Napisano 8 Maj 200420 l felga jak dla mnie nie pasująca do SLKi...ale wygląda ładnie...pozatym chyba ktoś nie czyta moich wcześniejszycz postów ;P pozdrawiam...
Napisano 8 Maj 200420 l Autor Ktoś czyta :> te końcówki wydechu troche powiekszyłem ale jakieś mega rury to nie będą, może jak zrobie wersję stuningowaną to je zmienie. A tutaj mała próba ze starą sceną z maserati:
Napisano 8 Maj 200420 l ogólnie bardzo fajnie...tylko chyba za mocno się dupsko świeci...i materiał felg całkowicie do kitu :) pozdrawiam...
Napisano 9 Maj 200420 l ładnie ci to wychodzi, ale jak dla mnie ma trochę za małe koła, tak minimalnie :) a jakbyś pokazał siateczkę felg... to by było fajnie :) pozdrawiam
Napisano 9 Maj 200420 l Felgi są ładne ale tylnia czyba nie jest dobrze wpasowana i przedni zdeżak jest wgięty ale nie wiem czy tak nie powinno być :]
Napisano 9 Maj 200420 l Nie wiecie gdzie w polsce mozna kupic plytki z tekturkami ?? takie jak na 3d total... one sie chyba nazywaja TOTAL TEXTURES V1 V2 V3 V4 V5... bo sa tam zarombiste teksturki tyle ze nie wiem czy mozna je nabyc w polsce ale mysle ze mi pomozecie ;) bo kurde mam samochodzik wlasnie zrobiony i potrzebuje tekstor sie naumiec
Napisano 9 Maj 200420 l eheh szczupal po co odrazu kupywac:P idziesz do pierwszej lepszej kawiarenki byle by miala szybkie lacze bierzesz instalujesz jakis program p2p , i sciagasz:) co do samochodu wyglada ladnie choc narazeie lakier za mocno swiecacy.
Napisano 9 Maj 200420 l no ale skad sciagam bo te plytki total tekstures moze widziales na 3d total jest ich troche w hu.. i podzielone sa na ktegorie a jak sciagam tak to nie wiem skad zabardzo :]
Napisano 9 Maj 200420 l Te tarcze hamulcowe nie powinny sie świecić tak i zaciski na czerwono bym dał.No i lakier do poprawy.Planujesz jakąś scenke do niego??
Napisano 9 Maj 200420 l Super po prostu super, jak dotąd to chyba niewiele modeli zrobiło na mnie takie wrażenie FELGI - zostaw synu w chromie - wreszcie ktoś pomyślał . . .
Napisano 10 Maj 200420 l Autor Chyba bede musial zrobic z 5 wersji zeby kazdemu się podobało :>. A tymczasem siatka koła:
Napisano 10 Maj 200420 l ładne kółka - mam pytanko: tworzyłeś jedno ramię i resztę kopiowałeś w szyku czy robiłeś 5 ramion jednocześnie??
Napisano 10 Maj 200420 l Autor Zrobiłem tube, podzielilem na tyle części ile trzeba i pokasowałem niepotrzebne polygony tak zeby został tylko jeden \"okres\". Jeszcze jest taka \"fajna\" historyjka - robiłem tą felgę biorąc wymiary z blueprintów a dokładniejszy wygląd ze zdjęć. Troszkę się zdenerwowałem jak juz na samym koncu, przy robieniu srub, zauwazylem ze na printach bylo 7 ramion a na zdjeciach 5 (zdziwilem sie ze az 7 srub ma byc:D). Teraz przez to prawy [ALT] na klawiaturze nie odskakuje jak go nacisne :> (tam bylo chyba epicentrum :>).
Napisano 11 Maj 200420 l Autor Dodałem światła ale mam taki problem (pomijając to że przy weldowaniu karoserii max za każdym razem się wykrzacza :/) - wie ktoś może co zrobić aby przy świetle skylight (mental ray) pod oponami nie znikał cień? Koła na 100% nie są w powietrzu, wchodzą nawet troszke w ziemię.
Napisano 11 Maj 200420 l A może jakoś excludowałeś te koła? Zobacz też, czy nie mają we właściwościach odznaczone \"cast shadows\". Model całkiem przyjemny, ale ta tekstura na światłach to jeszcze troszke pracy wg mnei wymaga:)
Napisano 11 Maj 200420 l Hmm. Odnośnie koła: jeśli sama felga będzie z chromu to super, ale bez tarczy i zacisku. Bo jak wsyzskto jest chromowane to kiepsko się komponuje. Od zacisku wychodzi taki kabelek, gdzie on się kończy? Ostatni render, pokazujący tył auta wygląda kiepsko. Tak pusto i odnosze wrażenie jakby model był mało szczegółowy. Może mapa HDRI by to poprawiła. Jak już zauważyli inni, łączenie połówek, kiepsko.
Napisano 11 Maj 200420 l Autor Hehe nie rozumiem was - napisałem że max mi się wywala przy próbach zweldowania więc póki co dałem niezweldowany żeby chociaż światła pokazać...
Napisano 11 Maj 200420 l bardzo ladnie bartq ... przed toba teraz najfajniejsza zabawa ... klameczki aneneczki duperelki ... powodzenia
Napisano 12 Maj 200420 l hmmm fucktycznie coś z tym cieniem kół jest coś nie tak, czy aby oświetlasz to samą mapką HDR? i myśle jeszcze nad obiciami - nie znam Mentala ale jest taki fajny efekt w Vray\'u związany z odbiciami - im jakis obiekt jest dalej od np. samochodu tym jego odbicie jest bardziej rozmyte i odbicie nie jest idealnie lustrzane - (takie moje dziwne przemyśliwania z samego rana ) pozdrowionka
Napisano 12 Maj 200420 l napisał Saczek_XTRM ładnie :), ale rzeczywiście to łączenie 2 połówek - beznadzieja napisał Pussik (...) Jak już zauważyli inni, łączenie połówek, kiepsko. aaaaaaaaa, luuuudzieeeeee :D przecież połówki łączy się na końcu, więc jak można się tego czepiać !! a tu proszę \"beznadzieja\", \"kiepsko\" :D:D Bartq, ale masz buga kurde, zapomniałeś klamek zrobić, buhahahahah nie no, nie mogę... idę se piffko chlapnąć ze szczęścia :D pozdrawiam P.S. każdy kto da do WIPa tylko samą maskę samochodu niech się liczy z postami typu \"szefie, zapomniałeś reszty auta wymodelować\" ;):D
Napisano 12 Maj 200420 l nop niestety, tez nie rozumiem takich postow. Chyba oczywiste jest ze laczy sie 2 polowki na koncu. Nie rozumiem tez tego ze jak ktos daje to co zrobil to gadaja ze jeszcze nie ma tego czy tamtego i wyglada beznadziejne... ...nie zapominajcie ze to WIP :(
Napisano 12 Maj 200420 l Autor Ok, mniejsza z tym ;]. Poprawiłem troszkę materiały i dzięki pomocy Bzyka cienie już dobrze sie renderują (thx). Zeby niektorych nie zawieść niezweldowałem do końca przodu (tam właśnie jest miejsce przy weldowaniu którego max sie wyłącza... Światła jeszcze musze porządnie poprawić, zresztą dzisiaj zdążyłem wymodelować tylko prawe :( ;) :>.
Napisano 12 Maj 200420 l Powiedz jeszcze dlaczego te cienie się nie renderowały ładnie. Nurtuje mnie ta sprawa:]
Napisano 12 Maj 200420 l Autor Hmm... Bo fotony były za duże i nie wciskały się między koła a podłoże :D Ustawiłem ich promień w final gather i jest jak widać.
Napisano 12 Maj 200420 l Wcibskie fotony:] Wszedzie się wciskają:] Ale jak to dobrze, że Bzyku jest tak blisko:D
Napisano 12 Maj 200420 l oki chyba za wcześnie pochwaliłem, chociaż i tak ładnie modelujesz - rozumiem że zaznaczona I to wina tych połączonych vertex\'ów , ale reszta chyba nie Zobacz jak łamie się światło na Merolu - tam jest ŹLE!!!!
Napisano 13 Maj 200420 l Saczek_XTRM - widze ze Ty specjalista w dziedzinie modelowania samochodow jestes teraz jestes ;D
Napisano 13 Maj 200420 l Ja się przyczepie lamp które są do niczego. Ten ksenon lub co to jest wygląda jak wyżutnia pocisków a chyba tak nie powinno być
Napisano 13 Maj 200420 l Saczek_XTRM --> moim zdaniem z niektorymi rzeczami dobitnie przesadzasz. Ale to moje tylko zdanie . :>
Napisano 13 Maj 200420 l BEEPER: prawda jest następująca -\"Łatwiej krytykować niż tworzyć\" Wisława Szymborska :P Szczerze mówiąc nie lubię krytykować - nie jest to rzecz przyjemna, a za swoje projekty zabieram się baaardzo powoli, bo brak czasu i umiejętności :((
Napisano 13 Maj 200420 l heh spox tylko kiedy to będzie. . . . :[[[[(ale będę o tym pamiętał i z wielką chęcią umieszczał swoje pracki - tylko żeby trochę czasu znaleźć) POZDRO- pracka naprawdę fajna
Napisano 13 Maj 200420 l Autor Co do bugów na nosie to no comments (wiedzialem ze zrobie wam przyjemność nie weldując tego miejsca :>) Przednie światła są beznadziejne fakt, to tak naprawdę pierwszy ich render :>
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Autor Reaktywacja :D Wreszcie koniec nauki więc jest czas na 3d. Dzisiaj wykombinowałem coś takiego: http://republika.pl/xbart/slk.avi Jeszcze kilku mechanizmów brakuje, jutro zamieszczę jakiś render bo wszystkie obrazki poznikały :/.
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Wow, tego jeszcze nie było. :-) Fajnie zrobione. Bedzie filmik przedstawiający nie siatke, ale normalny render?
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Autor Pussik: Mam nadzieję że uda się wyrenderować animację, póki co brakuje jeszcze kilku rzeczy więc nie traciłem czasu na renderowanie :) Kryhas: Robienie samej animacji zajęło mi kilka godzin, miałem szczęście że znalazłem w necie film z nowym SLK :D
Napisano 19 Czerwiec 200420 l hym to widze fajną animke :). tak mozna by polączyc dwa typy animacji we flashu 360* + otwieranie i zamykanie dachu.
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Autor Wychodząc naprzeciw niesamowitemu zainteresowaniu moim topikiem postanowiłem zrobić update :|
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Nadaj grubość blachom, bo teraz auto wygląda jak kartonowa atrapa. Tylne światła są wg mnie złe. Za mały glossiness i zbyt mała refleksyjność. Materiał opon też do wymiany. Musisz też zrobić coś z oświetleniem, bo teraz auto wygląda jakby lewitowało nad ziemią (chyba wystarczy zmniejszyć rozmiar fotonów, albo dokładność próbkowania). Poza tym chyba nie jest źle ;) pozdr kozioo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto