KoMic Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 (edytowane) Witam, Mimo ze temat nudny jak flaki z olejem, wyklepany jak samochod od mechanika. Ale, dla mnie nowosc: ] tzn niewiele innych rzeczy w zyciu zrobilem ktore nie maja kadluba hydrodynamicznego: ] Plan jest taki. Chcialbym wykonac ta nazi konstrukcje w scenerji skalistej, moze na tle ruin. Plan na wyglad mam bardzo mocno doprecyzowany, ale narazie nie zdradze jakim akcentem chcialbym przelamac nude tematu. Niebawem sie okaze. Przy tym chcialbym troche podlubac w mudboxie. Bardzo sposobal mi sie sposob texturowania i malowania tex. ze wzgledu na dosc spora zlozonosc texturowa, moze sie przydac. Nigdy wczesniej nie dotykalem sie mudboxa. pozdr Tak to wyglada na obecna chwile. Oczywiscie jest to Pz.Kpfw. III Ausf L Edytowane 31 Październik 2010 przez KoMic 1
kliment woroszyłow Napisano 17 Maj 2010 Napisano 17 Maj 2010 KoMic robi czołg! To ci dopiero. a japskiego pancernika skonczyłes? I miałes sie odezwać na skypie, przygotowane materiały czekają ;)
KoMic Napisano 17 Maj 2010 Autor Napisano 17 Maj 2010 (edytowane) kliment woroszyłow, no niestety Fusiak utkna na mieliznie. ale moze nie zatonie i go kiedys wyremontuje. odezwe sie odezwe. przepraszam, ale jakos narazie bylo mi nie podrodze z skype: ] bbandi, a dziekowac: ] kolejny up w postaci rury przyczepionej do frontu wiezy. polycount cos kolo 19k z malym hakiem pozdr widok od gory od dolu i ogolny Edytowane 30 Maj 2010 przez KoMic 1
Hynol Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 Kurcze - detal niby fajny, ale na niektórych częściach boleśnie widoczne załamania poly. I to w miejscach gdzie dałoby się zaokrąglić w dość prosty sposób nie zwiększając radykalnie ilości poly.
KoMic Napisano 18 Maj 2010 Autor Napisano 18 Maj 2010 hehe, te sciubienie poly, to taki moj fetysz. Ale masz racje, niektore miejsca az sie prosza o doladowanie
morello Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 Fajnie wygląda, miejscami jeszcze troche bym wygładził, widać że sie napracował, dla mnie 5/5;p A zamierzasz robić cały czołg??
kliment woroszyłow Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 Wybrałeś najfajniejszą z wersji imo. Dobrze idzie. Zgadzam sie z poprzednikami fetyszysto, nie żałuj poligonów ;)
KoMic Napisano 18 Maj 2010 Autor Napisano 18 Maj 2010 morello> dzieki za ocene, co do pytania to hmmm podchwytliwe,. wszytko zalezy co masz na mysli caly czolg. dla mnie bedzie on kompletny, ale dla wielu moze byc to zwykly wrak: ] kliment woroszyłow> Lka ma to cos. i faktycznie jest najladniejsza: ] M szczegolnie late, nie ma wlazu w kadlubie. ktory jest genialny. Co do poly to aye aye sir. troche dopakowalem. Maly krok w kierunku wykonczenia wiezy. dodatlem troche dupereli i jedno trafienie rykoszetowe.
tutomash Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 detal i model imponujące, widzę duży skill, ale czemu wieko które służy jako wejście do czołgu jest takie kanciaste ??, nie podoba mi się z tyłu klapa, tuż za tym wiekiem, dziwny daje cień, jakby linie nie były do końca wyrównane, gładkie, może się mylę ale takie mam wrażenie, czekam na więcej
KoMic Napisano 19 Maj 2010 Autor Napisano 19 Maj 2010 (edytowane) Hynol> dziekowac i cieszyc sie: ] tutomash> w pierwszej czesci chodzi Ci o kopule dowodcy, tak masz racje jest kanciasta i przyznam ze dopakowanie jej sprawi mi troche problemu, dlatego w tej iteracji nie ruszalem jej. Ale byc moze trzeba bedzie jednak nia zajac. obecie ma chyba 20 podzialow. Klapa od kufra, faktycznie daje nierowny cien, dlatego ze sama jest nierowna(krawedz jest pofalowana). Tak zostanie. To byla zwykla wzglednie cienka blacha, ktora w czasie eksploatacji mocno sie odksztalcala(zreszta caly ten kufer na zdjeciach czesto jest mocno obity), wszak to czolg a nie limuzyna. Przyznam ze mam nieodparta niechec do robienia modeli studyjnych. Dlatego bede staral sie tam gdzie sie da, tchnac troche zycia i zuzycia: ] Edytowane 19 Maj 2010 przez KoMic
peter_f Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 Naprawdę śliczna robota! Zgadzam się z Hynolem co do kanciastości niektórych elementów ale i tak wygląda to super! Możesz pokazać na siatce ten super rykoszyt, please? :D Pozdrawiam Piter
KoMic Napisano 21 Maj 2010 Autor Napisano 21 Maj 2010 maly upek. wiem wiem, kola sa kanciaste, ale 3 obrazek przedstawia mniej wiecej skale objektow w stosunku do krawedzi obrazka. sam nie wiem Dla Petera siatka: ]
morello Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Bardzo fajnie:] , ale ten pocisk wygląda jak z jakiegoś Lugera. Weź go troche wydłuż i ostro zakończ. Co do dziury po pocisku-jakbym widział oryginalny przestrzelony pancerz:D
KoMic Napisano 21 Maj 2010 Autor Napisano 21 Maj 2010 hehe, nie, tzn pocisk to tylko geometria ktorej uzywalem do booleana, jest to zwykly chamfcyl i nie bedzie wogole widoczny w scenie. Ciesze sie ze sie podoba dziura: ]
kliment woroszyłow Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 dziura jest cool! na etapie texturki postaraj sie uzyskac podobny efekt jak na załączonym obrazku a będzie genialnie :)
FF Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 (edytowane) Czemu tak sie upierasz żeby to było takie kanciaste? Patrzac na twoje okrety to komp ci ociągnie 10 razy więcej poly na tym czołgu niz robisz a jednak na kołach to trochę razi. Edytowane 25 Maj 2010 przez FF
KoMic Napisano 25 Maj 2010 Autor Napisano 25 Maj 2010 kliment woroszyłow, hehe widzialem tego tigera, mega: ] Freedom Fighter, masz racje. doprowadze to do stanu uzywalnosci. ciezko mi sie przelamac po latach sciubienia kazdego trojkata: ], ale dam rade. zabralem sie za kadlub i moj ulubiony wlaz w tym czolgu: ]
Andrzej1964 Napisano 26 Maj 2010 Napisano 26 Maj 2010 Jeszcze troszkę i zacznie wnętrza robić - miła dla oka Twoja robótka
ArTooRo Napisano 26 Maj 2010 Napisano 26 Maj 2010 KoMic - świetne, ale pozbądź się tych kantów :D. Skala detalu w modelu zupełnie kontrastuje ze zwykłym detalem okrągłości - kanty są o wiele bardziej widoczne niż detal śruby. A z tymi wnętrzami to mógłbyś się dać podpuścić...
KoMic Napisano 26 Maj 2010 Autor Napisano 26 Maj 2010 Andrzej1964, hehe doskonale wiesz ze mi to nie grozi: ] ArTooRo, masz calkowita racje. wlasnie dlatego wybralem taki model, aby nauczyc sie czegos nowego, zmienic podejscie i przyzwyczajenia. poprawilem kola, dodajac im 1 lvl MS i usuwajac zbedne podzialy(thx zgred). poprzednio na tych 2 kolach mialem 11k poly. po nadaniu 1xMS wzrastalo do 47k, po recznej redukcji spadlem do 31k
KoMic Napisano 26 Maj 2010 Autor Napisano 26 Maj 2010 Ciesze sie. ale nadal walcze z soba. te kilka kolek i kawalek kadluba 170k. hehehe nie jestem przyzwyczajony do takiego marnotrastwa: ] Uklad jezdny.
kliment woroszyłow Napisano 26 Maj 2010 Napisano 26 Maj 2010 KoMicu, czy to marnotrawstwo , wygląd jest ważny. ale jak juz o tym... to po co robisz części kół które i tak zostaną przykryte bandażem gumowym? wiem, zaraz powiesz ze kto to mówi, ze ja tez modeluje coś co potem zakrywam. ale tu widzę pole do oszczędności. Chyba ze powiesz iz tank będzie spalony w finale i zamiast bandaży będą kupki popiołu, wtedy odszczekam co napisałem ;) rób spokojnie, dobrze idzie .
KoMic Napisano 27 Maj 2010 Autor Napisano 27 Maj 2010 Zgadles Kliment: ], bedzie rozbity. To jest wlasnie ten akcent ktorym chcialbym przelamac kanon prezentowania czolgu. Jeszcze nie udzlo mi sie znalesc takiej grafiki 3d. Dlatego chce/musze przy pootwieranych klapach dorobic troche wnetrza. ale tylko na ile potrzeba. caly czas nie podjalem decyzji jak bardzo bedzie spalony. czy calkowicie, ale to byloby nudne. czy tylko w czesci. Zabojcze trafienie bedzie w rejonie silnika. no nie wiem. jeszcze pomyslimy pozdr i plus za spostrzegawczosc: ]
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2010 Napisano 27 Maj 2010 (edytowane) Zgadles Kliment: ], bedzie rozbity. To jest wlasnie ten akcent ktorym chcialbym przelamac kanon prezentowania czolgu. Jeszcze nie udzlo mi sie znalesc takiej grafiki 3d. Nieskromnie powiem że zapomniałeś o tym: http://www.military-meshes.com/forums/showthread.php?t=3175 :D Ciekawi mnie jak to pokażesz, trudna sprawa ale dasz rade. EDIT: A wyłaz twój ulubiony jest dziwny:D Edytowane 28 Maj 2010 przez kliment woroszyłow
eco Napisano 27 Maj 2010 Napisano 27 Maj 2010 ...czyli idziesz w stronę prezentacji jaką widuje się w modelarstwie redukcyjnym ? -w sumie fajnie bo w takiej prezentacji często czuć jakaś historię
DonJakub Napisano 27 Maj 2010 Napisano 27 Maj 2010 ciekawie to wszytko wygląda, będę tu częściej zaglądał :)
wiecho Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Ciekawie wszystko sie zapowiada na bierzaco sledze twoje upki lecisz dalej :) powodzonka!
KoMic Napisano 30 Maj 2010 Autor Napisano 30 Maj 2010 Witam, po chwilowej przerwie. Kliment: ], aaaa nie widzialem tego jeszcze. zacnie to wyglada. Co do wlazu to domyslam sie ze chodzi Ci o ilosc "schodkow" na pancerzu. na referce ktora ja mam sa 3. na twojej 2. hehe mozna interpolowac: ] hehe, a tak serjo to poszukam jeszcze troche materialow aby sie upewnic: ] Eco, cos w ten desen DonJakub, zapraszam: ] Wiecho, dziekowac i zapraszam: ] Kolo napedowe. przyznam ze mialem z nim nie lada problem i nie chodzi bynajmniej o pokrecona geometrie. Ale jeden z elementow byl walniety i ciagle mi wywalal maxa, ucinal renderowanie w polowie. dopiero po kilku godzinach doszedlem ktory to. Referka dla Klimenta co by nie byc goloslownym: ] Kolo napedowe pozdr
kliment woroszyłow Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 (edytowane) Wyłaz że dziwny to miałem na myśli jego rozmiary, trza się było nagimnastykować by z niego skorzystać ;) co do modelu nie miałem uwag :) Koło napędowe jest z deka zakręcone w modelowaniu przyznasz, miałeś szczęście że nie robiłeś lewej strony :D (chyba ze robiłeś). Ja kiedyś się pokusiłem o zrobienie go jako zamknięty obiekt z lewą strona czyli tą której nie widać, chciałem sobie to koło wydrukować na drukarce 3d i mieć fajny przycisk do papierów na biurku, ale ceny są zaporowe póki co, poczeka na lepsze czasy ;) EDIT: w załączniku obrazek, mam nadzieje ze ci nie przeszkadza, jak coś, pisz to wywale. Edytowane 31 Maj 2010 przez kliment woroszyłow
KoMic Napisano 1 Czerwiec 2010 Autor Napisano 1 Czerwiec 2010 Kliment my master, jak bym mogl miec cos przeciw?, no sam powiedz: ] pewnie ze nie mam. wlazik wrotami to nie byly, i dosc malo reprezentacyjne wyjscie. Zreszta w poznych wersjach skasowano je.(niewiedziec czemu: ]) Co do kola to racja. jest troche zakrecone, hmmmm nie wiem dokonca o co chodzi z lewa strona. Moje jest bryla zamknieta, ale nie wiem czy do konca poprawna. tzn napewno nie pokusilem sie o wygladzanie krawedzi odlewu od strony niewidocznej oraz troche namieszalem przy tych hmmmm wzmocnieniach w momencie wyjscia za otwor do strony zewnetrznej felgi.( hehe po tym opisie sam bym nie wiedzial o co mi chodzi) tak wyglada prawie caly uklad jezdny, zostalo jeszcze kolo napinajace mam nadzieje ze cos tu widac. teraz taki tips, uwazajcie na wszelkiego rodzaju opracowania. Tu pokazuje czesc oslony przekladni kola napedowego. Widac jak wyglada na zdjeciach, a jak ktos sobie zrobil w modelu kartonowym. lipa.
kliment woroszyłow Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 Zacny detal, naprawdę zacny, przy okazji masz to samo co mnie niegdyś tu zarzucano... styl low meshsmoth'owy:) Mnie mineło, Tobie pewnie tez minie :D P.S. czy mi się zdaje czy istotnie w twoim wątku tylko ja piszę?
Kr3tz Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 KoMic! Na początku, życzę ci powodzenia z niszczeniem modelu :) Wierzę, że finał będzie wart którejś z galerii. Ta osłona, to jak mi się wydaje, ma "skrzydełka" po obu stronach- jedno południowo-wschodnie tak jak zaznaczono na rysunkach (chociaż kształt ma nieodpowiedni) i jedno północno-zachodnie tak jak widać na zdjęciu. Wnioskuję to po pierwszym obrazku (zielone malowanie). "low meshsmooth" nieco mnie drażni, ale przypuszczam, że w finalnym obrazie z materiałami nie będzie tego nawet widać i będzie elegansio. :) PS. Kliment, no wiesz- chodzą pogłoski, że tu nudno i oklepano, także nikt nie zagląda. A warto! :d
KoMic Napisano 13 Czerwiec 2010 Autor Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) witac, co by nie bylo, ze sie poddalem : ] kliment woroszyłow, hehe, styl low meshowy to prawie jak komplement: ], nie trudno jest dopakowac scene w miliony, sztuka jest zrobic tak aby kilka poly udawalo miliony: ], hehe jak widac nie opanowalem jeszcze tej sztuki: ]. Tak glownie Ty piszesz, dziekowac Kr3tz, mozesz miec racje podzialam nad tym: ] Edytowane 13 Czerwiec 2010 przez KoMic
kliment woroszyłow Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 uff, bo już się bałem ze odpuściłeś!. ciesze się bo to jeden z najfajniejszych oklepanych i nudnych zbiorników jakie znam :)
JacekCichy Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Jako ze z czolgow mam tylko bardzo dobre opracowanie tygrysa 1 wiec nie wiem jak bardzo twoj model jest zgodny z oryginalem ale zapewne przebija oryginal pod wzgledem wiarygodnosci :D bardzo podobaja mi sie fragmenty ktore modelowane sa w sposob pokazujacy w jaki sposob byly obrabiane oraz to ze niktore czesci sprawiaja wrazenie troszke powyginanych itd. bardzo ładnie trzymam kciuki :)
KoMic Napisano 19 Czerwiec 2010 Autor Napisano 19 Czerwiec 2010 (edytowane) Kliment, hehe, 3 ma to cos: ] zreszta jest wiele fajnych zbiorniczkow, ktore maja to cos. szczegolnie tych srednich i malych JacekCichy, staram sie wycisnac ze zdjec i strzepow planow ile sie da, zostawiajac jak najmniej mojej fantazji. detalizacja kadluba vol2. pozdr Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez KoMic
kliment woroszyłow Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 czy ja widzę ślad po zrykoszetowanym pocisku na osłonie czy to tylko moja imaginacja? :D
KoMic Napisano 19 Czerwiec 2010 Autor Napisano 19 Czerwiec 2010 hehe, noo niby to, to cos. ma wlasnie udawac rykoszet. nie weim tylko czy w takim ksztalcie ma to sens. nigdzie nie znalazlem info jakiej grubosci sa oslony wentylacji. Na zdjeciach widac ze troche maja. wiec.... moze moglo by miec to sens. Tak teraz z perspektywy chwili. troche kiczowato to wyglada, tzn za mocno wyeksponowane: ] pozdr
bbandi Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 Całkiem niezłe te uszkodzenia, może jakaś symulacja lotu pocisku i jego destrukcji oraz zachowania się weń blachy tak żeby kliment mógł spać spokojnie:), czekam na kolejne łupy bo narazie nie wiem za bardzo jak chcesz to w finale przedstawić bo pewnie zamysł już masz, możesz coś więcej napisać bom ciekaw, gdzie to bedzie stać jakieś pola czy magazyny.
kliment woroszyłow Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 KoMic - nie obijasz się aby ostatnio za dużo? Dzie upy!?
SSn4k3 Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 No Panie KoMic, ja też czekam na updaty, jak tak dalej pójdzie to ja Cie swoim żółwim tempem przegonie z panzerem;-)
KoMic Napisano 26 Czerwiec 2010 Autor Napisano 26 Czerwiec 2010 bbandi, niebawem przedstawie, mniej wiecej jak to widze w kadrze. co do scenerii to miotam sie miedzy zimowa scenka z frontu wschodniego, a pustynna scenka africa corps: ]. blizej mi do pustyni. kliment, ostatnio mam duzo pracy i na tyle mnie onna w ciagu dnia wyzmie ze wieczorem nie mam sil zagladac do maxow. stad takie dosc slamazarne tempo. dodatkowo bardzo mocno zacialem sie w piepszonym zawieszeniu kola napinajacego. zakazdym razem jak sie za nie wezme to ko 10-20min strzela mnie q...ca i maxy ida spac.... SSn4k3, hehehe gon gon. ja zbiornikami zaczalem sie interesowac dopiero od tego projektu i mnostwo czasu pochlania mi zglebianie wiedzy ogolnej i technicznej o nich. czasem jak zasiadam przed kompem z planem popchniecia pracy troche do przodu to okazuje sie ze nawet jednego face nie stworzylem bo caly czas szukam lub przekladam zdjecia i dokumentacje szukajac jakiegos drobiazgu, tak wlasnie zacialem sie na tym zawieszeniu miedzy innymi. pozdr i dzieki za wsparcie Frontowa plyta wraz z mocnowaniem
kliment woroszyłow Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 piękny zbiornik , zaprawdę powiadam, piękny :)
KoMic Napisano 27 Czerwiec 2010 Autor Napisano 27 Czerwiec 2010 hehe dzieki kliment kolejny upek. w zasadzie zostalo mi dorobic wloty powietrza i reflektorek na froncie. i troche wyposazenia na blotnikach. naszczescie tylko troche bo planuje je pourywac. no i kilka dziur pozdr
peter_f Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Fantastyczna robota!!!! Nierówności blach i uszkodzenia mnie zniszczyły! Czemu tu nie ma gwiazdek? Na pewno na to zasługujesz! Ode mnie 5***** 1
KoMic Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Napisano 1 Lipiec 2010 (edytowane) Kliment, sorki, ale calosci jeszcze nie wrzuce, Bede mial calosc. To pokaze. nie mam nigdzie skompletowanego calego modelu. soon: ] Peter_f, hehe, dziekowac, staram sie choc troche zmniejszyc przepasc jaka nas rozni w stylu i klasie: ] dorobilem detalu, spawow, i zajalem sie blotnikami. PS musze wkoncu zagescic wlaz dowodcy bo to az smiesznie wyglada. pozdr Edytowane 1 Lipiec 2010 przez KoMic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się