Napisano 10 Marzec 201015 l No to jak wszyscy, to wszyscy. Ja sobie wybralem na poczatek malutki i prosciutki modelik, a bedzie to LCM (ang.: Landing Craft, Mechanized) wersja 3. Jeszcze dzisiaj pewnie cos wrzuce. Edytowane 22 Marzec 201015 l przez Bruneq
Napisano 10 Marzec 201015 l Autor no no, juz 3ciego żolnierza koncze modelowac, tez;) Bro, ty wiesz ze mamy plan, zeby cie zbanowac na 2 tygodnie?Tylko po to zeby dac innym szanse na wygranie tej minibitwy ;)
Napisano 15 Marzec 201015 l Autor jak narazie sobie tyle zrobilem. W sumie malutkie porpawki jeszcze zrobie w siatce, i mapowanie. jest 993 tri.
Napisano 16 Marzec 201015 l Super modelik, mam takie dwa pytanka - wyłącznie z ciekawości: 1. Jaka byłaby różnica w grze, gdyby to wcięcie było zrobione na opacity? 2. Rozumiem, że to po to, żeby zaoszczędzić na teksturce? Na screenie troszkę wygląda jak "podwójna ciągła" (nie zweldowana).
Napisano 16 Marzec 201015 l Autor Sebastian Ozga - ad 1. W sumie poza texturą to zadna roznica, pozatym, zostalo mi troche tri, to mogłem zaszalec :) ad 2. to zwykły błąd:P nie zweldowalo sie. Niestety taka wada XSI :P ale juz to wywalilem
Napisano 16 Marzec 201015 l pewnie z tylu nic nie ma dlatego nie pokazales co? ;d do roboty sie wez i rob juz teksury!
Napisano 20 Marzec 201015 l Autor Tak na obecna chwile sobie dziubie difjuza. Model stanol na 970 tri, mzoe sie troche jeszcze zmieni. Tuaj screen z tex 1K
Napisano 20 Marzec 201015 l Wyglada naprawdę spoko - jestem ciekaw jak bedzie z kolorami btw moglismy ustawić limit 1024 dla txt bo i tak kazdy robi w tej wielkosci a potem zmniejsza do 512
Napisano 20 Marzec 201015 l Autor Bro - dzieki:) pierwszy raz robie tym sposobem, i powiem szczeze ze narazie mi sie to podoba...z kolorem moze dzisiaj wieczorem wrzuce, albo jutro ustalilismy 512, trudno:)
Napisano 20 Marzec 201015 l To jest bardzo ładna łódka i bardzo ładna textura.hehehe :D widzę kółko wzajemnej adoracji :D
Napisano 21 Marzec 201015 l Autor jacenty - Dzieki:) empeck- Buahaha POZER :D Kruku - dziekui zią, dzieki :) Creator - eee tam:) zadne kołko, prawda Empeczku?! ;) Kuba - dzieki, sprawdzone na 512, nie wyglada zle:)
Napisano 21 Marzec 201015 l Autor Tak juz mi sie troche znudzila ta łodka dzisaij:) jeszcze specular zostal, ale to jutro chyba. W sumie diff juz skonczony...wiem wiem, troche przesadzilem:) edit: Wlasnie zalapalem ze wrzucilem texture na stary model do silnika, dlatego ten 1szy obrazek taki troche mniej aktualny:) ten drugi to screen z XSI
Napisano 21 Marzec 201015 l chyba przesadziłeś z tą rdzą :P podczas ww2 chyba jeszcze nie były takie pordzewiałe :)
Napisano 21 Marzec 201015 l Hubercie, a skąd wiesz? widziałeś to w kolorze kiedyś? :D Mnie się wydaje, że jest bardzo spko prócz tego elementu na dole z przodu łajby. Chodzi mi o to, że czerwone malowanie na dole nie ciagnie sie przez cała długość.
Napisano 22 Marzec 201015 l za kolorowe jak dla mnie poza tym calkiem spoko wyszly te tekstury jednak :d
Napisano 22 Marzec 201015 l Autor aj tam, rdza musi byc;) dzisaij troche ja zdesaturuje, bo faktycznie za jaskrawe wyszło
Napisano 22 Marzec 201015 l mi ta rdza nie przeszkada a raczej to ze zgubily sie troche krawedzie modelu malo kontrastowo jest albo zamalo ostrosci. Pozatem mi sie podoba.
Napisano 22 Marzec 201015 l Autor Jacenty - postaram sie specularem je troche wydobyc, bo sa miejsca gdzie zanikły, fakt
Napisano 22 Marzec 201015 l Autor costam troche podziubalem, zrobilem speculara oto wyniki.:) Mi sie nawet podoba:) Daje miniaturke, bo troche wazy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto