Skocz do zawartości

The Elder Scrolls V: Skyrim - Teaser Trailer


Nezumi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Slyszalem ze jakis nowy ale nie wiem jaki - cos autorskiego?

 

Generalnie strona wizualna ich produkcji nie jest tym o co sie martwie. Wolalbym bawic sie dobrze z gorsza grafa niz umierac z nudow w pieknym otoczeniu.

Po Oblivionie i Fallout3 mam nadzieje na powrot do formy i cos bardziej jak Morrowind. Tam bylo genialne to ze nie bylo "niezabijalnych" postaci - ta cholerna poprawnosc polityczna i cenzura robi rpgi mniej realistycznymi.

"chej, jestem poteznym, zlym zabojca ktory z piesci kladzie supermutanta. Niestety wszystkie dzieci w tej krainie sa niezniszczalne i kuloodporne..."

albo

"Co prawda jestem mega irytujacy, calym soba az prosze sie o problemy ale jako ze daje superwazne zadanie odnalezienia mojego chomika - nie mozna mnie zabic".

Dodatkowo nagle postaci ras pol-zwierzat nie maja juz lap - nie - teraz maja ludzkie stopy, wygladaja bez sensu za to gracze moga uzywac butow... Chcesz uzywac butow to sobie wybierz czlowieka i tyle... Jeez... Takie durnowate zmiany smuca mnie niepomiernie. Tym niemniej czekam na giere bo to chyba najlepsze rpg komputerowe w jakie gralem - nawet jesli w Oblivionie glowny quest zabijal nuda to masa pobocznych byla calkiem fajna,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem ze jakis nowy ale nie wiem jaki - cos autorskiego?

 

Obliviona zabił level scaling i zatrważająca powtarzalność obiektów oraz lokacji. Po przejściu 10% gry nie było już pod tym względem niespodzianek. W Morrowindzie była większa różnorodność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Wray. Fajnie sie bawilem robiac poboczne questy, ale glowny byl jakas pomylka - zero zaskoczen, zero zwrotow akcji - pasjonujace jak oranie pola. Level scaling to ten motyw kiedy caly swiat dopakowuje sie z bohaterem i nawet jak ten jest polbogiem to wciaz wszystko jest tak samo trudne dla niego? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Wray. Fajnie sie bawilem robiac poboczne questy, ale glowny byl jakas pomylka - zero zaskoczen, zero zwrotow akcji - pasjonujace jak oranie pola. Level scaling to ten motyw kiedy caly swiat dopakowuje sie z bohaterem i nawet jak ten jest polbogiem to wciaz wszystko jest tak samo trudne dla niego? :D

 

Tak, chodzi właśnie o ten wynalazek. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TES V - i życie nabiera sensu ^^ Trzeba się przez rok czymś zająć, żeby o tym ciągle nie myśleć - chyba sobie przeczytam Infernal City, żeby po przerwie od TES wczuć się znowu w klimat.

 

I mam nadzieję, że V będzie bardziej morkowa" niż "obkowa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o grafikę, to mi by wystarczyło aby pozbyli się błędów z cieniami, które strasznie wychodziły przy zbliżeniach podczas rozmów. Ciekawe czy będą coś lepiej kombinować z fizyką, bo samo spuszczanie belek na przeciwników teraz już chyba nie przejdzie... W Oblivionie ogólnie misje były już bardziej rozbudowane i ciekawsze, ale to nadal za mało - chcę więcej. Najciekawsze misje były w gildii zabójców. Gdyby jeszcze ograniczyli te skalowanie poziomu trudności to by było gites :)

Edytowane przez Grave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TES V - i życie nabiera sensu ^^ Trzeba się przez rok czymś zająć, żeby o tym ciągle nie myśleć - chyba sobie przeczytam Infernal City, żeby po przerwie od TES wczuć się znowu w klimat.

 

I mam nadzieję, że V będzie bardziej morkowa" niż "obkowa".

 

Dokaldnie, bardziej morkowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności