisaij:) jeszcze specular zostal, ale to jutro chyba. W sumie diff juz skonczony...wiem wiem, troche przesadzilem:) edit: Wlasnie zalapalem ze wrzucilem texture na stary model do silnika, dlatego ten 1szy obrazek taki troche mniej aktualny:) ten drugi to screen z XSI
szczuro Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 chyba przesadziłeś z tą rdzą :P podczas ww2 chyba jeszcze nie były takie pordzewiałe :)
Ardeni Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 Hubercie, a skąd wiesz? widziałeś to w kolorze kiedyś? :D Mnie się wydaje, że jest bardzo spko prócz tego elementu na dole z przodu łajby. Chodzi mi o to, że czerwone malowanie na dole nie ciagnie sie przez cała długość.
ledyr Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 za kolorowe jak dla mnie poza tym calkiem spoko wyszly te tekstury jednak :d
Bro Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 zdcydowanie za duzo rdzy ;) no i ten zielony - moze zrob duzo cimniejszy
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 aj tam, rdza musi byc;) dzisaij troche ja zdesaturuje, bo faktycznie za jaskrawe wyszło
jacenty Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 mi ta rdza nie przeszkada a raczej to ze zgubily sie troche krawedzie modelu malo kontrastowo jest albo zamalo ostrosci. Pozatem mi sie podoba.
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 Jacenty - postaram sie specularem je troche wydobyc, bo sa miejsca gdzie zanikły, fakt
Bruneq Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 costam troche podziubalem, zrobilem speculara oto wyniki.:) Mi sie nawet podoba:) Daje miniaturke, bo troche wazy.
AkkA Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 spoko, ale bardziej szary podobalby sie bardziej :)
ofca Napisano 22 Marzec 2010 Napisano 22 Marzec 2010 rzuc do pierwszego postu, brunkowi bedzie latwiej zebrac do kupy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się