Napisano 1 Lipiec 201014 l Robienie domków opanowałem i postanowiłem sprobowac czegoś trudniejszego. Egipski eeeee nie wiem, wieża: Bezposredni link: http://img156.imageshack.us/img156/1029/00011n.jpg Tak to wyglada w CryEngine2 (chyba zapomnialem dodac gdzie niegdzie smoothing groups, ale mniejsza z tym). Calosc ma okolo 1100 poly. Troche duzo, ale w niektorych miejsach, po prostu dodalem wiecej zeby tekstura ktora ma normlanie 512x128, wyglada ładniej ;p. Aha nie ma tu normal-mapy (poza detail). Mowiac szczerze nie wyglada to tak jak sobie wyobrazalem (nie mialo byc fotorealistyczne ale tez nie rysunkowe, raczej cos posredniego). Osobiscie mi sie wydaje ze jakies takie za hmm czyste wyszło.
Napisano 1 Lipiec 201014 l na gorze po lewej cos ci sie popitolilo...model taki sobie, w sumie niewiadomo co tu jest, jakies refki miales?
Napisano 1 Lipiec 201014 l Autor http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/screenshots/WAR_ss_may09-24.jpg i to http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/screenshots/WAR_ss_may09-05.jpg Troche z tego i z glowy. No z lewej to widac wlasnie zle przypisany smoothing group.
Napisano 2 Lipiec 201014 l 1100 poly to sporo jak na 3 boxy ,jakos do mnie nei przemawia . Moze to przez to ze egipskie "costam" stoji na trawie a w tle widac jakis domek z zupelnie innej czesci swiata
Napisano 2 Lipiec 201014 l hmm zachwycac za bardzo nie zachwyca, 1100 poly to zdecydowanie za duzo, 20 poly i normalmap a by tak samo wygladalo ;D
Napisano 2 Lipiec 201014 l Jakbyś zrobił całą świątynie to by było fajnie ;] ale jeden taki elemencik i jeszcze nie widzę siatki i textur :( . Trochę mało żeby komentować.
Napisano 2 Lipiec 201014 l Robienie domków opanowałem i postanowiłem sprobowac czegoś trudniejszego. to gratuluje, teraz możesz zacząć szukać roboty...
Napisano 2 Lipiec 201014 l to gratuluje, teraz możesz zacząć szukać roboty... no w budownictwie dużo ofert :)
Napisano 2 Lipiec 201014 l Powiem tak, moje modele nie są jakieś ekstra, ale 1100 poly to zdecydowanie za dużo jak na tak prosty kształt, już z 200 można by zrobić trochę bardziej skomplikowany + jakaś fajna tekstura
Napisano 2 Lipiec 201014 l Nie rozumiem tej pracy...No ale każdy się uczy i następna wieża będzie lepsza. Jak dałeś 1100 tri na detal to może zrób odwrotnie. Na postawie tego detalu wypal normala na kilku boxach i będzie na pewno lepiej. Detail normal to raczy do tego by dodać właśnie jakiś detal do podstawowego normala. Chyba, że się mylę?
Napisano 2 Lipiec 201014 l biorąc pod uwage ile boxow uzyto przy budowie piramidy cheopsa, mimo ze wystarczyly 4polygony to i tak jest progres egipskiej myśli architektonicznej.
Napisano 3 Lipiec 201014 l Autor Jakbyś zrobił całą świątynie to by było fajnie ;] ale jeden taki elemencik i jeszcze nie widzę siatki i textur :( . Trochę mało żeby komentować. Swiątynie mam, nieskończoną i raczej jej nie skończe bo uywalem gotowych tekstur, a chce cos zrobic od poczatku do konca sam: http://img688.imageshack.us/img688/5931/smalltemple.jpg Nie wyglada to pięknie ale, chyba nie ma tragedii. A 1100 poly wyszlo, dlatego ze ręcznie tilowalem tekstury na meshu, chociaz z perspektywy i za trzecim podejsciem widze, ze jak sie patrzy z dolu to i tak nie widac roznicy.
Napisano 3 Lipiec 201014 l Swiątynie mam, nieskończoną i raczej jej nie skończe bo uywalem gotowych tekstur, a chce cos zrobic od poczatku do konca sam: http://img688.imageshack.us/img688/5931/smalltemple.jpg Nie wyglada to pięknie ale, chyba nie ma tragedii. A 1100 poly wyszlo, dlatego ze ręcznie tilowalem tekstury na meshu, chociaz z perspektywy i za trzecim podejsciem widze, ze jak sie patrzy z dolu to i tak nie widac roznicy. no to już lepiej wygląda przypomina troche egipskie mapy z unreal 3 :) ale tylko prawie :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto