Skocz do zawartości

Model3d: Egipska Wieża


iniside

Rekomendowane odpowiedzi

Robienie domków opanowałem i postanowiłem sprobowac czegoś trudniejszego. Egipski eeeee nie wiem, wieża:

00011n.th.jpg

Bezposredni link:

http://img156.imageshack.us/img156/1029/00011n.jpg

 

Tak to wyglada w CryEngine2 (chyba zapomnialem dodac gdzie niegdzie smoothing groups, ale mniejsza z tym).

 

Calosc ma okolo 1100 poly. Troche duzo, ale w niektorych miejsach, po prostu dodalem wiecej zeby tekstura ktora ma normlanie 512x128, wyglada ładniej ;p. Aha nie ma tu normal-mapy (poza detail).

 

Mowiac szczerze nie wyglada to tak jak sobie wyobrazalem (nie mialo byc fotorealistyczne ale tez nie rysunkowe, raczej cos posredniego). Osobiscie mi sie wydaje ze jakies takie za hmm czyste wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie rozumiem tej pracy...No ale każdy się uczy i następna wieża będzie lepsza. Jak dałeś 1100 tri na detal to może zrób odwrotnie. Na postawie tego detalu wypal normala na kilku boxach i będzie na pewno lepiej. Detail normal to raczy do tego by dodać właśnie jakiś detal do podstawowego normala. Chyba, że się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś zrobił całą świątynie to by było fajnie ;] ale jeden taki elemencik i jeszcze nie widzę siatki i textur :( . Trochę mało żeby komentować.

 

Swiątynie mam, nieskończoną i raczej jej nie skończe bo uywalem gotowych tekstur, a chce cos zrobic od poczatku do konca sam:

http://img688.imageshack.us/img688/5931/smalltemple.jpg

Nie wyglada to pięknie ale, chyba nie ma tragedii.

 

A 1100 poly wyszlo, dlatego ze ręcznie tilowalem tekstury na meshu, chociaz z perspektywy i za trzecim podejsciem widze, ze jak sie patrzy z dolu to i tak nie widac roznicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiątynie mam, nieskończoną i raczej jej nie skończe bo uywalem gotowych tekstur, a chce cos zrobic od poczatku do konca sam:

http://img688.imageshack.us/img688/5931/smalltemple.jpg

Nie wyglada to pięknie ale, chyba nie ma tragedii.

 

A 1100 poly wyszlo, dlatego ze ręcznie tilowalem tekstury na meshu, chociaz z perspektywy i za trzecim podejsciem widze, ze jak sie patrzy z dolu to i tak nie widac roznicy.

no to już lepiej wygląda przypomina troche egipskie mapy z unreal 3 :) ale tylko prawie :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności