Skocz do zawartości

Finished 2D: Gamedec Miasto


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość i-riss

wszytko super. Na prawde kunsztownie. Jeśli mogę tylko coś skrytykować, to 2 rzeczy:

-poza jest zbyt statyczna, spójrz jak pas jest idealnie równoległy do podłoża, ludzie tak nie stoją. biodra powinny być pod kątem. a u ciebie jest zbyt statycznie, bez kontrastu.

Kiedy unosi rękę bark ownież powinien pójść za nią w górę.

Rączki są bardzo fajne - jak zdjęcie. Niestety jest rozdźwięk między nimi a twarzą, która jest poprawna, ale już mniej wyczuta i pozbawiona emocji.

 

u podstaw wszystkiego jest rysunek, konstrukcja, nawet jeśli istnieje ona tylko w wyobraźni. Jeśli chcesz być jeszcze lepszy (co może dla niektórych być trudne do wyobrażenia). To przyłóż się do rysunku.

Mam nadzieję, że wybaczysz mi mój "mentorski" ton. Wiem, że też od Ciebie mógłbym wiele się uczyć.

Edytowane przez i-riss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość i-riss

ola-f, pewnie już przewertowałeś atlas anatomii i zobaczyłeś że miednica nie łączy się tam gdzie trzeba z nogami, a kręgosłup jest złamany. (chodzi o moje wketory).

Brawo! udało ci się!

 

Jednak ja nie przejmowałem się problemem aptekarskich detali, chciałem tylko pokazać OGÓLNE kierunki jakie są w relacjach biodra, barki. Jeśli uważasz, że są inne, to proszę popraw mnie.

Każdy student rzeźby ci powie to samo, nie od razu profesor ;)

A ja jestem na to szczególnie uczulony, bo już setki takich błędów popełniłem (zła poza)

 

ps.

 

Przepraszam Morbid Karbid za off top, bardzo podoba mi się Twoja praca, ale mój komentarz byłby nieszczery gdybym powiedział, że wszystko w moim odczuciu świetnie gra.

Edytowane przez i-riss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza wychodzi nieco inna jak poprawisz te rzeczy i moim zdaniem się broni. Atlas anatomii mam tylko z babkami :)

 

playboy jest tak retuszowany, że ja bym nie ryzykował uczyć się z tamtąd anatomi ola-f ;p a co do pracy to też wydaje mi się, że się broni anatomicznie - i to bez podlizywania się nikomu ;p kolo ma poduchy na ramionach i ten płaszcz sporo zasłoni (swoją drogą fajny koncept chciałbym taki płaszcz) do tego dochodzi skrót a i tak uniesione ramię wydaje się być wyżej -według mnie jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miasto i tlo wyszlo po prostu re-we-la-cyjnie, postac gorzej, ale juz i-riss dobrze zwrocil uwage na to co nie gra ;] calosciowo praca i tak nie pozwala sie skupic na jakis drobnych potknieciach.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin mam nadzieje, ze to dlugie oczekiwanie sie poplaci, albowiem juz tuz tuz... :D

i zeby juz nie offtopowac, jak zobaczylem powyzsza pracke to az mi sie cieplo zrobilo, ze mojej jeszcze nie zlozylem Marcinowi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając smakowite wykonanie, najważniejszym czynnikiem w Twoich pracach który mnie urzeka to klimat. Raz że czuć klasyke fantastyki. Dwa że jest to dobrze zrobione. Ale jak powtarza art director z wydawnictwa Tor, figure drawing is most important.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no pracka na wypasie.. Mnie szczegolnie podobaja sie te pierwsze etapy po szkicu :O Wgniata.

 

Co do dyskusji o szkicowaniu we flashu - jesli ktos chce sobie na wektorkach poszkicowac i to w programie ZDECYDOWANIE innym niz wszystkie inne to polecam pobawic sie Alchemy

 

http://al.chemy.org/

 

W szalenstwie tego programu jest metoda - jestem cholernie ciekaw co tacy masterzy jak Morbid Karbid, Tortur czy OmeN2501 wyciagneli by z niego. Programik jest free, leciutki i... INNY.

Tu mozna zobaczyc go w akcji ale to nie to samo co sprobowac (poczatek filmiku jest o proporcjach - Alchemy zaczyna sie gdzies tak przy 3:50) :

 

A te kapitanskie brushe to skad mozna bylo zassac?

[edit]

znalazlem chyba ;) A ze ktos tam wyzej pytal to:

http://maciejkuciara.blogspot.com/2010/03/ps-brushes.html

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przez Zbrusha i Alchemy cholernie brakuje mi w Photoshopie takiego interaktywnego mirrora. A ze brak undo.. Czasem sie lapie na bezskutecznym wciskaniu ctrl+Z ale generalnie nauczylo mnie to wiele. Ciesze sie ze sie spodobalo. Ikoncze juz zasmiecanie watku swoimi wynurzeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tortur: Fajnie, że to dostrzegasz. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby przenieść widza w inny świat, żeby sobie przypomniał jak był szczeniakiem i go jarały takie okazjonalnie widziane widoczki SF. A te wszystkie detale to przy okazji. Właściwie to zwykle się z nimi męczę. Nie cieszą mnie.

Dzięki Nezumi za link do programu. Przyjrzę mu się w wolnej chwili. We flashu łatwo malować symetrycznie. Trzeba po prostu zrobić z tego symbol i jego drugą instancję odbić lustrzanie. Można to potem od siebie oddalać i obserwować efekty. Poza tym ja wolę bryły asymetryczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności