pavloksiezyc Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 (edytowane) Witam wszystkich:) Na wstępie wielka dziękówa dla ~prrrszalony za pomoc:) Teka założona!!:) A więc do sedna:) pierwsza pracka dosyć dawno wykonana. Jakiś rok od pierwszego bazgrania na starym dobrym Volito2:D Historia jest taka, że moja dziewczyna studiuje Archeo, wiec połączyłem wszystko w jeden obraz:) Mam nadzieje że za pośrednictwiem teki dostane pożadnego kopa w twarz, szyję, dziąsło na reset mózgu i poprawe błędów i dalszą naukę dp:) Edytowane 9 Lipiec 2011 przez pavloksiezyc
Tonic Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Hmm, jak patrzę na tło, to wydaje mi się, że nie ma silnego globalnego źródła oświetlenia np. słońca, a jednak twarz jest dość mocno oświetlona z góry, jakby malarz przytargał lampę :) Dodatkowo światło na kapturze sugeruje kolejne źródło gdzieś z lewej strony pracy. Nie do końca odczytuję o co chodzi z prawą dłonią - ona coś trzyma, czy ma mackę zamiast ręki? Plany za panią nie są wyraźnie zróżnicowane tonalnie, przez co czuję, że całe tło zlewa się w jeden plan.
pavloksiezyc Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 Hahaha lampę faktycznie przytargałem, po nocy malowane było:) dzięki z a koment pracy:) potwierdzam, tło i szczególnie dłonie strasznie marnie mi wychodzą, ięc często w starszych pracach starałem się ukryć dłonie(teraz z tym walczę). wiele w tej pracy można poprawić. Na tło zbytnio nie miałem pomysłu i przyznam się że naprawdę mało uwagi na nie poświęciłem i pracy, skupiając się na samej postaci:) Macek nie ma(na szczęście) ;) lewa ręka zlała się z tłem(prawa zresztą też);/ chodziło mi o złączone dłonie pod długimi rękawami:) a między "łączeniem" miał tworzyć się krzyż akhn :)
pavloksiezyc Napisano 16 Październik 2010 Autor Napisano 16 Październik 2010 mały update teczki;) przeważnie takie portrety dzieciaków ostatnio bazgram na zamówienia;/ tu stary portret elfki, tak dla ćwiczeń robiony. i skrzydlaty czarodziej:) i to by chyba na tyle z update;)
pavloksiezyc Napisano 21 Październik 2010 Autor Napisano 21 Październik 2010 Ostatnio mazane, chyba bardziej dla ćwiczeń, wrzucone na Cab#73 Wunderwaffe na digu jakby ktoś miał jakieś pomocne uwagi, pojazd co jest nie tak, co można było by poprawić, to zapraszam i z góry dziękuje za pomoc:)
Coyote Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 http://max3d.pl/tutorial.php?id=97 nie wiem czy czytałeś :) ? Twoje malowanie jest strasznie rozdrgane. W ostatnim wszystko świeci błyszczy pali sie i za bardzo nie wiadomo o co chodzi, plus perspektywa nie halo... Przy portretach wydaje mi sie ze samplujesz eyedroper'em kolorki, bo skóra wychodzi strasznie sztucznie(plastkiowo), brak jej zmian saturacji i róznych odcieniów. pozdron
pavloksiezyc Napisano 25 Październik 2010 Autor Napisano 25 Październik 2010 spedzik dla ćwiczeń chyba trochę płasko wyszło;/
sebel Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 Hej-ho! W ramach wstępu powiem, że fajnie widzieć kogoś z tego samego miasta na forum ;}! Jeżeli zaś chodzi o twoje prace, to radzę Ci podobnie jak Coyote, zapoznaj się ze "świętym tutorialem max'a" naprawdę wiele rzeczy wyjaśnia i świetnie pomaga ogarnąć podstawy digitalu. Widać, że chęci i pomysły masz, więc połowa sukcesu już za Tobą. Teraz trzeba tylko ćwiczyć, aż do bólu. Co do ostatniej pracy to trudno stwierdzić o co dokładnie w niej chodzi. Spróbuj może na początek postudiować jakieś zdjęcia krajobrazów/pejzażyków na pewno Ci to pomoże ;). Pozdrawiam, SeBeL
pavloksiezyc Napisano 26 Październik 2010 Autor Napisano 26 Październik 2010 Hej-ho! W ramach wstępu powiem, że fajnie widzieć kogoś z tego samego miasta na forum ;}! Jeżeli zaś chodzi o twoje prace, to radzę Ci podobnie jak Coyote, zapoznaj się ze "świętym tutorialem max'a" naprawdę wiele rzeczy wyjaśnia i świetnie pomaga ogarnąć podstawy digitalu. Widać, że chęci i pomysły masz, więc połowa sukcesu już za Tobą. Teraz trzeba tylko ćwiczyć, aż do bólu. Co do ostatniej pracy to trudno stwierdzić o co dokładnie w niej chodzi. Spróbuj może na początek postudiować jakieś zdjęcia krajobrazów/pejzażyków na pewno Ci to pomoże ;). Pozdrawiam, SeBeL Na wzajem na wstępie do wstępu ziom hehe:) dzięki za wskazówki:) po radzie Coyote z "świętym tutorialem max'a", ćwicze i ćwicze i jeszcze raz ćwicze. Ale chyba musze przejść na tryb nocny bo w ciągu dnia niestety coraz mniej czasu na malowanie zostaje;/ szczerze to ost rysunek jest z czapy, malowany jakies 30 min maks tylko żeby bruschami sie pobawić. wrzuciłem bo przyjemnie mi się go bazgrało hehe. Dzięki:)
pavloksiezyc Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 WIP wczorajszego dziubania naszło mnie żeby nabazgrać coś takiego przy słuchaniu http://www.youtube.com/watch?v=zPglNNasWuU
KhazadThard Napisano 28 Październik 2010 Napisano 28 Październik 2010 hej widzę że masz chęć na "duże" ilustracje, ale czasami zacząć od małych rzeczy;) jakieś kulki, klocki itp. z natury tak dla lepszego łapania bryły. masa anatomii, poczytaj książki mądre, poćwicz poszczególne elementy. pozdro
pavloksiezyc Napisano 29 Październik 2010 Autor Napisano 29 Październik 2010 hej widzę że masz chęć na "duże" ilustracje, ale czasami zacząć od małych rzeczy;) jakieś kulki, klocki itp. z natury tak dla lepszego łapania bryły. masa anatomii, poczytaj książki mądre, poćwicz poszczególne elementy. pozdro Dzięki:) wiem braki w podstawach sam dostrzegam;/ katuje Loomis'a ostatnio:D zapędy są są na duże ilustracje:)wszystkie uwagi biore do serca:) czas pokaże czy nauka, checi i ciężka praca pokażą progres:)
pavloksiezyc Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 dziubane powoli na CAB na digie, narazie WIP. jak ktoś poleciałby pojazdem, wydał opinie o pracy, był bym wdzięczny:)
pavloksiezyc Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 moje ostatnie wypociny:) w sumie zabawa brushami i nauka więc nic szczególnego:) miało byc troche Pani troche cyborga, robota, kosmiczna zbroja. Wyszło to poniżej:P uwagi, jakieś pomocne wskazówki mile widziane:) zjebki również(twórcze:P) jak coś nie tak;)
pavloksiezyc Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 mały up date:) dla ćwiczeń:) portret łysola brodatego z makeupem:P przyjemnie mi się portrety dziuba:D ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia.
pavloksiezyc Napisano 1 Marzec 2011 Autor Napisano 1 Marzec 2011 mało czasu ostatnio na malowanie;/ jakieś uwagi mile widziane:) ps.wiem, że ręka krzywo...
RaVirr Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 Jest płasko i anatomia zbyt mocno przerysowana. Krzaczory na pierwszym planie też raczej niepotrzebne. Portret z poprzedniego posta całkiem fajny, chociaż też ciut płaski i z oczami coś nie bangla.
pavloksiezyc Napisano 1 Marzec 2011 Autor Napisano 1 Marzec 2011 Jest płasko i anatomia zbyt mocno przerysowana. Krzaczory na pierwszym planie też raczej niepotrzebne. Portret z poprzedniego posta całkiem fajny, chociaż też ciut płaski i z oczami coś nie bangla. Dzieki:) każda opinia podpowiada nad czym trzeba pracować:) Krzaczory to się przyznam z tyłka wzięte bo już gir mi się mazać nie chciało.
Status Napisano 1 Marzec 2011 Napisano 1 Marzec 2011 Ja to mam takie mieszane uczucia. W #16 widać, że jak chcesz to potrafisz, a tu po prostu Ci się nie chciało. Zastanów się jak rozgraniczyć plany (tutaj pomocna będzie teczka nicponim'a). Masz do dyspozycji "Walkę z walorem" Omena. No i nie powiesz mi, że chociaż miałeś jakieś zdjęcie liści. Nie zrażaj się, ja tego sam nie ogarniam. Dla Ciebie mam 3 linki (pierwsze lepsze google) i propozycję. Z 10 takich czarno-białych wariacji na podstawie tych fotek i potem jakiś kolor. Same liście, gałęzie itd. Przyjrzyj się co się dzieje kiedy coś jest dalej, a co jak jest bliżej. Wpadnij do nicponia i zobacz jakie zabiegi stosuje w ostatnich pracach. Pozdrawiam! liść 1 liść 2 liść 3
pavloksiezyc Napisano 2 Marzec 2011 Autor Napisano 2 Marzec 2011 (edytowane) Dzięki za pomoc:) i opinie:) na pewno nie mam zamiaru się zrażać hehe i ćwiczyć i ćwiczyć. Zapomniałem całkiem o "Omenowym" dobru w postaci tutków z walorem. i dziś szybkie ćwiczenie 1 h z kolorem:) z foty niestety bo lipę mam z lokacją kompa ostatnio i z natur było by ciężko;/ Edytowane 2 Marzec 2011 przez pavloksiezyc
pavloksiezyc Napisano 2 Marzec 2011 Autor Napisano 2 Marzec 2011 Dzięki za pomoc, nie doczytałem i teraz polewka z samego siebie pozostała haha:)
pavloksiezyc Napisano 8 Marzec 2011 Autor Napisano 8 Marzec 2011 Ostatnio malowane:) takie małe prywatne zamówienie. Więcej przy tym ćwiczeń z pędzlami niż realistycznego malowania ale takie miało być:) jak są jakieś uwagi to z miłą chęcią je odczytam:) wiem, ze dużooo pracy przede mną jeszcze...
Paweł Kaczmarczyk Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 Jedna uwaga, koń wcale nie wygląda jak koń, ciężko w ogóle go dojrzeć. A dziewczyna - czuję, że z fotki odcina się od plamy która wygląda jak koń po dokładnej analizie tła.
RaVirr Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 No ja myślałem, że koń to po prostu jakaś plama w tle..Jest strasznie płaski. Dziewczynka fajnie, chociaż przydałoby się więcej swobody ;)
pavloksiezyc Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 Jedna uwaga, koń wcale nie wygląda jak koń, ciężko w ogóle go dojrzeć. A dziewczyna - czuję, że z fotki odcina się od plamy która wygląda jak koń po dokładnej analizie tła. Właśnie tak miało wyglądać jak plama która przypomina konia, nie musi nim być foremna:) No ja myślałem, że koń to po prostu jakaś plama w tle..Jest strasznie płaski. Dziewczynka fajnie, chociaż przydałoby się więcej swobody ;) Ta plama ma przypominać konia bo ta dziewczynka lubi te zwierzęta i jeździectwo wiec coś przykombinowałem w tle konio podobnego;) W sumie odpowiedź jak powyżej wyszła:) wszak mogłem trochę kolorem się pobawić żeby jeszcze zamaskować lekko tą konio podobną plamę;) ps. Dzięki za komenty, ogólnie walczę z tendencją spłaszczania obrazów;/
pavloksiezyc Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 Wip na obecnego caba na digu. Ma być samochód morderca, a więc póki co samochód a raczej wstęp do niego:) ps. zielone szyby usunę bo lipą biją tak mi się wydaje;/
pavloksiezyc Napisano 15 Marzec 2011 Autor Napisano 15 Marzec 2011 Kolejny WIP na Cab, jak czas pozwoli to dodziubam to, terminy prac lic gonią i czasu brak.... uwagi jak zwykle mile widziane:) mało agresywnie wychodzi i tu jest problem...
pavloksiezyc Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 Skończona praca na ostatniego CAB na digu:)( uwagi, co jest nie tak i co można było by poprawić, jak zwykle mile widziane:)
ThoR_ Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 mógł byś projektować samochody do carmageddon 5
pavloksiezyc Napisano 24 Marzec 2011 Autor Napisano 24 Marzec 2011 Dzięki ThoR:) kolejny obrazek, raczej zabawa brushami przy starej pracy, trochę ją odświeżyłem. Brak czasu nawet na ćwiczenia ostatnio;/ i grypowe charczenie z wypluwaniem płuc itp demotywuje dokładnie;/
pavloksiezyc Napisano 24 Marzec 2011 Autor Napisano 24 Marzec 2011 i stare:) inspirowane jedną z prac Maniaks'a:) bardziej szkic na szybko, ale w wolnej chwili coś się przy tym podziubie:) jak znajdę wolną chwile hehe
wycior Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 nie maluj ze zdjec i z glowy bo masz problemy z uchwyceniem przestrzeni / bryly. maluj z natury.
RaVirr Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Moim zdaniem możesz spokojnie malować ze zdjęć z jednym zastrzeżeniem. Na szkicu pozaznaczaj sobie skąd pada światło, gdzie powinien być cień, a co powinno być oświetlone. Krótko- zaplanuj sobie robotę (wstępnie nawet na prostych bryłach).
wycior Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 tak, tylko zeby zaznaczyc skad pada swiatlo i jak sie uklada na danej bryle trzeba najpierw to sobie wyobrazic w przestrzeni. katowanie martwych natur, studia dloni, portretow itp. to podstawa. ja bym wogole proponowal zebys ustawil sobie jakies przedmioty czy w przypadku stworow poprosil ziomka o pozowanie. potem sobie przerobisz to w statek czy tam tygrysa:)
pavloksiezyc Napisano 28 Marzec 2011 Autor Napisano 28 Marzec 2011 nie maluj ze zdjec i z glowy bo masz problemy z uchwyceniem przestrzeni / bryly. maluj z natury. Moim zdaniem możesz spokojnie malować ze zdjęć z jednym zastrzeżeniem. Na szkicu pozaznaczaj sobie skąd pada światło, gdzie powinien być cień, a co powinno być oświetlone. Krótko- zaplanuj sobie robotę (wstępnie nawet na prostych bryłach). tak, tylko zeby zaznaczyc skad pada swiatlo i jak sie uklada na danej bryle trzeba najpierw to sobie wyobrazic w przestrzeni. katowanie martwych natur, studia dloni, portretow itp. to podstawa. ja bym wogole proponowal zebys ustawil sobie jakies przedmioty czy w przypadku stworow poprosil ziomka o pozowanie. potem sobie przerobisz to w statek czy tam tygrysa:) Dzięki Panowie, za dobrą radą i korzystając z wolnego dnia od tyrki (ostatniego:( ) martwa dla ćwiczeń, wiem, że mam spore problemy z przestrzenią i złapaniem bryły. Każda rada jest dobra:) A Wycior masz racje nic tak nie pomaga jak z natury katowanie obrazów. dzisiejsze ćwiczenie
Coyote Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 rozjechały ci się elipsy w kubku i perspektywa nie jest do konca. zrób szkic potem używaj koloru bazowego który malujesz na płasko potem przyciemniaj i rozjasniaj. no i tutek omena sie kłania ;)
pavloksiezyc Napisano 11 Maj 2011 Autor Napisano 11 Maj 2011 Mały update bo dawno tu nie zaglądałem:) ćwiczenia i ćwiczenia ciągle:) Pojazd Steam concept:) Ave maryśka taka luźna wariacja:] ale w progresie póki co. To akurat portret na zamówienie, coś mu facjate zbytnio rozjaśniłem;/ przez co znikła faktura skóry;/ nie jestem z niego zbytnio zadowolony;/ Pozdro wszystkim oglądającym. Uwagi mile widziane jak zwykle:]
pavloksiezyc Napisano 22 Maj 2011 Autor Napisano 22 Maj 2011 dzisiejsze 2h speed mazanie i wczorajsze
pavloksiezyc Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 (edytowane) małe ćwiczenie perspektywy. wieczorem wrzucę trochę zmodyfikowane;] POPRAWION Z LEKKA Edytowane 27 Maj 2011 przez pavloksiezyc
pavloksiezyc Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 kolejne ćwiczenie. Inspirowane teką kojota. Tym razem walor, dziś z wieczora i kladę się do wyra;] ps. piercing się sieknie jakiś i będzie jak ta lala:D
Grosnus Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Mnie nie pasuje tylko ten złoty na metalowych elementach, który bardziej chyba kojarzy się ze szlachetnym wojownikiem niż z paskudnym ogrem :) Moja propozycja to coś takiego:
pavloksiezyc Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Mnie nie pasuje tylko ten złoty na metalowych elementach, który bardziej chyba kojarzy się ze szlachetnym wojownikiem niż z paskudnym ogrem :) Moja propozycja to coś takiego: Dzięki;) właśnie coś w kolorach mi nie pasowało i faktycznie złoty robił z ogra belmonda wzółtych gaciach;/ miedź też mi trochę nie pasi ale poprawię to:)
pavloksiezyc Napisano 2 Czerwiec 2011 Autor Napisano 2 Czerwiec 2011 na tygodniowy speedpainting - kraken
pavloksiezyc Napisano 9 Czerwiec 2011 Autor Napisano 9 Czerwiec 2011 Dzisiejszy concept, może dodziubam go jeszcze.
WojtekFus Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Podoba mi się przede wszystkim koncept i to jak zaprojektowana jest maszyna, ciekawie się prezentuje. Pozowliłem sobie wykonać over :D Odnośnie samej techniki: jak mi ostatnio wytknięto: dużo 'dziubdziania', mało konkretów - spróbuj bardziej blokować wartość waloru w obrębie bryły. I odniosę się teraz do tutoriala Omena, z którego ostatnio korzystałem i też uswiadomił mi jedną ważną rzecz: "Walor bazowy nie jest na stale przypisany do danego obiektu, jest on zmienny i zależy od otoczenia w jakim się znajduje. Dlatego dobór walorów w scenie nie jest wcale taki trudny, wystarczy go tak dobierać by poszczególne elementy były jaśniejsze, lub ciemniejsze od siebie. Aby to ująć w zgrabną formułkę można powiedzieć, że WALOR NIE MA WARTOŚCI UNIWERSALNYCH, A TYLKO RELATYWNE czyli coś jest ciemne tylko dlatego, że obok jest coś jasnego. Warto sobie zapamiętać to hasło, bo stosuje się ono do niemal każdego aspektu malowania, od kompozycji do teorii koloru." W kontekście Twojej pracy - zróżnicowałeś skalę waloru, jednak tylko wgłąb obrazka. Nie czuć wysokości maszyny, która swoją drogą jest olbrzymia w stosunku do pokazanaych postaci ludzi - powodem jest najprawdopodobniej taki sama skala waloru na nodze na pierwszym planie i na samym 'kadłubie" - nie jest zróżnicowana, przez co całosć spłaszcza się dość mocno. Ciężko mi to wszystko przekazać, dlatego rzuć okiem na obrazek. Jednak pamiętaj, że to tylko moje wnioski, które wcale nie muszą być zgodne z prawdami mistrzów, których po prostu jeszcze nie znam. Wydaje mi się, że po prostu tego w Twojej pracy zabrakło :) Jeżeli pieprzę głupoty, poprawiać mnie! :D . Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez WojtekFus
pavloksiezyc Napisano 12 Czerwiec 2011 Autor Napisano 12 Czerwiec 2011 (edytowane) Podoba mi się przede wszystkim koncept i to jak zaprojektowana jest maszyna, ciekawie się prezentuje. Pozowliłem sobie wykonać over :D Odnośnie samej techniki: jak mi ostatnio wytknięto: dużo 'dziubdziania', mało konkretów - spróbuj bardziej blokować wartość waloru w obrębie bryły. I odniosę się teraz do tutoriala Omena, z którego ostatnio korzystałem i też uswiadomił mi jedną ważną rzecz: "Walor bazowy nie jest na stale przypisany do danego obiektu, jest on zmienny i zależy od otoczenia w jakim się znajduje. Dlatego dobór walorów w scenie nie jest wcale taki trudny, wystarczy go tak dobierać by poszczególne elementy były jaśniejsze, lub ciemniejsze od siebie. Aby to ująć w zgrabną formułkę można powiedzieć, że WALOR NIE MA WARTOŚCI UNIWERSALNYCH, A TYLKO RELATYWNE czyli coś jest ciemne tylko dlatego, że obok jest coś jasnego. Warto sobie zapamiętać to hasło, bo stosuje się ono do niemal każdego aspektu malowania, od kompozycji do teorii koloru." W kontekście Twojej pracy - zróżnicowałeś skalę waloru, jednak tylko wgłąb obrazka. Nie czuć wysokości maszyny, która swoją drogą jest olbrzymia w stosunku do pokazanaych postaci ludzi - powodem jest najprawdopodobniej taki sama skala waloru na nodze na pierwszym planie i na samym 'kadłubie" - nie jest zróżnicowana, przez co całosć spłaszcza się dość mocno. Ciężko mi to wszystko przekazać, dlatego rzuć okiem na obrazek. Jednak pamiętaj, że to tylko moje wnioski, które wcale nie muszą być zgodne z prawdami mistrzów, których po prostu jeszcze nie znam. Wydaje mi się, że po prostu tego w Twojej pracy zabrakło :) Jeżeli pieprzę głupoty, poprawiać mnie! :D . Danke za over:) i podpowiedź:) , zacząłem analizować bardziej skale waloru. Poza tym mam tendencję do przedziubywania prac, a więc często pierwszy pomysł na pracę niknie gdzieś w etapie tworzenia. Często przez to wychodzi kaszana;/ poprawka:) poza tym mały update:) skwarka w kolorze blond:) i dzisiejszy speed:) projekt tattoo, i siostra Edytowane 12 Czerwiec 2011 przez pavloksiezyc
pavloksiezyc Napisano 13 Czerwiec 2011 Autor Napisano 13 Czerwiec 2011 poprawiony portret z pierwszego postu:) moja ukochana dziewczyna:) więc uwaga z komentami! :P
pavloksiezyc Napisano 17 Czerwiec 2011 Autor Napisano 17 Czerwiec 2011 Vip1. Punkówa:) dużo poprawek jeszcze, szczególnie przy oczach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się