Skocz do zawartości

Scena3D: Ogień Wojny- szał prędkości


Bacry

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardziej przylegały to się zgadzam, bardziej łukowate nie koniecznie:D. Co do koloru ust to można jeszcze zmienić, ale bump jest inny dla ust tylko może nie dość wyraźny. Poprawki może będą w innym czasie, teraz troszkę pomodeluję przeciwnika:D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Falcrum - czemu się do mnie przyczepiasz?? Ja wyrazilem swoja opinie nt. watku, tonujac nieco twoja jasno okreslona wypowiedź - chyba mam takie prawo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezgadzam się z opinią marc_in`a. Wszystko jest ładnie zrobione tylko ciekawi mnie ustawienie kamery które jest raczej mało dynamiczne. Nie dość że sam pojazd jest na nim stosunkowo mały to jeszcze, jak na moje oko, dałeś mu z przodu zbyt mały oddech (ciasno się robi w lewym dolnym rogu). Popracował bym jeszcze nad tym. Do reszty nie mam zastrzeżeń :).

 

ps. Ostatni render wygląda bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przez motion blura się rozmywa. Afterburn zmienia skokowo poszczególne kule i właśnie powstaje to co widać:(.

A do pracy kamery to jeszcze wiele brakuje:D

Wydaje mi się, że nie obejdzie się bez szybkich ujęć i wstrząsów. Może jakieś reporterskie ujęcie by się znalazło? Pomyslimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie bez motion blura, trawy, kamieni i wyraźnej drogi. Ale to już niedługo. trawa i kamienie robię na nowo, bo poprzednie były w maxie 5, a teraz przeszedłem całkiem na 6 (a tu brak druida). Obowiązkowo dojdzie jeszcze mgła i jakieś chmurki, ale z tym nie powinno być specjalnych problemów:D

Jak z tym oddechem przed pojazdem. Zupełnie tego nie czuje:(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Nieźle, ale jak dla mnie zgubiłeś masę szczegółów.. szkoda, bo napracowałeś się przy nich sporo.. Ogólnie daję 4+ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze z wersji 6 bo 7 jest w fazie beta testów (u mnie nie u producenta). Utraty szczegółów nie da się uniknąć zwłaszcza przy rozmyciu ruchu. Większa rozdziałka z pewnością pomoże. Co sądzicie o takiej kompozycji.

Pozostaje jeszcze tło i byłby koniec ujęcia. Potem zasłużony odpoczynek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi się podoba :D

gdzie reszta budynków / silosów ?? nie będzie??

a i jeszcze mógłbyś troche droge pofałdować (np koleiny żeby cień twojego pojazdu nie był taki płaski)

albo coś innego z tym cieniem zrób bo dziwnie płasko wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tutaj nie ma mataczenia obrazem. Kamera porusza się z pojazdem (mniej więcej) a target ustawiony jest na budynki w tle. Dlatego widać to co widać. Nie wchciałem rozmywać speedera, bo w końcu on tu jest najważniejszy. A co inni o tym sądzą?

Pozdrawiam Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję nad zmianą oświetlenia (pory dnia). Wygląda to wszystko dużo lepiej jednak zaczynają się problemy. Kto wie skąd się biorą czerwone przebarwienia? Muszę dodać światła w miejscach gdzie powinny być lampy. A tu babol:( Światła próbowałem zarówno Vraya jak i standardowe. Nawet kombinowałem z materiałem świecącym. Nic, efekt widać na załączniku. Obliczam wsyzstko za pomocą irradiance z max samplingiem ustawionym na -1 ale przy 0 było tak samo:(

Pozdrawiam Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc zmiana oświetlenia przebiega. Czerwonych kropek się pozbyłem, za to powstały kropki czarne. W środkowej części obrazka. Poprzedni problem wynikał z próbkowania i interpolacji mapy irradiance, a co teraz się knoci, nie wiem. Może ktoś mi podpowie?

Pozdrawiam Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności