Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Uch a wy tylko więcej i więcej hehehe :D.Nieno spoko jeszcze mu porobie rowki, dziurki, wgłębienia, by nie był taki goły, ale to juz jutro, bo dzis sił nie mam :].

 

xMark głównie to wszystko robiłem z głowy, blueprintów nie posiadam, jedynie ciutek wzorowałem się na Mad Cat\'cie z Mechwarriora (ogólny zarys), ale mam tylko małe screeny wiec to prawie zadna pomoc ;).

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 107
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No nozki zarabiste, tylko szkoda ze takie pionowe patrzac od czola, zaszalej z kabina - ogolnie z korpusem - za grzeczny jest, torch eza malo dynamiczny, nadwiess go troche albo cos :] - widze uwielbienie dla ilosci detali - very positiv :]]] Pozdrawiam

Napisano

jakis taki kanciasty. brak mu gracji jak na mecha przystalo. Kabina chyba troche za wysoko. Sprobuj ja troche obnizyc i wypuscic do przodu przy jednoczesnym pociagnieciem jej struktury w dol.

Napisano

Hmm smootha mu nie dawałem, zobacze jak to bedzie wyglądać i zaraz podstawie renderek:).

 

P.S. A tak jeśli chodzi o grację wygląda Mad Cat.

Napisano

Mad Cat oznacza \"Szalony Kot\" a nie \"Gracja Sama w Sobie\". Brakuje mu gracji i nie wazne ze jest to nie Twoj design. Mozesz chyba troche puscic wodze wobrazni i poluzowac jego sztywny wyglad.

Napisano

Oznacza, nie oznacza, mówisz, ze brakuje mu gracji, a jak na moje oko to wyglądem i proporcjami bardzo mad cata przypomina, a tamten jak kazdy mech ma grację, a mój nie, nie wiem co mojemu brakuje. Tak poza tym to chcialem by wygląd miał, cięzki, powolny i ogólnie zeby sprawiał wielkiego i potężnego. Co do detali to jeszcze bede mu je dorabial. Tu render z Smoothem, sam nie wiem z jednej strony fajnie, z drugiej jakos dziwnie:P. (Poza tym widac jeszcze wiele bugów, moze niepotrzebnie dawałem smooth na cały pojazd, do poprawy :] ).

Napisano

Hmmm możnaby, ale nie chce mi sie juz tak go przerabiac:P, ale thx za propozycje, moze następnego zrobie cos na ten styl :D. Tak poza tym, to staram sie by mech był jakoś wybalansowany, jakbym mu tak wydłuzył to wszystko to widac, ze nóżki by się połamały pod tym całym tonażem :), a jak narazie to jeszcze jeszcze mozna uznać.

Napisano

mi by taka kabinka odpowiadala tylko ,bo to dopakowanie broni faktycznie moze zawazyc na stabilności. Zmnienilbym jescze tylko te 2 gun\'y zaczepione na łapach,zbyt kwadratowe są,moznaby je jakos ciekawie urozmaicić..

Napisano

Hmm tak tez o tym myslalem, zmienie je jeszcze, dodam pare bajerów. Co do kabiny to jeszcze zobacze. Po prostu troche mi ciężko ją przerobic, bo jeszcze nie umiem tak dobrze deformować rzeczy:/, ale zobaczymy:).

Gość User190
Napisano

Wygląda interesująco..

:)

Napisano

Ooo Sir_Bols załapał :D, własnie o to mi chodzi hehehe :]. Cięzkie żelastwo, przed którym kazdy bedzie spierdzielał w popłochu i nie mówie tu o ludziach a o innych Mechach hehehehe :]

Napisano

sir_bols -> ej no ale to nie jest REAL tu mozemy dac to tchnienie i jakas krople piekna artystycznego a nie trzymac sie zasad. Nawet \"kupa smiercionosnego zelaza poupychana na nogach\" moze wygladac super. Przyklad: robokop 2, jego przeciwnik (Kane o ile sie nie myle) to byl robot z gracja mimo ze byl tylko kupa zelastwa.

 

Pozatym - evangelion to tez w duzej mierze KUPA ZELASTWA a jakos ma gracje i nawet sie z nia rusza. Mechy w grach (mechwarrior dla przykladu) tez ja maja, AT-ST tez ja ma (nie daleko mu do mecha), jest wiele przykladow w SF na GRACJE.

Napisano

a mi sie tam podoba ... te dzialka nadaja mu charakteru ... nie wyglada jak z tych wszystkich mangowych kreskowek ... wszedzie okragle ksztalty ... ogladaliscie kiedys taki film ... \"robot jox\" to jest cos w tym stylu ... bardzo ladnie ... texturka jeszcze doda efektu ...

 

pozdrawiam

Napisano

Bardzo, bardzo fajny model.

Widziałem go od pierwszych etapów i efekt pre-finalny mnie powalil :)

Dzialek nie zmieniaj dobre są moim zdaniem.

Napisano

Eee ja nie oglądałem, ale powiem tylko, ze on jest bardziej kanciasty niz ci sie wydaje:P. Zaś co do tych minigunów to moge zrobic zresztą taki miałem zamiar, ale nie bedą jakieś strasznie duze. Ahh dzisiaj wyniki matur pisemnych, az mnie coś bierze brrrr:/ ja nie chce.

Gość Trawnik
Napisano

no konkretny ;) podoba mi sie ;D ale brak mu swiatla ;)

Napisano

jak byłem gówniaż grałem w battletech\'a i aerotech\'a.

mam więc sentyment do mechów 8). fajny... ale szkoda że nie zdecydowałęś się na rozwinięcie patentu Liera.

Napisano

Hmm co do patentu to się zastanawiałem długo, ale doszedłem do wniosku, ze jak zmienie kabine to tak jakbym pomniejszył kabine. Leru narysował taką kabine co jak widac pomniejszyłoby robota o jakies 3-4 metry,bo po co pilotowi TAKA duza kabina, przeciez nie po to by podziwiac jak mu kule i laser ją przepalają;). Jesli bede sie zabieral za następnego robota/mecha to zapewne zrobie go wg.pomysłu Lera :).

Napisano

ja tam uzyłem kawałek poprawek Leru(mam nadzieje ze nie mash nic przeciw i ty autorq:P tez nic przeciw nie mash chyba) i wg mnie kabina powinna wyglądać tak

Napisano

(Kur... skasował mi sie post...grrr).

 

Hahaha dobra ta kabina :], nie nie obraziłem się za ingerencję;). Co do tej kabiny to mówie zastanawiałem sie na d nią długo, ale zmieniając kabinę zmieniłbym wielkosć mecha (o pare metrów mniej by miał wtedy patrząc na wielkość kabiny) jak i jego stabilność. Jednak zrezygnuje.

 

Co do zajęcia się resztą czyli oteksturowaniem to dopiero w środe wieczór, bo jutro z rana mam polski ustny i musze się wyspać. Co do nakładania tekstur to jeszcze tego nigdy nie robiłem, więc bede eksperymentował, takze proszę o porady i uwagi:) (nie strasznie krytyczne najlepiej hehe:P). Ide spać.

 

Aha jakby sie ktos interesował to z matur pisemnych mam 5 z matmy i 3 z polaka, więc git :]. Tak miało byc hehe (polski nigdy nie był moją dobrą stroną).

 

Narazka all.

 

Napisano

Aaaaaaah help. Słuchajcie mam problem, otóż chciałbym zrobić teksturki do mojego Mecha metodą Unwrap UVW. Robie to z tego tutoriala Tutek(jakos mi sie tak nawinał) no i za cholere nie moge osiągnąć zamierzonego celu jaki jest tam na obrazkach, bo po włączeniu Unwrap UVW wychodzi mi coś takiego. Pomóżta ;(..

Napisano

mozliwe ze:

- nie nadales tekstury obiektowi... nadaj ją a pozniej uzyj unwarpa

-Zaznacz jakies polygony... bo musisz na cos nadac ta teksture

-wejdz w: OPTIONS==>ADVANCED OPTIONS i tam odznacz Affect center tile oraz Tile Brightness ustaw na 0,7 - 1 ...

 

powinno pomoc :)

 

Pozdr.

Napisano

Aha!! zawsze przed modyfikatorem EDIT MESH, EDIT POLY albo cos w tym stylu odrazu po stworzemiu jakiegos obiektu nadaj mu modyfikator UVW MAP i tam zaznaczyć rodzaj obiektu. bo inaczej po wymodelowaniu nie bedziesz mogl poprawnie nalozyc tekstury... Wstaw ten modyfikator przed EDIT MESH bo bedzie w/w problem...

Napisano

\"Z tą kabina wygląda jakby miał wodogłowie :) .... nie, tez myslalem ze bedzie OK ale jednak nie wyglada to najlepiej .... \" MC-Maxim, chodzi ci o moją kabine czy kabine zrobioną przez Chvetiego na patencie Lera? I czy to chodzi o kabine, ze nie wygląda OK czy cały model ;).

 

Hmmm Kulexy, dzięki za rady, bede testował dzis wieczór:), znaczy sie eksperymenty czas zacząć :D.

Napisano

Narazie stoją, dzis mialem ustną matme, zdałem na 5 i nie wiem czy bede mial sily wieczorem cos robic :D. Ale jutro juz powinienem cos zacząć robić z tymi teksturkami. Jak narazie taki renderek z oświetleniem, dla zabawy :P. Aha ten bug z rurką juz poprawilem (to co nie wchodzi do odpowiedniej dziurki)

 

Napisano

Heh thx. Face\'ow ma 130680. Nie wiem czy bede go animował, to zalezy od tego jak mi tekstury wyjdą i czy komp mi nie siądzie :].

Napisano

witam....:D

spoko pomysł i fajowe wykonanie...Mech całkiem całkiem. Co mi jakoś nie pasi to jego \"ramiona\" - są jakieś takie za okrągłe w porównaniu do reszty i troche za chude, mogły być badziej kańciaste i mogły by sie obracać...pożądnemu mechowi sie obrac

pozdrowienia

ają :D

Napisano

Jemu się te ramiona obracają w dwóch miejscach. Obrót poziomy, czyli działek jest przy samej nasedzie działka (jeszcze bede to poprawiał), a drugi obrót, czyli pionowy jest przy nasadzie korpusu (jest wgłębienie tylko na ostatnim renderze tego nie widac). Okrągłe są i takie mają być, bo kanciaste wyglądały do kitu sczerze mówiąc. Jak narazie to straciłem wene twórczą.Ale chyba powoli mi wraca w koncu mam juz wakacje:)

Napisano

Witajcie.

 

Gacu666 projekcik fajny ale z tego co się orientuję to miał to być wojownik. Czyli chyba powinien byc lekki. A ten Wygląda na ociężałego. I niewiem czemu kojarzy mi sie z mechami z EARTH 2140 :). Moze poszukaj Inspiracji W mandze :) Polecam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności