Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 30,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Grzech z tego nie zrobić animacji może ktoś z forumowiczów by ci pomógł rozwiązać problem ze sprzętem.Albo renderować to na kilku kompach.

Napisano

powalasz mnie. rewelacyjna pracka, bardzo mi sie podoba, siwietnie zaplanowana, bardozl adie zrealizowana, a jakby co to moge pomóc w renderowaniu.

Napisano
  • Autor

Jakby co do będziemy pertraktować:D Na razie chce dokończyć stila. Renderować w dużej rodziałce, a potem wrzucić na ploter (jak mi pozwolą) Ale czeka mnie jeszcze jeden ciężki obiekt. Przez cały czas myślę nad tą postacią. Bo potem przy animacji była by to główna postać.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Bacry

Napisano
  • Autor

Witam.

Dzisiaj poprawiony szkic. I wstępna forma budynku po renderingu. Po zastanowieniu wybrałem na materiał metalowe płyty, ale jeszcze nie ma renderingów z nowym materiałem.

wier_szkic.jpg\"

wier_rend.jpg\"

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Ponieważ wciąż nie ma nowego budynku. przedstawiam starsze renderingi pojazdu. Nie zostały wcześniej przedstawione z powodu awarii dyskietki :D

Pozdrawiam Bacry

Atak01.jpg\"

Atak02.jpg\"

Napisano

Naprawdę profesjonalna robota. Cudowne. :)

Poczekamy parę lat na Twoje nazwisko przy nominacjach (wiadomo do czego). ;)

:o

Napisano

bardzo ladne modele. mapoanie i teksturki jak zwykle rewelacyjn, tylko czyste te modele, a akcja dzieje sie na pustyni. ale o tym wiesz. co do budynku to jak znam ciebie zrobisz z niego cudo teksturami.

Napisano
  • Autor

Hey!

Osobiście takiego podobieństwa nie dostrzegam. Znam ludzi, którym się wszystko z \"jednym\" kojarzy więc i tak dobrze, że nikt nie dostrzegł \"takiego\" podobieństwa:D.

Co do brudu. To chciałem zachować różnice między pobrudzonym zielonym speederem, a atakującymi go białymi statkami. Na ujęciu które przygotowóje nie będzie widać spodu statku więc na razie nie będę dodawał materiału top/bottom. Ale na koniec jak się wezmę za animowanie to na pewno zmienię. Budynek prawie na ukończeniu jeszcze tylko kilka podmalówek i będzie gotowy.

Pozdrawiam Bacry

Napisano
  • Autor

Tym razem sam budynek ze zmienionymi teksturami (troszeczkę). Nie piszę specjalnie, że poprawione bo nie wiem, które były lepsze. A niebo będzie właśnie takie, mniej więcej.

wrend3jpg.jpg

P.S. Wcale mi nie przeszkadza, że nic nie piszecie i tak będę dalej robił swoje.

Napisano

Rób swoje! :) Rewelacja!

 

Jedna uwaga: ta nowa teksturka jak dla mnie trochę za bardzo \"witrażowa\".

Napisano
  • Autor

Problem w tym, że muszę się spieszyć bo do emerytury tego nie skończę :D

A trzeba by jakoś sporzytkować tą wiedzę.

Napisano

no niezle, moze tylko texturki bym zrobil inaczej (czepiam sie) ale fajnie ci to idzie jeszcze dodac jakiegos foga troszke zlomu na ziemi kilka latajacych obiektow i walnac anim.

 

powodzenia!!!

Napisano

HOHOOHO!!!!!!

Wygląda fascynująco, jak zrobiłeś to niebo ?? (jest świetne - budynki też:D)

 

Pozdrawiam

Giorgione

Napisano

\"Dysza\" pojazdu (czy jakkolwiek nazywa się ten element) strasznie świeci bielą- trochę nierealnie to wygląda. W każdym razie niesamowita praca. Czekam końcowych efektów.

Napisano
  • Autor

Śpieszę z wyjaśnieniami. To na końcu pojazdu nie jest dyszą. Miały się tam znaleźć rużne przyłącza. Dysze to te lekko niebieskie z szarymi opaleniami w środkowej częsci pojazdu. Tektury jeszcze wymagają dopracowania. Niestety wczorajsze doparowanie tekstur zawiesiło kompa, więc dzisiaj będę musiał to zrobić jeszcze raz.

Napisano

Bacry - spróbuj \"powypiekać\" tekstury (max5 na to pozwala bez pluginów) i dorób jakieś zacieki itp, pobaw się glossiness map i specular level map).

 

Z wywyietrzników może unosić się lekka mgła, gdzieniegdzie mogą być porozmieszczany jakieś śmieci, podkładki, beczki, węże paliwowe, skrzynki...

Napisano
  • Autor

Witam!

I odpowiadam. niebo zrobione zostało Dreamscapem. Dokładnie tak jak te panoramy na stronie głównej max3d.pl. Z tą różnicą, że troszkę miejsza rozdzielczość (4000x1200) no i chmury nie są 3D tylko płaskie. Nie mogłem tyle czekać. Dziwne, że nikt wcześniej nie dostrzegł polskiego motywu. Jak na razie to nie jestem całkiem przekonany jak mi się to dalej rozwinie w historii.

Wypiekanie tekstur. Nie wiem jak sobie z tym poradzi Vray. Ale zobaczymy beczki węże itd oczywiście będą. Podobnie dymek z wywietrzników. Ale to dopiero w finalnym renderze. Na razie postępuje z zasadą 5h modelingu 1h renderingu. A w czoraj miałem tylko 2h :D na maxa.

Pozdrawiam Bacry

Napisano

Hesus, tej flagi musialem szukac. Jestem slepy na symbole narodowe, jestem dzieckiem Europy ;)

 

Nie zmienia to faktu, ze Twoja scena jest boska i marzenie o zobaczeniu jej w wersji animowanej bedzie za mna chodzilo, az je spelnisz;)

 

 

 

Napisano
  • Autor

Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem :D. Choćbym miał wtedy o lasce chodzić a wnuczki ciągały by mnie za brodę.

;)

P.S. Kto ty jesteś Polak mały, jaki znak twój....

Czy ktoś to jeszcze pamięta.

 

Napisano
  • Autor

A oto ostatni render (najświeższy). Dołożyłem kilka obiektów, zmieniłem kilka materiałów oraz ustawienie światła.

Pozdrawiam Bacry

P.S. Sory za rozmiar nie miałem czasu zmienić kompresji.

Scena3.jpg

Napisano

Dawno nie odwiedzałem tego tematu, ale jak teraz tu wszedłem, to wymiękłem:o:o:o Świetna robota!! Normalnie nie wiem co powiedzieć. Powinieneś zrobić epizod 14;)

 

p.s. ...orzeł biały. To zrobisz jeszcze orła?:D

 

Pozdro[piwo]

Napisano

Pewnie za wcześnie na to ale oświetlenie sceny nijak się ma do oświetlenia nieba...

 

Wygląda niesamowicie...

Napisano
  • Autor

Chodzi o to, że niby jak w słoneczny dzień? Bo jak tak to specjalnie ustawiałem chmury, żeby słoneczko było widoczne i dawało czadu. Chyba, że chodzi o kolor. Na światło nigdy nie jest zawcześnie :D

Pozdrawiam i dziękuję za uwagi.

Bacry

Napisano

Chmury które podłożyłeś są oświetlone ciepłym żółtawym światłem (na dodatek ze źródłem światła umieszczonym raczej nisko) a cała scena raczej chłodnym, białym, wysokim, tak jak mówisz pasującym raczej do nieba typu \"bezchmurny poranek w norweskim fiordzie\". Sam to widzisz więc nie będe sie wiecej mądrzył :).

Napisano
  • Autor

Przecież nie chodzi o wymądrzanie tylko przyjmowanie uwag z pokorą:D Oczywiście o ile są konstruktywne. A nad oświetleniem jeszcze popracuję. Teraz myślę nad głównymi bochaterami. Uciekinier w speederze oraz strzelcy na pomostach:D

Pozdrawiam Bacry

Napisano
  • Autor

Nie myślcie, że nic nie robię. Zwyczajnie brak czasu na maxa. Zacząłem robić głowę. Myślę nad turbanem dla gościa albo jakimś innym nakryciem głowy. Co myślicie o jakiejś pilotce (czapce):D

Pozdrawiam Bacry

P.S. Dzięki za przeniesienie treadu:D

 

Napisano
  • Autor

Tak więc jak to już mówiłem pracuje nad kolesiem. A że czasu wolnego ostatnio strasznie brakuje postęp nie jest za duży w dodatku to co prezentuję nie jest ostatnią wersją. Chłop dorobił się już uszu:D

Bolo.jpg\"

Pozdrawiam Bacry

Napisano
  • Autor

Ups zast±piłem star± wersję now± we wcze¶niejszym po¶cie. A teraz wersja bez akcesoriów.

Bolo2.jpg\"

No i jeszcze siatka.

bolo3wire.jpg\"

Pozdrawiam Bacry

 

Napisano

skórzana pilotka to chyba dobry pomysł. tak uważam.

Napisano

popraw usta...i ten łuk brwiowy chyba za bardzo wystaje....ale to Twoja postać:)

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Usta są do bani :D Łuki brwiowe też poprawię (troszkę spłaszczę).Najbardziej to jestem dumny ;) z nosa i ucha. A tak poza konkursem to powiem, że zacząłem robić turban, ale strasznie badziewnie wyjdzie. Więc spróbuje berecik mu dołożyć.

P.S. Czy widział ktoś wymodelowany turban, jak tak może jakiś link poproszę:D

 

Napisano

Może to głupi pomysł ale jeśli postać ma jeździć takimi pojazdami jak ten który zrobiłem to moze i usta coś jej powinno osłaniać ? Inaczej nie byłaby w stanie oddychać... Arafatka (w klimacie \"arabskim\") albo jakiś aparat tlenowy (jak u pilotów odrzutowców) byłyby chyba na miejscu. BTW- główka w okularkach trochę przypomina Morfeusza :)

Napisano
  • Autor

Arafatka. Nawet ściągnąłem wszystkie rodzaje turbanów. Ale to tylko obrazki. A przydałyby się jeszcze opisy jak się to cholrestwo wiąże. Na ustach ochraniacz też przemyśliwałem, ale zobaczymy. Generalnie tego faceta nie będzie aż tak dużo widać. Tak więc zobaczymy:D

Poprawione usta i łuki brwiowe (usta jeszcze poprawię, tylko wczoraj nie miałem czasu).

Bolo3.jpg\"

Napisano

Wiesz... moze to wrazenie ale facet ma strasznie wysuniętą do przodu przegrodę nosową (albo zapadnięte oczy). Co do ust- na moje to diabeł lezy w samej linii otworu- jest zbyt prosta- jak ją powyginasz będzie ok bo modelunek warg jest dobry.

 

Napisano
  • Autor

A teraz po kilku dniach, niestety projektowanie kuchni uzyskało wyższy priorytet. Tak więc oto kilka zmian.

BOP.jpg\"

BOLP2.jpg\"

BOLP3.jpg\"

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

No i troszeczke zmian. Proporcje i nogi. Ale jeszcze muszę popracować nad kolanami. A palców u nóg robić nie bedę.

terr.jpg

terr2.jpg

Pozdrawiam i czekam na opinie.

Napisano

Jeśli chcesz na niego narzucać ciuchy to nie ma co przesadzać z modelowaniem detali i taki wystarczy. Jeśli nie: dolna linia klatki piersiowej jest za ostra i źle poprowadzona; w ostatnim widoku wcięcie w talii wygląda nienaturalnie; przesadzone mięśnie piersiowe- za bardzo wypchnięte i nienaturalnie wiszące; miednica dużo za wąska w porównaniu z barkami; zbyt małe stopy; Ogólnie- w widoku z przodu prawie dobry, z boku wychodzą błędy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności