Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mercedes SLK 2004


bartq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ktoś czyta :> te końcówki wydechu troche powiekszyłem ale jakieś mega rury to nie będą, może jak zrobie wersję stuningowaną to je zmienie.

A tutaj mała próba ze starą sceną z maserati:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie gdzie w polsce mozna kupic plytki z tekturkami ?? takie jak na 3d total... one sie chyba nazywaja TOTAL TEXTURES V1 V2 V3 V4 V5... bo sa tam zarombiste teksturki tyle ze nie wiem czy mozna je nabyc w polsce ale mysle ze mi pomozecie ;) bo kurde mam samochodzik wlasnie zrobiony i potrzebuje tekstor sie naumiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eheh szczupal po co odrazu kupywac:P idziesz do pierwszej lepszej kawiarenki byle by miala szybkie lacze bierzesz instalujesz jakis program p2p , i sciagasz:) co do samochodu wyglada ladnie choc narazeie lakier za mocno swiecacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tube, podzielilem na tyle części ile trzeba i pokasowałem niepotrzebne polygony tak zeby został tylko jeden \"okres\". Jeszcze jest taka \"fajna\" historyjka - robiłem tą felgę biorąc wymiary z blueprintów a dokładniejszy wygląd ze zdjęć. Troszkę się zdenerwowałem jak juz na samym koncu, przy robieniu srub, zauwazylem ze na printach bylo 7 ramion a na zdjeciach 5 (zdziwilem sie ze az 7 srub ma byc:D). Teraz przez to prawy [ALT] na klawiaturze nie odskakuje jak go nacisne :> (tam bylo chyba epicentrum :>).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem światła ale mam taki problem (pomijając to że przy weldowaniu karoserii max za każdym razem się wykrzacza :/) - wie ktoś może co zrobić aby przy świetle skylight (mental ray) pod oponami nie znikał cień? Koła na 100% nie są w powietrzu, wchodzą nawet troszke w ziemię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakoś excludowałeś te koła? Zobacz też, czy nie mają we właściwościach odznaczone \"cast shadows\".

Model całkiem przyjemny, ale ta tekstura na światłach to jeszcze troszke pracy wg mnei wymaga:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Odnośnie koła:

jeśli sama felga będzie z chromu to super, ale bez tarczy i zacisku. Bo jak wsyzskto jest chromowane to kiepsko się komponuje.

 

Od zacisku wychodzi taki kabelek, gdzie on się kończy?

 

Ostatni render, pokazujący tył auta wygląda kiepsko. Tak pusto i odnosze wrażenie jakby model był mało szczegółowy. Może mapa HDRI by to poprawiła.

 

Jak już zauważyli inni, łączenie połówek, kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm fucktycznie coś z tym cieniem kół jest coś nie tak, czy aby oświetlasz to samą mapką HDR? i myśle jeszcze nad obiciami - nie znam Mentala ale jest taki fajny efekt w Vray\'u związany z odbiciami - im jakis obiekt jest dalej od np. samochodu tym jego odbicie jest bardziej rozmyte i odbicie nie jest idealnie lustrzane - (takie moje dziwne przemyśliwania z samego rana ) pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisał Saczek_XTRM

ładnie :), ale rzeczywiście to łączenie 2 połówek - beznadzieja

 

napisał Pussik

(...) Jak już zauważyli inni, łączenie połówek, kiepsko.

 

aaaaaaaaa, luuuudzieeeeee :D przecież połówki łączy się na końcu, więc jak można się tego czepiać !! a tu proszę \"beznadzieja\", \"kiepsko\" :D:D Bartq, ale masz buga kurde, zapomniałeś klamek zrobić, buhahahahah

 

nie no, nie mogę... idę se piffko chlapnąć ze szczęścia :D

 

pozdrawiam

 

P.S. każdy kto da do WIPa tylko samą maskę samochodu niech się liczy z postami typu \"szefie, zapomniałeś reszty auta wymodelować\" ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nop niestety, tez nie rozumiem takich postow. Chyba oczywiste jest ze laczy sie 2 polowki na koncu. Nie rozumiem tez tego ze jak ktos daje to co zrobil to gadaja ze jeszcze nie ma tego czy tamtego i wyglada beznadziejne...

 

...nie zapominajcie ze to WIP :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, mniejsza z tym ;]. Poprawiłem troszkę materiały i dzięki pomocy Bzyka cienie już dobrze sie renderują (thx). Zeby niektorych nie zawieść niezweldowałem do końca przodu (tam właśnie jest miejsce przy weldowaniu którego max sie wyłącza... Światła jeszcze musze porządnie poprawić, zresztą dzisiaj zdążyłem wymodelować tylko prawe :( ;) :>.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BEEPER: prawda jest następująca -\"Łatwiej krytykować niż tworzyć\" Wisława Szymborska :P

Szczerze mówiąc nie lubię krytykować - nie jest to rzecz przyjemna, a za swoje projekty zabieram się baaardzo powoli, bo brak czasu i umiejętności :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bugów na nosie to no comments (wiedzialem ze zrobie wam przyjemność nie weldując tego miejsca :>) Przednie światła są beznadziejne fakt, to tak naprawdę pierwszy ich render :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pussik: Mam nadzieję że uda się wyrenderować animację, póki co brakuje jeszcze kilku rzeczy więc nie traciłem czasu na renderowanie :)

 

Kryhas: Robienie samej animacji zajęło mi kilka godzin, miałem szczęście że znalazłem w necie film z nowym SLK :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadaj grubość blachom, bo teraz auto wygląda jak kartonowa atrapa. Tylne światła są wg mnie złe. Za mały glossiness i zbyt mała refleksyjność. Materiał opon też do wymiany. Musisz też zrobić coś z oświetleniem, bo teraz auto wygląda jakby lewitowało nad ziemią (chyba wystarczy zmniejszyć rozmiar fotonów, albo dokładność próbkowania). Poza tym chyba nie jest źle ;)

pozdr

kozioo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności