Napisano 14 Październik 201014 l czy Blender ma coś takiego jak Maya/Xsi, że złożony obiekt jest wyświetlany w uproszczony sposób podczas jego ruchu w viewporcie?
Napisano 23 Październik 201014 l Chodzi Ci o UV view? Ze oglądasz sobie siatkę + teksturę na niej spłaszczoną w 2d, a w drugim okienku Twój obiekt w 3D teksturowany?
Napisano 23 Październik 201014 l Podczas ruchu nie; możesz co najwyżej zmienić sposób jego wyświetlania w viewporcie w ogóle (F7, Object Buttons, opcje Draw).
Napisano 23 Październik 201014 l RayTracer: Maya/Xsi wyswietla uproszczony obiekt podczas ruchu np. jako box. mookie: dzieki, o tym wiedzialem.
Napisano 23 Październik 201014 l Podczas ruchu znaczy jak zaczniesz odtwarzanie animacji czy podczas obrotu jak w zbrushu?
Napisano 23 Październik 201014 l blender ma coś takiego ale przy sculpcie, że jak obracasz model np. 2 miliony poly to pokazuje jego najmniejszy subdiv, który ma np 20 tysięcy poly. Przy gotowych modelach tak nie ma, chyba że wysmoothowałeś sobie coś do gęstej siaty to wtedy w Modyfikatorach możesz kliknąć żeby nie wyświetlał Ci we viewporcie tego modyfikatora i masz dalej prosty model, a na renderze gładką siatę.
Napisano 23 Październik 201014 l lucek: podczas obrotu jak w ZBrushu... ale już wien, że Blender nie ma ;) dzięki chłopaki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto