Gość Chrupek3D Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 czy Blender ma coś takiego jak Maya/Xsi, że złożony obiekt jest wyświetlany w uproszczony sposób podczas jego ruchu w viewporcie?
RayTracer Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Chodzi Ci o UV view? Ze oglądasz sobie siatkę + teksturę na niej spłaszczoną w 2d, a w drugim okienku Twój obiekt w 3D teksturowany?
mookie Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Podczas ruchu nie; możesz co najwyżej zmienić sposób jego wyświetlania w viewporcie w ogóle (F7, Object Buttons, opcje Draw).
Gość Chrupek3D Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 RayTracer: Maya/Xsi wyswietla uproszczony obiekt podczas ruchu np. jako box. mookie: dzieki, o tym wiedzialem.
Lucek Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Podczas ruchu znaczy jak zaczniesz odtwarzanie animacji czy podczas obrotu jak w zbrushu?
Creator Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 blender ma coś takiego ale przy sculpcie, że jak obracasz model np. 2 miliony poly to pokazuje jego najmniejszy subdiv, który ma np 20 tysięcy poly. Przy gotowych modelach tak nie ma, chyba że wysmoothowałeś sobie coś do gęstej siaty to wtedy w Modyfikatorach możesz kliknąć żeby nie wyświetlał Ci we viewporcie tego modyfikatora i masz dalej prosty model, a na renderze gładką siatę.
Gość Chrupek3D Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 lucek: podczas obrotu jak w ZBrushu... ale już wien, że Blender nie ma ;) dzięki chłopaki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się