Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

mineły wieki jak cokolwiek modelowałem, a nauka goniła to i czasu nie było na zrobienie czegokolwiek, zaczalem niedawno projekcik, ktory spr czy jeszcze coś się pamięta w tym 3d.

Soft oczywiście modo

 

42352825.th.jpg

 

24473304.th.jpg

Edytowane przez cortes
zmiana załączników
  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

mały upik

nawet nie wiedzialem jakie możliwości ma viewport modo:

65934276.th.jpg

 

24600997.th.jpg

 

Edit:

 

52161746.th.jpg

 

clipboard02lw.th.jpg

 

Mam nadzieje że się nie pomyliłem i nie zrobiłem za mało, ani za dużo wlotów na masce:)

(17)

 

Pytanko:

Te kółko

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/4546/4681/23864840022_large.jpg

czy te?

http://www.hyts.hu/autok/bmw/m6-e24-1986-88/bmw_m6-e24-1986-88_r3.jpg

Edytowane przez cortes
Napisano (edytowane)

Ogolnie to ma być 635i, a więc ani m6 ani alpina, ale felgi te z m6 chyba były rownież w modelu 635i. Wg. M6 jest wg mnie najbrzydszą 6 e24, oraz była sprzedawana tylko na rynku za oceanem.

 

EDIT:

Nie chce pisać double postow :)

Mały update:

 

59409506.th.jpg

dla miłośników siatek:

clipboard02jj.th.jpg

 

sorry za taka jakość renderu, ale i tak moj staruszek męczył go 10 min...

Edytowane przez cortes
Napisano

projekt dostał porządnego kopa (sprzętowego - iMac I7 8GB ramu i Radeon HD 4850 , wcześniej był P4, 1,5 GB ramu i Radeon X900), oraz wiekszą motywację do pracy. oto efekty 2 nocy pracy :)

 

najpierw kółko:

wheel2v.th.jpg

wheelq.th.jpg

 

no i całość:

wipv.th.jpg

Napisano

Na renderze wyszło, że kilka polygonów poziomej części grilla nie jest skasowanych, przechodzą przez ramkę świateł, taka tam pierdółka. Ładnie idzie.

Napisano

powoli myślę nad sceną, jakaś polna droga, około 120 km na liczniku i troche zieleni i błota na samochodzie :)

uv już zrobione dla blacharki teraz powoli texturki :

mapka jeste jeszcze nieskończona i ma pare niedoskonałości, ale jeszcze troche i bedzie dobrze :D

11395834.jpg

 

samochod bedzie raczej ciemny, bo bedzie mi prościej poustawiać materiały

 

narazie to tylko ta cześć samochodu, ktora ma UV

Gość kakaku
Napisano

nonono po konkretnych błotach bedziesz zasuwał:P

Napisano

Tweester widać że nie ubłociłeś nigdy auta na drodze nie asfaltowej ;)

 

jest ładnie. nie zapomnij dorobić do tego bumpa, albo nawet dispa. 3mam kciuki za tą prackę bo jest to jedno z najładniejszych aut w historii

Napisano

Super pomysł z tą polną drogą. Bywałem kiedyś na rajdach. przeglądnij sobie fotki z rajdu Kormoran na mazurach. Dużo szutru kurzu i chopek. Może coś Cię zainspiruje.

Napisano

texturki to: total textures vol8 jeszcze wersja pierwsza - jak zaczynałem napaliłem się i kupiłem, teraz się przydają troche, ale i tak nie warte swojej ceny :)

 

co do samochodu to troche musi odpocząć, bo jeszcze chromy trzeba pobrudzić i szyby i tam pare plastików :D

 

jak narazie szybki preview scenki, może coś innego jeszcze wyjdzie ale narazie jest to:

basicscenesetup.jpg

 

ale za bardzo mi nie podchodzi, więc się jeszcze możliwe że zmieni

Napisano

przegladałem zdjęcia z rajdow Kormoran, faktycznie prawie same szutry są

bedzie raczej coś w ten deseń :

P9070025.jpg

 

nie wiem czy na hopie pasuje taki klasyk, jedno ze brudny, ale w powietrzu jeszcze ?

530-1242899222.jpg

 

zastanawiam się czy nie ubrudzić go bardziej :D

06_30_rajd_kormoran_2004_andis_neiksans_fordpuma.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności