Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Yo

Chwilka minela od ostatniego razu co cos robilem, i jeszcze dluzsza jak cos wrzucalem.

Ostatnimi dniami co nieco cobie dziabie i w sumie wyszedlem z zalozenia ze moze znajda sie userzy ktorzy wspomoga mnie konstruktywna krytyka.

Oto moje wypociny.

 

Fruwajka nr. 1

170 tri (z bronia i ogienkiem) + 64x64 (+ 32x32 ogieniek)

17039220.giflas16copy.jpg

 

Fruwajka nr. 2

128 tri ( z bronia i ogienkiem) + 64x64 (+ 32x32 ogieniek)

73673153.gifrac9copy.jpg

 

Fruwajka nr. 3

168 tri ( z bronia i ogienkami) + 64x64 (+ 32x32 ogieniek)

32022731.gifahas12copy.jpg

 

Tutaj troche zielska ( czekajac az sie gif zaladuje na szaka...)

Textury uzyte na calosc to 3x64x64 + 2x32x32 ( z czego 1x64x64 + 1x32x32 z alpha testem)

forestleafcopy.jpgforestsidecopy.jpgforesttopcopy.jpgforestwater1copy.jpgforestbarkleafcopy.jpg

Bloczki maja od 2tri do 36 tri

jungleblocks.jpg

 

 

 

Tak wyglada wszystko mniej wiecej zebrane do kupy

test2water32.jpgmoctst.jpg

8110.gif

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak jak ci mowilem, zlewaja sie male statki z zielenina, troche kuja po oczach kanty lasu i jeszcze teraz mi sie wydaje ze liscie sa zbyt wyraznie odciete od konarow drzew.

 

Popracuj jeszce nad otoczeniem i bedie w pytkę!

Napisano

River Raid :) Drzewa płaskie nawet jak na lowpoly. Nie ma brzegu, drzewka rosną na wodzie. Fajnie byłoby to rozdzielić tak jak w Canon Fodder - paseczek, woda, drzewa.

 

Czekam na env np. budynki, czołgi itp.

 

BTW nawet na ajFona to słabo wygląda, mój kumpel zrobił futurystyczne wyścigi a'la Wipeout, wygrało to to jakąś nagrodę - detale były wyciągnięte na maxa, wyglądało świetnie :)

Napisano

ola-f -> celuje w dobra zabawe o przypomnienie sobie czym gejart sprawil ze go polubilem. Z kumplem z podworka chcemy sobie zrobic cos co zalozmy majac, godzine 2 dzienne bedziemy w stanie zrobic. Wiec jak mam sie okreslic to celuje w zwyklego koma z javka, nie rzadne ajfony.

 

ledyr -> yo, thx brachu. Liscie ewentualnie stonuje kolorystycznie, kanty lasu mozna deliaktnie zaokraglic. Lvl jest generowany losowo, wiec niestety za duzo nieregularnosci nie bedzie. Co do statkow sie zgodzilem z toba juz wczesniej ale nie mialem koncepcji i nadal nie mam :)

 

1nS -> gratulacje dla kumpla ;)

 

Tutaj jest refka - le inspracjone :p

amazon_rainforest.jpg

 

Ale w pozniejszym stadium troche nie lezala mi woda wiec podmienilem na niebieska i w sumie nadal sie wacham pomiedzy nimi.

 

test3l.jpgtest2un.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

porównaj jasność i kontrast zdjęcia i twojej grafiki. Zdjęcie jest kontrastowe i zatem ciekawe. Twoje 3d jest płaskie i nudne. Tekstury za dużo szumu mają.Przy tak lowlow poly nie powinno sie moim zdaniem na silę pakować detalu noisem bo się robi kasza. Stateczki wyczyścić z noisa i dodać oczokochających kolorów. Raczej zaznaczyć oświetlenie, gradientami mocniej pociągnąć. Tak jak dałeś wyalfowane rośliny na brzeg tak powinieneś maskować górną krawędź lasu, żeby nie wyglądała zbyt kanciasto. Wykonanie jest ok ale kolorystyka jest zbyt szaroburo nieciekawa.

Napisano

fajne lubie oldschool stateczki wypasik :D

 

z tymi kontrastami, noisami co Eric pisal zgodzil bym sie, osobiscie pomyslal bym nad jakims innym rozkminieniem drzew-lisci, jak dla mnie troszku zbyt kanciasto to wyglada, albo na texie od konarow powalczyc i dodac trochu zieleni (a nie odcinac tego tak na chama), lub jakos innaczej to rozwiazac, ale na dzien dzisiejszy jakos nie mam pomyslu :D

Napisano

Fajne rzeczy ale teksturki przydałoby się robić pixelartem. W takich wielkościach jak twoje można upchać 2 razy więcej detalu przy większej czytelności. ;) Tylko że nauka trików pixelartu dla grafika 3d to na dzisiejsze standardy strata czasu. Szczególnie że DS, ostatni bastion pixelartu gameartowego, umrze śmiercią naturalną w przyszłym roku.

 

http://www.kennethfejer.com/lowpoly.html

http://www.wayofthepixel.net/pixelation/index.php?topic=7131.0

Na polucouncie też dłubią czasem w pixelach.

 

Jeśli byś chciał jakąś pomoc odnośnie pixelartu to pisz na PW.

Napisano

Jou :P

 

Dzieki za kommenty. Troche odrdzawilem sobie paluchy i pare tematow podciagnalem. Uwagi bardzo przydatne. Ty muczer :P

 

Creator - pomysl gites. Narazie troche bardziej bawie sie kolorystyka statkow, i wtedy zobacze czy bedzie potrzeba cos wiecej.

 

Eric_Draven - duzo madrych rzeczy, ale konkret, przyda sie. Narazie lvl zostawilem bo nie wiem na ile bede mogl sobie pozwolic, ewentualnie pozniej go przeremontuje. Ale z motyw z alpha na gorze nasunal mi ciekawa mysl, ktora pewnie pozniej wykorzystam podczas poprawek.

 

Hatred - whaaaa... kogo przywialo :P Wlasnie alpha test z konarami zablysla mi jak Eric walnal swojego posta, ale to bede musial troche mocniej przerobic lvl wiec tak jak pisalem, pozniej podczas przeremontowywania. Thx.

 

Monio - Dzieki bardzo za oferowana pomoc. Jak bede mial z czyms wiekszym zgryz to napewno skorzystam. Narazie sadze ze sie w miare ogarnalem i przypomnialem troche starych skilli, tylko pewnie jeszcze masa zostala do odkurzenia ;) W kazdym razie pixel art nigdy nie umrze. Zawsze bedzie cos co bedzie ludzi do tego ciagnelo, chociazby sztuka dla samej sztuki ;)

 

A teraz maly upik.

 

Jeden ze stateczkow -> przerobka (txt - 64x64 + 16x16 plomien)

tstk.png

 

A teraz pare nowych cudakow : ( 2x64x64 ( skrzydla i korpus)+ 32x32 ( silnik) + 16x16 ogien)

 

shiptstren01.png

shiptstren02.png

23531641.gif

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Por@szek Fajne te stateczki. Co do zieleni to zgadzam sie ze kanciato wyglada.

Jesli chodzi o texturki warto ciemniejszym kolorem podrysowac cienie kture uwypukla ksztalty statku. z daleka musi to byc wyrazne nawet jak z bliska wyglada bez sensu.

RotateWork.gif

RotateWorkMF.gif

Edytowane przez soda
Napisano

oooo syn marnotrawny wrócił :)

Widze powrót do przeszłosci - może zapodaj jakiś skuter :)

 

A co do stateczków to chyba zrób jak soda mówi o podrysowaniu cienie - bo jakoś dziwnie plaskie i kartonowe sie wydaja

 

Pozdro

 

btw... czyżby powrót do game artu sie zblizał ?

Napisano

Yo.

PIraT - z tymi plytkami mam troche problemu, i usiluje znalezc odpowiedni balans. Bo tak naprawde w takiej bliskosci te modele beda raczej rzadko widziane. W wiekszosci bedzie to widoczne w takiej odleglosci jak na pierwszych screenach. Wiec niechcialbym aby ten detal sie zgubil. Sadze ze te kosmetyka zajme sie po ewentualnym exporcie.

 

Soda - yo, kope lat ;P

Dzieki za refki. Widzialem je, jakis czas temu przegladajac polycounta - fajne postacie z mass effect tam tez widzialem. Ale wracajac do tematu. Wszystko fajnie gdyby nie limit. Tutaj masz 700 tri, ja mam ponizej 200, a w wiekszasci ponizej 150 tri. do tego masz txt 256x256 + 128x128, ja mam 64x64+16x16. Wiec tak za duzo tego detali widac nie bedzie. Zgodze sie z cieniami itd. ale tak jak pisalem jest to raczej abstrakcyjne przy tej rozdzielczosci. Przynajmniej na moje umiejetnosci :P

 

Bro - hehe, zaraz tam wrocil. Nie mowilbym hop. Skutera chetnie ale jakos znalezc nie moge tego pierwszego, no coz jakos to przezyje, aczkolwiek jak go masz to go zapodaj, to sie posmieje z siebie :P Tak jak pisalem, przy tych rozdzielczosciach, aby dostac jakis detal raczej o realizmie musze zapomniec, a cartoonowe, coz aby to bylo wyrazne musze miec mocno skontrastowane modele bo inaczej dostane mydlo. Widzialem to jak dziala i naprawde kontrast to dobry kierunek.

Z tym powrotem to tez bym sie tak nie spieszyl, zobacze za jakies pare tygodni :)

 

W kazdym razie zrobilem sobie 2 dni przerwy no moze jeszcze jeden, bo wpadlo mi w lapki etrian odyssey i masakrycznie mnie wciagnelo. No ale czas sielanki sie konczy wiec pewnie za niedlugo wroce do pixelowania triangli :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności