Napisano 22 Październik 201014 l Już dłużej nawet nie mam czasu się tym bawić. Więc wrzucam to tutaj jako skończone. Edytowane 23 Październik 201014 l przez Simple_man
Napisano 22 Październik 201014 l Pojazd ciekawy, działo na skrzydle średnie, a całości przydałby się jakiś motion blur. Niewątpliwie lepiej by się prezentował jako część większej sceny :)
Napisano 22 Październik 201014 l jest zdecydowanie lepiej :) ja bym dodał jeszcze w tyle jakieś zniszczone statki (wybuch) no i zielone laserki kontrataku :D
Napisano 22 Październik 201014 l Stateczek bardzo mi się podoba, render zaje klimatyczny ale, no właśnie ale, poniżej moje uwagi w postaci postpro :) (jakby coś to usunę) http://i54.tinypic.com/98k6.jpg salut. Edytowane 23 Październik 201014 l przez indian
Napisano 23 Październik 201014 l Autor no właśnie kucze nie chciałem dwać dofa, bo niby co w próżni miało by powodować rozmycie obiektów oddalonych od kamery? Na ziemi to gęstość powietrza, a w kosmosie? Czy w kosmosie też mamy do czynienia z dofem?
Napisano 23 Październik 201014 l Simple_man bardzo przyjemna pracka. Nie znam sie na StarWarsach ale modeliki wygladaja fajnie a render naprawde miodzio. Z tego co pamietam to ta wersja o wiele lepsza niz poprzednia. Stateczek bardzo mi się podoba, render zaje klimatyczny ale, no właśnie ale, poniżej moje uwagi w postaci postpro :) (jakby coś to usunę) Ludzie sie zlitujcie. "Jakby co to usune", to jakas mode czy co? moze co drugi post piszcie jeszcze "ale urwal". Juz w pewnym watku o offtopie o tym pisalem. To nie jest fajne gdy wrzucasz prace do finisha a co drugi user robi wlasne postpro by sie polansowac. Od czasu do czasu ktos poprawi pracke na plus co nie zmienia faktu ze glupio tak bez wiedzy autora wrzucac wlasne przerobki. BTW ta wersja z dofej jest gorsze od orginalu. Wyglada strasznie sztucznie.
Napisano 23 Październik 201014 l Depth of field nie zależy od tego czy mamy atmosferę czy nie. Tutaj masz wyjaśnione to zjawisko http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/depth-of-field.htm
Napisano 23 Październik 201014 l Autor zrobiłem delikatne popraweczki nowy obrazek w pierwszym poście. Dodałem też dofa. Zacząłem kombinować i tak sobie wymyśliłem, że rzeczywiście atmosfera nie ma tutaj znaczenia. A potem zobaczyłem posta kovverta (thx man) i stała się jasność. Więc jest dof i dodatkowo małe bliki na gunach.
Napisano 23 Październik 201014 l Mam wrażenie ze lepiej :) fajny model, kiedyś sobie coś zrobie w klimacie SW... ;)
Napisano 23 Październik 201014 l No słabe to słabe. To szybka czy pleksa chroni "kosmitów" przed promieniowaniem.
Napisano 23 Październik 201014 l Autor Ej dac77 a co ja Ci takiego zrobiłem. A tak po za tym ta szybka to plastal wszystkie iluminatory w SW są z tego zrobione. Ale jeśli w ogóle czepiamy się poprawności. To czemu oni latają w kosmosie, przecież nie od dziś wiadomo, że do tego potrzeba jest rakieta, po co im skrzydła, które przy braku atmosfery są nie przydatne, jaki sens ma taka konfiguracja tych skrzydeł, ect ect. kliment woroszyłow to dopiero będzie wydarzenie, już się nie mogę doczekać. Do roboty chłopie. Od czasu ArtooRo i jego grievousa nie było w sieci nic zrobionego w 3d a związanego z SW o czym warto pamiętać. Czas odświeżyć temat SW.
Napisano 23 Październik 201014 l Nic mi nie zrobiłeś. Po prostu wykasowałem swoje wątki, nie muszę się martwić że ktoś z zemsty mi narobi, więc piszę w 100% szczerze, nie starając się wzbudzać sympatii ani komuś dokuczyć. To po prostu moja najszczersza opinia.
Napisano 23 Październik 201014 l Mnie się praca ogólnie podoba ale również uważam, że dof nie koniecznie pasuje do tej sceny. Statek lecący najbliżej sprawia wrażenie jakby był przyklejony. Przeglądałem z ciekawości galerie prac o tematyce kosmicznej - futurystyczne statki, miasta i takie tam. Tam też mało kiedy używali dof-u, zamiast tego dawali efekt mgły. Jakiś pył kosmiczny, różne lewitujące cząstki i obiekty mogą rozpraszać światło co widać w oddali i co daje ładny efekt głębi. Ja bym tych statków sklonował jeszcze kilka i umieścił gdzieś bardziej w oddali.
Napisano 5 Listopad 201014 l Ogólnie robi dobre wrażenie, jeżeli miałbym się przyczepić to do kadru, kompozycji i skrzydeł, które wyglądają na zrobione z drewna.