Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, dawno nic nie pokazywałem, ale teraz może uda mi się dawać coś częściej. :)

jakiś czas temu zacząłem strugać ten model, chyba w Niedziele po południu i tak jakoś idzie.

Pozdrawiam.

Ps: te że opony nie mają bieżnika to jest chwilowe.

Edytowane przez Cent
  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Osz... te samochody, proponuje osobny dzial w WIPie:)

 

I tak na poważnie! Bo wszyscy wiedza, ze dobra sprawa jest uczenie sie modelowania/wizualizacji na podstawie wlasnie samochodow. Ataki dzial sam by sie nakrecal:) Zaraz do moderatora jakiegos napisze:)

Napisano
Osz... te samochody, proponuje osobny dzial w WIPie:)

 

I tak na poważnie! Bo wszyscy wiedza, ze dobra sprawa jest uczenie sie modelowania/wizualizacji na podstawie wlasnie samochodow. Ataki dzial sam by sie nakrecal:) Zaraz do moderatora jakiegos napisze:)

imo świetny pomysł, jak najbardziej popieram

 

co do modelu to dobrze idzie ;)

Napisano (edytowane)

Bo wszyscy wiedza, ze dobra sprawa jest uczenie sie modelowania/wizualizacji na podstawie wlasnie samochodow.

Ja się uczyłem modelowania na zwykłych przedmiotach, takie zwyczajne przedmioty codziennego użytku, potem przerzuciłem się na samochody bo je uwielbiam a nie dlatego że są proste, bo nie są.

A co do zakładki w WIP jestem neutralny.

Edit: Dziś jeszcze dodam nowy Render.

Edytowane przez Cent
Napisano

Ok, pisałem że dodam dziś Up i jest.

dziś mało zrobiłem, jutro zrobię opony i naprostuje to co krzywe czyli te brzegi blach i inne. :)

evoix5.th.png

 

Pozdrawiam.

Napisano

Co to ya jasnz paske po lewej stronie nieba? Co do modelu samochodu to wydaje mi się że coś jest nie tak przy przednich słupkach- to wgłębienie przy łączeniu z maską.

 

Pozdrawiam i czekam na postępy :)

Napisano

Dobra panowie nasz multiwip rusza z kopyta w czasie gdy kolega Aspen_ zajmuje się materiałami i ładnym wyglądem modelu, ja zaczynam robić wnętrze :) jak nam się uda to go troszkę pobrudzimy obok kółek i powinno ładnie wyglądać bo jak na razie wygląda to tak...

jestem zadowolony :)

 

Błędy poprawione.

evo3.png

Gość OdiDesign
Napisano

Myślałeś może o poprawie opon? są za bardzo siwe...

Napisano

Odgrzewam kotleta. Zauważyłem że brakuje jeszcze tego "czegoś" i chodzi tutaj chyba o błędy które przyćmiewają to "coś" czyli doskonałość. Wiem, nigdy nie uda mi się owej doskonałości osiągnąć ale można próbować się do niej zbliżyć. :)

75378510.png

Pozdrawiam i proszę o komentarze. postaram się wszystko lub chociaż większą część poprawić.

Napisano

Dla mnie model bardzo dobry nie ma co juz poprawiać oprócz klamek bo nie wiem jak tam ma ręka się mieścić. Po za tym malutkim szczególikiem model gotowy już do rednerowania.

Napisano

Brazniew, nie żebym się wymądrzał ale podejdź kilka kroków bliżej bo z drugiego końca pokoju to faktycznie trudno coś stwierdzić. :P

Nie no żartuje oczywiście (Brazniew nie bądź !oburzony), ale a propos lusterka, to z nim samym jest coś nie tak i wydaje mi się, że jest po prostu za małe. Refa

Po za tym trochę nie pasuje mi okrągły wlot z przodu, imo powinien mieć skalę ~80% na osi z. Albo to taka perspektywa. Ten Lancer ma dobre blueprinty także nie powinno być problemu z poprawieniem tych elementów.

Aha, jeszcze jedna sprawa- obrazek z dzisiaj nie śmiga.

Napisano

Postaram się naprawić te błędy które wymieniłeś :)

A skoro obrazek nie działa to może ten zadziała.

lolex.png

Jutro podrzucę render z poprawionymi lusterkami oraz tym wlotem(jak się uda go poprawić)

Napisano

Popraw jeszcze wlew paliwowy (jest on troche wyżej), pochyl boki spoilera do środka wozu i będzie ok. Co do przedniego zderzaka; nie jestem pewien, ale te "przęsła" powinny być proste, nieprzechylone do przodu, i środkowy wlot powinien być niżej niż dwa obok.

Napisano

Myślę że udało mi się poprawić zderzak. obniżyłem środkowy wlot oraz przebudowałem okrągły :)

teraz wygląda to tak

33799885.png

Napisano (edytowane)

A więc ogólnie jest dużo błędów w odwzorowaniu. Jako, że 1 rysunek mowi wiecej niz 1000 słów, przygotowałem takowy. Pomaranczowe linie - tak jest u Ciebie, zielonawe linie - tak powinno być. A i zapomnialem ze ten "lekki dzób" jest takze na masce. Nie na wszystkich fotach to widac, ale na niektorych i owszem :)

 

No i dołączona fotka, żebyś załapał o co mi chodzi :)

 

EDIT: I jeszcze teraz zauwazylem: w reflektorach te poziome przetłoczenia, masz za długie. Powinny się zaczynac bardziej na zewwnatrz (porównaj miejsce w ktorym się zaczynają z rowkiem między maską a błotnikiem).

 

evo9.jpg

Edytowane przez Siadly
Napisano

Co do przetłoczenia na masce i zderzaku: Było tam zawsze, można je zobaczyć na innym renderze najpewniej to wina światła przez które go nie widać. wystarczy się przyjrzeć mocno. Co do reflektora: Rowki zaczynają się w tym samym miejscu i jest dobrego kształtu wydaje mi się że to wina perspektywy oraz Lensu kamery. :)

w okrągłym wlocie niema co spłaszczać bo to jest już płaskie.

Poprawiłem tą przegrodę na tyle, na ile było to możliwe. został jeszcze artefakt który widać jako rozmycie linii (chyba widać to doskonale).

i wygląda to tak. (dziękuje za informacje o tych błędach)

evor.jpg

Napisano

Może i cośpoprawiłeś, ale za słabo. Te paski nie zaczynają się w miejscu łączenia maski z błotnikiem tak jak jest to u ciebie. Całe światła tez za wąskie są, a tą przegrodę w zderzaku powinieneś jeszcze zdecydowanie przesunąć do przodu (jej dolne zakonczenie, spojrz na fote). Jeżeli mówisz ze szpica i przetłoczenie jest, to odczepiam się od tego. Wiem, może się i czepiam, ale coś tam wspomniałeś o perfekcji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności