Gacu666 Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Uch a wy tylko więcej i więcej hehehe :D.Nieno spoko jeszcze mu porobie rowki, dziurki, wgłębienia, by nie był taki goły, ale to juz jutro, bo dzis sił nie mam :]. xMark głównie to wszystko robiłem z głowy, blueprintów nie posiadam, jedynie ciutek wzorowałem się na Mad Cat\'cie z Mechwarriora (ogólny zarys), ale mam tylko małe screeny wiec to prawie zadna pomoc ;). Pozdrawiam
Gacu666 Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 A narazie taki sobie screen dwóch stojących Mszaków:P. No co nudzi mi się.
Wacman Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 No nozki zarabiste, tylko szkoda ze takie pionowe patrzac od czola, zaszalej z kabina - ogolnie z korpusem - za grzeczny jest, torch eza malo dynamiczny, nadwiess go troche albo cos :] - widze uwielbienie dla ilosci detali - very positiv :]]] Pozdrawiam
chveti Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 tylko mnie tu nie pasuje szczegółowość \"nóg\" i pustka kabiny jak wydetalujesz kabinę to będzie sjuper ...... a reshta git
xMark Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 zrob jakąś bitwe z tego :D setka mechow z jednej i druga setka z drugiej strony :D i wielka walka :D
Leru Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 jakis taki kanciasty. brak mu gracji jak na mecha przystalo. Kabina chyba troche za wysoko. Sprobuj ja troche obnizyc i wypuscic do przodu przy jednoczesnym pociagnieciem jej struktury w dol.
Obywatel Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Nie czytalem poprzednich postow, moze ktos juz proponowal: zaaplikuj mu smooth\'a (nie mesh smooth, tylko smooth). Zaokragli te kanty.
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Hmm smootha mu nie dawałem, zobacze jak to bedzie wyglądać i zaraz podstawie renderek:). P.S. A tak jeśli chodzi o grację wygląda Mad Cat.
Leru Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Mad Cat oznacza \"Szalony Kot\" a nie \"Gracja Sama w Sobie\". Brakuje mu gracji i nie wazne ze jest to nie Twoj design. Mozesz chyba troche puscic wodze wobrazni i poluzowac jego sztywny wyglad.
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Oznacza, nie oznacza, mówisz, ze brakuje mu gracji, a jak na moje oko to wyglądem i proporcjami bardzo mad cata przypomina, a tamten jak kazdy mech ma grację, a mój nie, nie wiem co mojemu brakuje. Tak poza tym to chcialem by wygląd miał, cięzki, powolny i ogólnie zeby sprawiał wielkiego i potężnego. Co do detali to jeszcze bede mu je dorabial. Tu render z Smoothem, sam nie wiem z jednej strony fajnie, z drugiej jakos dziwnie:P. (Poza tym widac jeszcze wiele bugów, moze niepotrzebnie dawałem smooth na cały pojazd, do poprawy :] ).
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Hmmm możnaby, ale nie chce mi sie juz tak go przerabiac:P, ale thx za propozycje, moze następnego zrobie cos na ten styl :D. Tak poza tym, to staram sie by mech był jakoś wybalansowany, jakbym mu tak wydłuzył to wszystko to widac, ze nóżki by się połamały pod tym całym tonażem :), a jak narazie to jeszcze jeszcze mozna uznać.
MC-Maxim Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Ooooo ... Leru ... super pomysl. Wygladał by znacznie lepiej :D
Sharp Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 mi by taka kabinka odpowiadala tylko ,bo to dopakowanie broni faktycznie moze zawazyc na stabilności. Zmnienilbym jescze tylko te 2 gun\'y zaczepione na łapach,zbyt kwadratowe są,moznaby je jakos ciekawie urozmaicić..
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Hmm tak tez o tym myslalem, zmienie je jeszcze, dodam pare bajerów. Co do kabiny to jeszcze zobacze. Po prostu troche mi ciężko ją przerobic, bo jeszcze nie umiem tak dobrze deformować rzeczy:/, ale zobaczymy:).
sir_Bols Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 jaka gracja... to jest mechwarrior a nie evangelion.... to nie ma byc gracja tylko kupa smiercionosnego zelaza poupychana na nogach...
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Ooo Sir_Bols załapał :D, własnie o to mi chodzi hehehe :]. Cięzkie żelastwo, przed którym kazdy bedzie spierdzielał w popłochu i nie mówie tu o ludziach a o innych Mechach hehehehe :]
darkelf Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 no tak ale moglbys troche pobawic sie np. z tymi wyrzutniami rakiet.
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Wyrzutnie jeszcze nie skonczone ;), mam zamiar jeszcze cos dodac, ale nie wiem co. Moze wystające głowice? Jeszcze sie zobaczy
Leru Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 sir_bols -> ej no ale to nie jest REAL tu mozemy dac to tchnienie i jakas krople piekna artystycznego a nie trzymac sie zasad. Nawet \"kupa smiercionosnego zelaza poupychana na nogach\" moze wygladac super. Przyklad: robokop 2, jego przeciwnik (Kane o ile sie nie myle) to byl robot z gracja mimo ze byl tylko kupa zelastwa. Pozatym - evangelion to tez w duzej mierze KUPA ZELASTWA a jakos ma gracje i nawet sie z nia rusza. Mechy w grach (mechwarrior dla przykladu) tez ja maja, AT-ST tez ja ma (nie daleko mu do mecha), jest wiele przykladow w SF na GRACJE.
Orion Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 zamień działka pod kabiną na 2 miniguny :D Of coz pociągnij do nich długie pasy z nabojami :D
zipper Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 a mi sie tam podoba ... te dzialka nadaja mu charakteru ... nie wyglada jak z tych wszystkich mangowych kreskowek ... wszedzie okragle ksztalty ... ogladaliscie kiedys taki film ... \"robot jox\" to jest cos w tym stylu ... bardzo ladnie ... texturka jeszcze doda efektu ... pozdrawiam
Rogue Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Bardzo, bardzo fajny model. Widziałem go od pierwszych etapów i efekt pre-finalny mnie powalil :) Dzialek nie zmieniaj dobre są moim zdaniem.
Gacu666 Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Eee ja nie oglądałem, ale powiem tylko, ze on jest bardziej kanciasty niz ci sie wydaje:P. Zaś co do tych minigunów to moge zrobic zresztą taki miałem zamiar, ale nie bedą jakieś strasznie duze. Ahh dzisiaj wyniki matur pisemnych, az mnie coś bierze brrrr:/ ja nie chce.
Gość Trawnik Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 no konkretny ;) podoba mi sie ;D ale brak mu swiatla ;)
nuriel Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 jak byłem gówniaż grałem w battletech\'a i aerotech\'a. mam więc sentyment do mechów 8). fajny... ale szkoda że nie zdecydowałęś się na rozwinięcie patentu Liera.
Gacu666 Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Hmm co do patentu to się zastanawiałem długo, ale doszedłem do wniosku, ze jak zmienie kabine to tak jakbym pomniejszył kabine. Leru narysował taką kabine co jak widac pomniejszyłoby robota o jakies 3-4 metry,bo po co pilotowi TAKA duza kabina, przeciez nie po to by podziwiac jak mu kule i laser ją przepalają;). Jesli bede sie zabieral za następnego robota/mecha to zapewne zrobie go wg.pomysłu Lera :).
chveti Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 ja tam uzyłem kawałek poprawek Leru(mam nadzieje ze nie mash nic przeciw i ty autorq:P tez nic przeciw nie mash chyba) i wg mnie kabina powinna wyglądać tak
Falcrum Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 Gacu -kabina i te \"duperele\" jak to powiedziales są ok. zajmij się resztą... Pozdr
Gacu666 Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 (Kur... skasował mi sie post...grrr). Hahaha dobra ta kabina :], nie nie obraziłem się za ingerencję;). Co do tej kabiny to mówie zastanawiałem sie na d nią długo, ale zmieniając kabinę zmieniłbym wielkosć mecha (o pare metrów mniej by miał wtedy patrząc na wielkość kabiny) jak i jego stabilność. Jednak zrezygnuje. Co do zajęcia się resztą czyli oteksturowaniem to dopiero w środe wieczór, bo jutro z rana mam polski ustny i musze się wyspać. Co do nakładania tekstur to jeszcze tego nigdy nie robiłem, więc bede eksperymentował, takze proszę o porady i uwagi:) (nie strasznie krytyczne najlepiej hehe:P). Ide spać. Aha jakby sie ktos interesował to z matur pisemnych mam 5 z matmy i 3 z polaka, więc git :]. Tak miało byc hehe (polski nigdy nie był moją dobrą stroną). Narazka all.
Gacu666 Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Aaaaaaah help. Słuchajcie mam problem, otóż chciałbym zrobić teksturki do mojego Mecha metodą Unwrap UVW. Robie to z tego tutoriala Tutek(jakos mi sie tak nawinał) no i za cholere nie moge osiągnąć zamierzonego celu jaki jest tam na obrazkach, bo po włączeniu Unwrap UVW wychodzi mi coś takiego. Pomóżta ;(..
MC-Maxim Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Z tą kabina wygląda jakby miał wodogłowie :) .... nie, tez myslalem ze bedzie OK ale jednak nie wyglada to najlepiej ....
kulexy Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 mozliwe ze: - nie nadales tekstury obiektowi... nadaj ją a pozniej uzyj unwarpa -Zaznacz jakies polygony... bo musisz na cos nadac ta teksture -wejdz w: OPTIONS==>ADVANCED OPTIONS i tam odznacz Affect center tile oraz Tile Brightness ustaw na 0,7 - 1 ... powinno pomoc :) Pozdr.
kulexy Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Aha!! zawsze przed modyfikatorem EDIT MESH, EDIT POLY albo cos w tym stylu odrazu po stworzemiu jakiegos obiektu nadaj mu modyfikator UVW MAP i tam zaznaczyć rodzaj obiektu. bo inaczej po wymodelowaniu nie bedziesz mogl poprawnie nalozyc tekstury... Wstaw ten modyfikator przed EDIT MESH bo bedzie w/w problem...
Gacu666 Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 \"Z tą kabina wygląda jakby miał wodogłowie :) .... nie, tez myslalem ze bedzie OK ale jednak nie wyglada to najlepiej .... \" MC-Maxim, chodzi ci o moją kabine czy kabine zrobioną przez Chvetiego na patencie Lera? I czy to chodzi o kabine, ze nie wygląda OK czy cały model ;). Hmmm Kulexy, dzięki za rady, bede testował dzis wieczór:), znaczy sie eksperymenty czas zacząć :D.
Gacu666 Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 Narazie stoją, dzis mialem ustną matme, zdałem na 5 i nie wiem czy bede mial sily wieczorem cos robic :D. Ale jutro juz powinienem cos zacząć robić z tymi teksturkami. Jak narazie taki renderek z oświetleniem, dla zabawy :P. Aha ten bug z rurką juz poprawilem (to co nie wchodzi do odpowiedniej dziurki)
Rafal Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 Ja ci pogratuluje modelu bo naprawde zrobił na mnie wrażenie. Będziesz go animował ?
kulexy Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 bardzo fajnie... kabina mi sie podoba... duzo detali :) ile to poly??
Gacu666 Napisano 27 Maj 2004 Autor Napisano 27 Maj 2004 Heh thx. Face\'ow ma 130680. Nie wiem czy bede go animował, to zalezy od tego jak mi tekstury wyjdą i czy komp mi nie siądzie :].
Avari Napisano 28 Maj 2004 Napisano 28 Maj 2004 witam....:D spoko pomysł i fajowe wykonanie...Mech całkiem całkiem. Co mi jakoś nie pasi to jego \"ramiona\" - są jakieś takie za okrągłe w porównaniu do reszty i troche za chude, mogły być badziej kańciaste i mogły by sie obracać...pożądnemu mechowi sie obrac pozdrowienia ają :D
Gacu666 Napisano 29 Maj 2004 Autor Napisano 29 Maj 2004 Jemu się te ramiona obracają w dwóch miejscach. Obrót poziomy, czyli działek jest przy samej nasedzie działka (jeszcze bede to poprawiał), a drugi obrót, czyli pionowy jest przy nasadzie korpusu (jest wgłębienie tylko na ostatnim renderze tego nie widac). Okrągłe są i takie mają być, bo kanciaste wyglądały do kitu sczerze mówiąc. Jak narazie to straciłem wene twórczą.Ale chyba powoli mi wraca w koncu mam juz wakacje:)
Allucard Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Witajcie. Gacu666 projekcik fajny ale z tego co się orientuję to miał to być wojownik. Czyli chyba powinien byc lekki. A ten Wygląda na ociężałego. I niewiem czemu kojarzy mi sie z mechami z EARTH 2140 :). Moze poszukaj Inspiracji W mandze :) Polecam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się