Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Porsche Cayman & Boxster


FF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

taki coś spłodziłem przez święta, więcej już tego porsche nie będę renderował, obiecuje:P

Wielkie podziękowania dla MF dzięki któremu sie sporo dowiedziałem tworząc ten render.

porsche.png

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Miałeś lepsze prace, ziarno, dziwne odbicia na betonie, oświetlenie leży, model nie pokazuje swoich atrybutów(tarcze hamulców straszne), całość troche plastikowa trochę małe szczeliny technologiczne. Możesz wrzucić rendety innych ujęć, bez tych fikuśnych kątów?

// EDIT, zapomniałem dodać.

!oburzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Render otoczenia fajny ale auto jakby było tu wklejone :( jakoś sztucznie, ciężko mi powiedzieć czy to lakier, refleksy czy cienie etc.

 

Shader felg kiepski, opony zbyt czarne i sprawiają wrażenie, że nie mają bieżnika

Tarcza hamulcowa nie jest za duża ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hala nie miała by prawa stać przy takim skratowaniu o czym kolega powinien wiedziec ; P, czerwony lakier wydaje sie mieć saturacje niewspółmierną do naświetlenia wnętrza, ale całość robi jak najbardziej pozytywne wrażenie, świetne modele.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Simple_man, ale to jest zdjecie, perspektywa sie musi zgadzac:P

vision3d, własnie tu jest mój problem, tła mi w miare wychodza, i na tym sie konczy.

a najgorsze ze mi sie ten lakier podoba i nie wiem co z nim nie tak;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam kolor lakieru jest be.. Wyglada jak jakas malina. Troszku bardziej intensywnie, moze ciemniej, i bedzie inaczej. I ten faloff w difuse, tez srednio wyszlo. Wyglada to tak, jak by samo auto mialo za duzo saturacji wzgledem reszty. Odbicia front/bok tysh malo ciekawe. Moim zdaniem to trzeba troche poprawic i powinno byc gites majones:) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym to ciagnal kolorystycznie bardziej w tym kierunku (ale nadal uwazam ze w tym ujeciu auto nie wyglada ciekawie, a wrecz dziwacznie, pozatym moglbys sprobowac rozszerzonego kadru (z autami rozsunietymi bardziej na lewo i prawo lub pojsc z kamera nieco wyzej i zwezic kadr):

 

porsche1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simple man - dof'a nie ma na tym renderze chyba ze mowisz o "IMOLI"

 

Freedom - nie załamuj sie;) Trzeba tylko lekko podkręcic. Zmniejszyc odbicia na lakierze. Dodac mu kontrastu. Materiał felg i opon do kosza. I zmienic ogniskową troche, albo oddalić porszaka. I bedzie dobrze. Roboty na 20 min;) A hala superowa, choc belki mogly by być solidne. Zmienilo by to charakter całosci. Pozdrawiam!;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi hmm wyglądają trochę, jakby były zmapowane tylko jakąś teksturą, a nie shaderem, spróbuj pokombinować z refleksjami, może z R.glossiness.. na moje oko wygląda to trochę, jak Ward z za niską wartością glossiness właśnie. Co do samego lakieru, to tak jak Grześ napisał, spróbuj zmniejszyć odbicia; poza tym to auto jest trochę zbyt jaskrawe i zbyt czerwone jak na otoczenie (zawsze przy odbiciach karoseria przejmuje trochę kolor odbijanych przedmiotów, jak choćby tutaj http://www.srcfcu.org/images2/RedCar.gif ).

 

Natomiast hala faktycznie jest piękna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności