Skocz do zawartości

Teczka 2D: Dobry Pasterz


Dobry Pasterz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nazywam się Dawid.

Grafika zajmuje się już trochę czasu ale to były tylko i wyłącznie loga na strony dla znajomych. Digital interesował mnie od dawna, ale czynny udział twórczy zaczął się dopiero kiedy zakupiłem tablet, czyli stosunkowo niedawno. Mam nadzieję, że teczka ta choć trochę pomoże na moje lenistwo i zmotywuje mnie do ciężkiej pracy. Poniżej prawie wszystkie prace jakie zrobiłem w kolejności od najstarszego. Wiem, że trochę wcześnie aby je pokazywać ale myślę, że im szybciej poddam się ocenie tym lepiej dla mnie. Śledzę to forum już jakiś czas i wiem, że mogę liczyć na konstruktywną krytykę :).

 

 

70828595.png

 

A to jest projekt do szkoły. Stworzyć ilustracje do nieistniejącej książki istniejącego autora. Nie patrzcie na opis książki nie jestem humanistą :D.

 

42f5462.png

 

No i to byłoby na tyle. Postaram się wrzucać nowe prace w miarę często.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Dobry Pasterz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Siemka. Witam Was ponownie po ponad rocznej przerwie. Nie ma co przedłużać, oto seria prac wykonana mniej więcej w okresie ostatnich 3 miesięcy. Niestety to wszytko co mam, ale mam nadzieje, że nabiorę lepszej motywacji do pracy niż dotychczas.

 

68575660.png

szpitalfinal.jpg

gabinetfinal.jpg

kopulkafinal.jpg

krukfm.png

 

PS.

Nie miejcie litości w krytyce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncepty są naprawde ciekawe -choć zastanawiam się czy nie lepiej np u tej pani-ją zwiększyć kosztem napisu. W Obrazkach u góry dość dużo miękkiego pędzla myślę, że by zyskały gdyby dodać nieco twardszych powierzchni (upss głupio to zabrzmiało)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej podoba mi się ten z #11, w tym sterowcu mam wrażenie, że postać i woda znajdują się gdzieś wysoko w chmurach, brakuje chyba lepszego zaznaczenia horyzontu, albo takiego ukształtowania chmur, żeby lepiej widać było perspektywę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grosnus - rzeczywiście masz racje co do tego sterowca i tej perspektywy. Będę musiał bardziej zwracać na takie smaczki uwagę w następnych pracach.

 

CUKIERASS - kurcze teraz jak na to patrze to ten napis dominuje w tej pracy, ale już nie będę zmieniał :)

 

Dzięki za opinię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ten koncept jest nawet więcej niż ok, trochę szkoda żeby przeszedł taki niezauważony, niniejszym zauważam go. Podoba mi się wszystko, od projektu po czytelne wykonanie, mam strasznie dużo szacunku do takich wykończonych technicznych konceptów z pogranicza sf, gdzie widać zamysł jak coś ma działać, a nie tylko randomowo rozłożone kształty, rispekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pochwałą dogonię Urbanboogiego, ale spróbuję :)

Podoba mi się duża staranność, którą na serio widać w Twoich pracach, a szczególnie ostatniej.

Jedyne, ale to jakieś zgrzyty w anatomii, ale to nie jest jakieś tragiczne, serio. Chyba tylko jej prawica mogłaby być lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajne rzeczy:) popracuj sobie nad designem, tak jak z tą koparką, albo sterowcem bo te maluny są mega. No i więcej twardych pędzelków:)

 

Mam pytanie odnośnie kopary.. krawędzie jedziesz pen toolem? (Pytam bo też sobie takie rzeczy chciałem kiedyś porobić:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombadil - Pochwały to fajna sprawa, ale to na co licze to brutalna krytyka :D Trzeba przyznać, anatomia to s*ka :D nie łatwa z niej sztuka. Tutaj już chyba nie będę nic ruszał bo mam już dość tej pracki. Co do staranności to chyba wina monitora :D mam 17" crt i poprostu nie jestem w stanie malować widząc całą prace na raz. I dlatego przybliżam i widzę, że trzeba tu poprawić tam poprawić, i tak męcze te malunki.

 

Motyl - Dzięki :). Właśnie staram się patrzeć coraz bardziej na prace myśląc "tu pusto, tam pusto... hmm... trzeba strzelić jakiś detal". Ale widocznie za często przeglądam popularne prace na cghub-ie :) i głowię się jak oni osiągajom efekt "WOW" :D.

 

Co do koparki to nie używałem szczególnie pen toola. Jedynie przy siatce perspektywy. Następnie kontur, proste linie to brush z shiftem, a jak już miałem większość lini to wypełniłem kontur, i zrobiłem z tego maske. Dalej to już sporo warstw i brushy i textur. Przeklinałem sam siebie za to, że nie użyłem Sketchup-a :D

Edytowane przez Dobry Pasterz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam, jak wrzucasz nowe rzeczy to warto by forum o tym wiedziało:)

to tak kilka rzeczy:

przydało by się dodać więcej textury na białych wężach, bo oparcie ma więcej niż one same

zróżnicować materiały, bo ciuszki wyglądają nazbyt idealnie, skóra też, bo jest niemalże idealnie gładka

"oczka" które trzymają futro są płaskie jak monety, fajnie by było wyokrąglić je bo łapią światło jakby miały wypukłą powierzchnie

korona trochę jest out of perspective

wino w dłoni wygląda jakby było gęstsze w swojej konsystencji

ucho nie powinno tyle światła łapać, jak masz źródło światła to rozrysuj do tego mapę cieni łatwiej wtedy ocenić co powinno, a co nie pozostać w cieniu

na pempku fajnie by było gdzieś twardym pędzlem uderzyć bo wygląda jak plamka

 

bardzo za to fajnie wykończone, twarz pani bardzo ładna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motyl Jesteś wielki :D Serdeczne dzięki za korektę, tego właśnie potrzebowałem. Nie ze wszystkim udało mi się uporać, ale najważniejsze wydaje mi się zostało poprawione. W kielichu jest krew, a ona jest wampirem, dlatego też, zostawie jej te nienaturalnie gładką skórę. Z mapy cieni skorzystam napewno przy następnej pracy.

 

Wersja poprawiona:

 

56h.png

 

Plus takie coś. Masa fotek + podmalówka:

 

jfqj.jpg

Edytowane przez Dobry Pasterz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, ciekawy ten pomysł z wysypującą się walizką. :) Coś oryginalnego :D

Tak na pierwszy rzut oka nie pasują mi jedynie palmy z prawej strony przy torbie - wydaję się być zbyt ściśnięte, ja bym je trochę rozciągnęła. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie... to zajebista teczka. Strasznie podobał mi się rycerz z krukiem z pierwszej strony, i ten z poprzedniej. Bardzo dobrze czuć blachę. Poza tym to wszystko na prawdę fajnie, dobre zrozumienie działania światła i cienia, ale brakuje mi jakiś dynamiczniejszych prac. Wszystko takie statyczne, zbyt wygłaskane wszędzie. Ciężkie mi się to wydaje takie przez to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pumax - dzieki :) masz rację. Trochę ciasno przy tych drzewach. Nikt nie przeciśnie się przez taki gąszcz :D

 

Typhonart - dzięki wielkie :) staram się jak mogę. Masz 100% rację co do ciężkości moich prac. Też brakuje mi w nich tego "czegoś" i obstawiam, że dynamika w pracy pomogłaby bardzo. Dodatkowo odpuszczanie pewnych elementów w pracach innych nie razi mnie wcale, a powiem szczerze, że nawet mi się podoba, ale jeśli chodzi o moje prace to razi mnie strasznie jeśli coś jest niedopieszczone, bo wydaje mi się, że wygląda to po prostu źle. Będzie trzeba nad tym popracować.

 

A co do rycerza z krukiem to mam też poprawioną wersję zrobioną jakiś czas temu. Znowu wygłaskaną...

 

rrhw.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>.>

To nie mogłoby zostać nie wygłaskane. To jest genialne. Pewnie Ci bardziej zaawansowani mogli by się czepić że coś ze światłem itp, ale jak na moje wygląda rewelacyjnie. Zwłaszcza hełm. I pomysł z naramiennikami teraz nabrał prawdziwego charakteru :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne pomysły masz w tej bani :). Ziemia-busola - ekstra, spokojnie możesz to pchać na początek portfolio. Popracuj nad kompozycją pracy z walizką, bo szkoda psuć tak dobrą prace. Poradziłeś sobie z kolorkiem, walorem i w ogóle miażdży mózg, ale patrzy się na nią z grymasem na twarzy, bo jest poprostu niewygodna dla oka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Status :). Obawiam się, że już nic nie będę robił z wyspą i kompasem, są one jakoś nie w moim stylu. Nie wyjdą one poza to forum tak sądzę.

A poza tym za dużo w nich materiałów niewiadomego pochodzenia i tanich photoshopowych efektów. :) peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limit obijania się już w tym miesiącu został wyczerpany, więc zaczne łagodnie, aby zbytnio się nie forsować. Nigdy nie mogłem zmusić się do speedów, ale kiedyś musiało to nastąpić (w b&w bo łatwiej :)) 1,5h malowania:

 

z217.jpg

 

Dorzucam jeszcze coś trochę starszego z innej beczki:

 

sy2h.jpg

 

fop.jpg

 

peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy szkice

 

711f.jpg

 

bagno

 

p87b.jpg

 

i taka milusińska

 

rsdi.jpg

 

Powiedzcie mi proszę. Jak to jest z takimi krwawymi obrazkami?. Osobiście na ekranie takie rzeczy mnie nie rażą, ale wydaje mi się, że wiele osób to obrzydza. Może lepiej byłoby na przyszłość trochę ograniczyć takie treści? Sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miodzio prace, tylko nie potrafię odczytać postaci tego mężczyzny z #42. Jego prawa ręka coś trzyma? (Nie widzę tego skrótu) Jego lewa ręka coś wyjmuje, czy o co chodzi? Jeśli wyjmuje, to co? Chciałbym zaspokoić ciekawość ;)

Jeśli chodzi o najnowszą pracę - Postać z mieczem wygląda, jakby miała złamaną tę prawą rękę. No i ta prawa stopa, jakby jakaś kobitka pozowała do zdjęcia, moim skromnym zdaniem nie pasuje do postaci z takim wielgachnym mieczem.

Bagno natomiast mi się podoba, ale słabo widać, że to bagno ;) Nawet sam fakt, że postać jest w wodzie można dostrzec dopiero po trochę dłuższym przyjrzeniu się.

Dodawaj nowe, dodawaj ;) Co do krwi - przemyśl troszkę, czy bryzgi powinny być w tym, czy innym miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Radix za podpowiedzi :) Rękę rzeczywiście miała połamaną i jak potrafiłem tak ją nastawiłem :) Co do stopy to myślałem, żeby stała jakoś stabilniej, ale wtedy nie byłoby tak zwiewnie (stąd też i ta czerwona tkanina), bo mimo, że ma ona tak wieli miecz to nie ma problemu aby przeciąć kogoś w pół jednym strzałem; jest nadludzko silna :). Pozostawiłem krew jak jest, powiedzmy, że kroiła ona w różnych kierunkach :)

 

zh2l.jpg

 

Co do policemana z #42 to już wyciągnąłem wnioski z błędów z tej pracy. Jest drętwa i sylwety postaci są trudne do odczytania :). W prawej ręce koleś trzyma tablet dzięki któremu będzie wypisywał mandacik. Drugą ręką z kieszeni wyjmuje on pisak do tego tabletu.

 

No i dożucam jeszcze szkice z głowy które nie wczytywały się poprzednio:

 

c8mf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piret - Dzięki. Mi też środkowa najbardziej się podoba :)

 

Radix - Trafnie określiłeś klimat tej babki. Mi kojarzyła się z taką córką rolnika właśnie w takich średniowiecznych klimatów. Coś jak klątwa jakaś czy coś :D.

 

Pomyślałem, że takie dopakowane babki to niezły temat na naukę anatomii. W końcu wolę wiedzieć gdzie odjąć, niż nie wiedzieć gdzie doRZucić :D Teraz chyba postawię na fitnesski :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności