Napisano 24 Lipiec 201014 l dr. Neo Cortex z Crash Bandicoot ahhh... mialem poprawic N na czole.. (leń ze mnie) to byla moja pierwsza bitwa ,fajna sprawa, w nastepnej tez wezme udzial pozdro Edytowane 14 Sierpień 201014 l przez Plugawiciel
Napisano 24 Lipiec 201014 l Wypali sobie AO... chociaż na 256 texie nie wiem czy nie lepiej podmalować po prostu ale spoko wygląda.
Napisano 25 Lipiec 201014 l Autor oj ... na kacu,ciężka myszka strasznie ,ale jakos idzie . W limicie zmiescilem sie idealnie,wrzucam scren z maxa i orginal dla porownania chyba szczeke musze mu przesunac do przodu i popracowac nad gorna czescia glowy
Napisano 25 Lipiec 201014 l buty mu popraw, na refce widac mu troche nogi pod kolanem a u ciebie odrazu jest but i to w dodatku taki lagodny kąt. mozesz usunac edga z gornej czesci stopu i troche mozna usunac z twarzy no i ucho mozesz zrobic na jednym poligonie i wydaje mi sie ze to nie szczeke trzeba do przodu przesunac tylko dolna warge powieklszyc znacznie a w zasadzie to ja wymodelowac :D
Napisano 25 Lipiec 201014 l Autor obciolem troche tri na butach ucho zostawie tak jak jest teraz , na 256 teksturze szkola miesca na dodatkowy kwadrat z alpha
Napisano 25 Lipiec 201014 l troche miejsca zostalo pustego (conajmniej 1/4 ). moze warto byloby troche zdeformowac uv i zrobic z nich bardziej kwadratowe ksztalty?
Napisano 25 Lipiec 201014 l Autor troche miejsca zostalo pustego (conajmniej 1/4 ). moze warto byloby troche zdeformowac uv i zrobic z nich bardziej kwadratowe ksztalty? ostatnio duzo siedze przy texach 256x256 -wydaje mi sei ze powino byc ok ,wrazie czego poprawie n-pigeon - crash to psychiczna gra , kiedys przed laty cale wakacje spedzilismy przy crash team reacing :D
Napisano 25 Lipiec 201014 l Autor troche miejsca zostalo pustego (conajmniej 1/4 ). moze warto byloby troche zdeformowac uv i zrobic z nich bardziej kwadratowe ksztalty? ostatnio duzo siedze przy texach 256x256 -wydaje mi sei ze powino byc ok ,wrazie czego poprawie n-pigeon - crash to psychiczna gra , kiedys przed laty cale wakacje spedzilismy przy crash team reacing :D
Napisano 26 Lipiec 201014 l Crash Team Racing z PSX'a ? no swietna gra, pamietam jak przy tym nocki sie zarywalo( zaje### gierka ) pzdr i powodzenia
Napisano 26 Lipiec 201014 l Crash Team Racing z PSX'a ? no swietna gra, pamietam jak przy tym nocki sie zarywalo( zaje### gierka ) pzdr i powodzenia
Napisano 26 Lipiec 201014 l Crash team reacing! Byłem tego mistrzem w naszym osiedlowym salonie gier :D przy pojedynkach nikt nie mógł mnie pokonać :D ze wszystkich gier z serii to moja ulubiona!
Napisano 26 Lipiec 201014 l Crash team reacing! Byłem tego mistrzem w naszym osiedlowym salonie gier :D przy pojedynkach nikt nie mógł mnie pokonać :D ze wszystkich gier z serii to moja ulubiona!
Napisano 26 Lipiec 201014 l Autor no właśnie , z tad mój sentymet do cortexa :) dzisiaj wrzucę texturke
Napisano 26 Lipiec 201014 l Autor no właśnie , z tad mój sentymet do cortexa :) dzisiaj wrzucę texturke
Napisano 26 Lipiec 201014 l Autor nie wiem czy dawac jako skonczony, to N na glowie zormyte troch, wlosy na glowie mogbym dopracowac, i broda terz jakas nie taka.. co myslecie ?
Napisano 26 Lipiec 201014 l wywal tego jednego loopa z tlowia i wrzuc na glowe, zmiescisz sie w limicie, nie popsujesz UV a bedize znacznie lepiej wygladalo. CHodzi mi o tego chamfera, zeby bardziej go zaokraglic
Napisano 26 Lipiec 201014 l Mamy dużo czasu, więc lepiej się nie spiesz, jeśli coś ci nie pasuje to popraw Dr. Neo jak oryginał :) aż by się chciało wysłać w jego kierunku rakietkę :D
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bruneq dobrze prawi :) wyszlo naprawde przyzwoicie, zobaczymy co reszta pokaze narazie moj faworyt ;]
Napisano 28 Lipiec 201014 l Autor w weekend znajde trohe czasu to poprawie to mapowanie na czole , dzieki za rade odnosnie czubka glowy , raczej to porawei jesli limit pozwoli:) acha , ostatni obrazek to screny w viweportu - jakos mam opory do roznych model viwerow :/ moze polecicie mi jaksi darmowy ?
Napisano 28 Lipiec 201014 l Modelik swietny. Np. XNormal: http://www.xnormal.net/1.aspx Polecilbym Marmoseta, ale wlasnie zobaczylem ze niedawno zdazyl przejsc na komerche. :/
Napisano 28 Lipiec 201014 l To nowa wersja Marmosety będzie komercyjna stara zdaje się będzie dalej darmowa a w zupełności wystarczy http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=61346 ;) Zawsze pozostaje Blender, ale w nim nie da się ustawić by wyświetlał polygony dwustronne xD (przynajmniej na razie)
Napisano 29 Lipiec 201014 l awsze pozostaje Blender, ale w nim nie da się ustawić by wyświetlał polygony dwustronne xD a zaznaczenie ścianek w edit mode, Ctrl+F -> Face Mode Set -> Twoside to co niby jest? :P
Napisano 29 Lipiec 201014 l Tak jak powiedział Morte, tak samo (na razie) nie ma bevela i parę razy musiałem przeskoczyć do 2.49b :
Napisano 30 Lipiec 201014 l Fajna postać. N-ka trochę za bardzo rozmazana jak na tak wyeksponowane miejsce, może pomyśl nad wrzuceniem jej na plane'a jak zrobiłeś z grzywą :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto