Skocz do zawartości

StarCraft II - Ghosts of the Past Trailer


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ogólnie jakościowo od strony technicznej słabe w prówanniu do innych cinematicó z tej gry a już w ogóle w porównaniu do AC2... nie ten poziom.. do tego sporo obiektów lowpoly w tej animce(widać w HD na fullscreen) ;) . A co do tych wszystkich Trailerów zapowiadających tą grę to jak i w przypadku innych tego typu gier... dużo hałasu o nic... Te wszystkie piękne postacie poruszjace sie z majestatem na animkach będą później grupka kilkunastu-kilkuset sztywno animowanych pixeli widzianych z góry , gdzie nie pozostanie ani śladu po całym tym blichtrcie i fiznezji z trailerów.... No ale chca narobic szumu w holliwoodzkim stylu ..( i ta patetyczna muzyka .fuj)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaxymilianMax, nie zgadzam sie z Tobą że wiele szumu o nic. Cinematici/trailery tworzone są m.in. po to by budować napięcie, wprowadzać ludzi w historie świata gry i oczywiscie skłonic ich do kupna gry. Po oglądnieciu kilku takich trailerów gracz podczas bitwy tymi "kikunastoma-kilkuset sztywno animowanych pixeli" wciąga się w klimat widziany na tychże filmach. Ja jestem pełen podziwu za takie cinematici i mógłbym je ogladać bez końca. Ale oczywiscie każdy ma inny gust i zawsze znajdzie się osoba której nawet najlepsza produkcja sie nie spodoba. Czekam na więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła przeplatanka dwóch jakości filmów (KONKRET HIGH i KALIBER BEZPOŚREDNIO REAL TIME Z SILNIKA+ kompozyt z dobrym szlifem). Przed - smaczek można będzie ocenić już niedługo jak gra się pojawi na sklepowych półeczkach. A to już za parę dni.. .

 

Cały czas należy chylić czoła przed mega ekipą z Blizzarda od produkcji Cienematiców. Bo na pewno jest jakiś haczyk z tą jakością, którą tutaj pokazali :D hehe ...

 

Pozdro. dla wszystkich maniaków Cinematiców ze stajni Blizzard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moga wydac calej kasy na realizacje cinematikow, bo gra sie nie zwroci;) Miejcie litosc hehe

Zgadzam sie z Maximilianem do pewnego stopnia, w temacie przelozenia na gre...to bywa drazniace. Ale z drugiej strony naprawde gracz, ktory przesiaknie takimi filmikami potem odczuwa pelniejsze emocje w czasie nawet symbolicznej gry.

To tak jakbysmy mieli rozwiazac zadanie z matematyki na kartce, ale ze swiadomoscia, ze jak zrobimy to dobrze wujek kupi nam mercedesa;) Niby tylko cyferki, dlugopis i kartka, ale emocje sa, nie;)?

 

Skojarzenia maja tutaj swoja wage, a takie filmy ogolnie git...choc ja wolalbym juz by jakosc w cinematikach byla gorsza( te ostatnie pokazywane na forum - AC2 i Starwarsy jakies) odrywaja jajka, ale jest jeden zasadniczy problem z cinematikiem - symboliczna skrotowosc.

Wszelkie male formy zamykaja sie zwykle w podkreconym konflikcie, bo musi sie duuuzo dziac, stad wszystkie maja "inteligencje' na poziomie debila, bo jedyne co w nich jest to walka i podniosle teksty.

 

Niech inwestuja w szersze filmy, niech te gry zaczna sie przeplatac niemalze z serialami, aby widz naprawde mogl szerzej sie utozsamic, poczuc. Ludzie na swiecie utozsamiaja sie teraz i uzalezniaja wrecz od dobrych seriali, ktore swoim poziomem osiagnely juz niemalze kinowa jakosc.

Budzety nakierowane bardziej w te strone pozwolilyby wzniesc temat na nowy poziom przezywania. Tak wiec cinematiki do domu( co ja mowie, nie bede mial roboty) a witamy dluzsze, nawet slabsze wizualnie formy, ale z glebsza historia, rozpracowanymi bohaterami.

 

Moja panna miala niedawno przyjemnosc ogladac serial "Pingwiny z Madagaskaru" i postac krola lemurow Juliana jest tam tak mega rozbudowana, ze jej wartosc kinowa przy tym serialu jest zerowa. Julian rzadzi, nawet we wroclawskim zoo jest zagroda lemurow i Krola Juliana:), a sam Julian wypowiada sie regularnie na facebook'owym profilu zoo i robi to w stylu filmowego bohatera:)

Edytowane przez Pawel Lipka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Kroopson:) Nie jestem na czasie, ale pamietam poprzednia wersje i byly juz zapedy w tym kierunku. Ciesze sie, ze poszli dalej. Zauwazylem, ze ostatnio technologia sprzyja wypasnym cinematikom, wiec moze zacznie byc na tyle przystepna, ze doczekamy sie tych wszystkich fantastycznych designow i nastrojow wlasnie w dluzszych formatach. Teraz to jakby nie patrzec tylko rodzynki. Kto wie, moze tak wlasnie powinno pozostac zawsze, bo potem moze juz byc trudno zostac rodzynkiem kiedy zaczelyby masowo powstawac jakies hektolitry produkcji 3d. Z poziomu widza to jednak swietna przygoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, no, tak. Ale jednak zdaje się że to jest trailer, esencja, skrót. To tylko minuta czy dwie a ponoć w samym starcrafcie ma być cinematików (animowanych na silniku) opisujących fabułę bardzo dużo, przynajmniej tak się tym chwalili swego czasu. Już w pierwszym SC fabuła była całkiem spoko. Może ciężko było wejść w emocje bohaterów bo była przedstawiana przez gadające ikonki i tylko co którąś misję włączał się renderowany filmik ale zdaje się że teraz ma się to zmienić. Zresztą już widać że jakość cutscenek jest rewlacyjna bo jak dla mnie to aż tak bardzo klimatem nie odcina się od renderowanego highend CG.

 

No nic, tak czy inaczej najlepiej będzie poczekać te 4 dni i przekonać się samemu wszak recenzji filmom też nie wystawia się na podstawie trailerów. Przynajmniej nie powinno się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności