Skocz do zawartości

Audi A5 Coupe [WIP]


mati-bor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Na wstępie chciałbym napomnieć że jestem początkującym użytkownikiem Maxa, a na tym forum moim głównym miejscem przesiadywania był jak dotąd dział pomocy :D Postanowiłem w końcu wykonać krok na przód i dlatego teraz jestem tutaj.

 

Postanowiłem zająć się autkiem - Audi A5 (okazało się że co drugi wątek tutaj dotyczy tego auta, co mnie lekko załamało, bo zrobiłbym coś oryginalniejszego gdybym wiedział). Póki co mam większą część karoserii, ale wymaga ona dociągnięć, nie chcę zabierać się za kolejne elementy dopóki nie będę dostatecznie zadowolony z tego co zrobiłem do tej pory.

 

Mam nadzieję że będziecie mi troszkę pomagać i podpowiadać :D

 

Umieszczam renderki i siatki tego co jest zrobione poniżej.

 

 

r8_high_res.jpg

 

r7_high_res.jpg

 

Jak widać, poszczególne elementy karoserii jeszcze nie dopasowane itp. itd.

I tutaj nasuwa się moje pierwsze pytanie - czy lepiej jest modelować całość jako jedną bryłę (później ew. ją podzielić na elementy), czy poszczególnymi elementami, tak jak ja zacząłem?

Edytowane przez mati-bor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Siateczki

 

s1.jpg

s2.jpg

s3.jpg

 

No to będę musiał to wszystko złączyć do kupy, bo już na własnej skórze przekonałem się o tych trudnościach, ale myślałem z początku, że to może moja wina że tak ciężko mi idzie, więc brnąłem w to dalej do skutku.

 

Co do tych siateczek: oceńcie je jakoś, czy są dobrze prowadzone itp itd. Próbowałem zrobić zbliżenie momentów w których za chiny nie potrafiłem zbudować siatki i powstały jakieś trójkąty i inne dziwactwa. Nie wiem jak sobie z czymś takim poradzić... Szczególnie np. polygon na masce - da się to jakoś zrobić żeby tam nie był trójkąt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach