Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

taki coś spłodziłem przez święta, więcej już tego porsche nie będę renderował, obiecuje:P

Wielkie podziękowania dla MF dzięki któremu sie sporo dowiedziałem tworząc ten render.

porsche.png

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Miałeś lepsze prace, ziarno, dziwne odbicia na betonie, oświetlenie leży, model nie pokazuje swoich atrybutów(tarcze hamulców straszne), całość troche plastikowa trochę małe szczeliny technologiczne. Możesz wrzucić rendety innych ujęć, bez tych fikuśnych kątów?

// EDIT, zapomniałem dodać.

!oburzony

Napisano

ta konstrukcja hali z bardzo cienkich elementów, mało prawdopodobne że da się to w taki sposób przekryć przy tak dużej rozpiętości. ... a samochody git

Napisano

Render otoczenia fajny ale auto jakby było tu wklejone :( jakoś sztucznie, ciężko mi powiedzieć czy to lakier, refleksy czy cienie etc.

 

Shader felg kiepski, opony zbyt czarne i sprawiają wrażenie, że nie mają bieżnika

Tarcza hamulcowa nie jest za duża ?

Napisano

A mi się bardzo podoba obrazek jako całość. Wrażenia wizualne, kolory bardzo pozytywne. W detal samochodów nie wnikam, bo nawet nie mam prawa jazdy...

Napisano

Hala nie miała by prawa stać przy takim skratowaniu o czym kolega powinien wiedziec ; P, czerwony lakier wydaje sie mieć saturacje niewspółmierną do naświetlenia wnętrza, ale całość robi jak najbardziej pozytywne wrażenie, świetne modele.

pzdr

Napisano

Hala powinna stać i stoi nawet:P Nie ja ją wymyśliłem wiec nie czepiać sie kratownic.

Ale ogólnie chyba już cos jest ze mna nie tak bo nie widzę tych rzeczy o których mówicie:(

Napisano

hmm, a mi jakos nie przypadl ten render do gustu, sam hangar wyglada swietnie, ale carpaint i odbicia w podlodze wyszly dosc srednio, zwlaszcza ten czerwony z przodu.

Napisano (edytowane)

no z tym dofem to przesada, skopał wszystko. Po za tym perspektywa tła i samochodu to dwie różne rzeczy :(

LOL ale dałem d..y. Wyszło szydło z worka :) nie znam się :)

Ale i tak fotka jest słaba :P

Edytowane przez Simple_man
Napisano

hehe Simple_man, ale to jest zdjecie, perspektywa sie musi zgadzac:P

vision3d, własnie tu jest mój problem, tła mi w miare wychodza, i na tym sie konczy.

a najgorsze ze mi sie ten lakier podoba i nie wiem co z nim nie tak;/

Napisano

Sam kolor lakieru jest be.. Wyglada jak jakas malina. Troszku bardziej intensywnie, moze ciemniej, i bedzie inaczej. I ten faloff w difuse, tez srednio wyszlo. Wyglada to tak, jak by samo auto mialo za duzo saturacji wzgledem reszty. Odbicia front/bok tysh malo ciekawe. Moim zdaniem to trzeba troche poprawic i powinno byc gites majones:) Pozdro

Napisano

ja bym to ciagnal kolorystycznie bardziej w tym kierunku (ale nadal uwazam ze w tym ujeciu auto nie wyglada ciekawie, a wrecz dziwacznie, pozatym moglbys sprobowac rozszerzonego kadru (z autami rozsunietymi bardziej na lewo i prawo lub pojsc z kamera nieco wyzej i zwezic kadr):

 

porsche1.jpg

Napisano

Simple man - dof'a nie ma na tym renderze chyba ze mowisz o "IMOLI"

 

Freedom - nie załamuj sie;) Trzeba tylko lekko podkręcic. Zmniejszyc odbicia na lakierze. Dodac mu kontrastu. Materiał felg i opon do kosza. I zmienic ogniskową troche, albo oddalić porszaka. I bedzie dobrze. Roboty na 20 min;) A hala superowa, choc belki mogly by być solidne. Zmienilo by to charakter całosci. Pozdrawiam!;)

Napisano

Felgi hmm wyglądają trochę, jakby były zmapowane tylko jakąś teksturą, a nie shaderem, spróbuj pokombinować z refleksjami, może z R.glossiness.. na moje oko wygląda to trochę, jak Ward z za niską wartością glossiness właśnie. Co do samego lakieru, to tak jak Grześ napisał, spróbuj zmniejszyć odbicia; poza tym to auto jest trochę zbyt jaskrawe i zbyt czerwone jak na otoczenie (zawsze przy odbiciach karoseria przejmuje trochę kolor odbijanych przedmiotów, jak choćby tutaj http://www.srcfcu.org/images2/RedCar.gif ).

 

Natomiast hala faktycznie jest piękna :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności