Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poprawiłbym szmatki na koniu. Sprawiają wrażenie sztywnego plastikowego odlewu. Nie wiem, może to kwestia perspektywy, ale chyba brakuje mu ogona ;)

Napisano

@odnetniN jak patrzę na garbatego całościowo to podoba mi się, ale popracował bym jeszcze nad detalem wszystkich elementów. Podobnie z konikiem z którego można wyciągnąć jeszcze masę szczegółów.

Napisano

Yo

Ostatnio mialem zajawke na podmalowanie renderow ktorych nie dokończyłem, wiem, wiem ze nic nadzwyczajnego, ale pewnie lepsze niz to co dotychczas wrzucalem xD

 

 

6ppo.jpg

 

5gpt.jpg

Napisano

Skupiasz się na detalach, zmarszczkach, włosach a pod spodem brakuje bryły. Niech ten smok najpierw wygląda dobrze bez łusek, twarz bez zmarszczek itd. Pchasz się w ślepą uliczkę i niepotrzebnie tracisz czas. Uprość sobie najpierw, niski subdivide, proste powierzchnie jak przy rysowaniu. Pooglądaj klasyczne rzeźby, tam wcale nie ma detalu a miażdżą suty;)

 

Nie chę cię dołować, nie jest jakoś totalnie źle, ale może być o wiele lepiej.

 

Powodzenia.

 

Ps. Kamienny golem jest spoko.

Napisano

Dzieki, moze uda sie jakis shorcik zrobic z ta postacia, planuje dodac jeszcze troche detalu jakies np. szwy.

Palce faktycznie sprawiaja wrazenie jakby byly troche za dlugie, się przytnie się :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności