Oleksiak Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 Niedowiarek ;) Na początku myślałem że jest tylko jedna wersja, później że kilka, a teraz to nawet nie wiem jaką robię ;). Jedno jest pewne że taka wersja istnieje i jest nawet sprzedawana.. o proszę... ;) (z salonu oczywiście)
Berger Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 No to to jest chyba właśnie z 2011, tyle że nie MR. Wersja z 2011 róźni się m.in tylnimi reflektorami: 2011: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2011-lancer_evolution_mr/1600x1200/wallpaper_1e.htm 2009: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_8a.htm
Oleksiak Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 (edytowane) Powoli do przodu. Poprawie przetłoczenie na drzwiach bo jakieś krzywe wyszło i szyby dopasuje bo widzę że też jest coś nie tak. Komentarze mile widziane ;) Pozdrawiam. Edytowane 23 Styczeń 2011 przez Oleksiak
Orangegraphics Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Felga jest krzywo w oponie, to się bardzo mocno rzuca w oczy
Oleksiak Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 (edytowane) Obróciłem felgę razem z oponą, a później tylko felgę :) Było późno jak to robiłem :P i zapomniałem dodać słupka w tylnej szybie - już jest. dzięki Xiz0r za pomoc ;) Edit: Pobawiłem się trochę ustawieniami IRR map. Edytowane 23 Styczeń 2011 przez Oleksiak
Oleksiak Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Napisano 28 Styczeń 2011 Modelowanie chyba skończyłem, choć są miejsca których nie jestem pewien czy dobrze wyjdą z lakierem. Jestem ciekaw jak robicie takie elementy jak dziury pod klamki (w tym modelu są na linii która idzie przez cale drzwi co było dość trudne dlatego zrobiłem MSx2 i proboolenem tak samo klapka od wlewu paliwa. Mam nadzieje że kombinuje dobrze. ;) Wprowadzę jeszcze drobne poprawki jeżeli coś znajdziecie choć teraz biorę tydzień odpoczynku a potem zaczynam zabawę ze studiem. Później wrzuce rendery w lepszej jakości bo niektóre słabo wyszły. Komentarze mile widziane. ;) (sorki za ciasny kadr ale mogę wrzucać pliki do 1 MB ) Pozdrawiam
maciek.m Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Super Ci wyszlo autko, najbardziej podobaja mi sie reflektory ladny detal tam dales :) Ostatnie ujecie bardzo fajne, ale moglbys dorobic bardzo prowizoryczne podwozie zeby bylo widac ze cokolwiek tam jest. No i sroboj slabo to wyrenderowac :)
latos Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Popracuj nad klamkami bo nie wyglądają zbyt estetycznie. To ścięcie na drzwiach nie jest takie ostre. Bardziej zaokrągli je.
Berger Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Generalnie ok, ale: linia boczna wygląda nieco inaczej, nie jest tak głęboka i nie posiada podwójnego przetłoczenia (tak ostrego), nadkola też nie są jeszcze takie jak powinny być (z przodu na dole jest za ostro, z tył minimalnie też, nieco inne jest przejście z ostrego na gładkie, lusterko też jeszcze nie ten kształt: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_40.htm http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_02.htm http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_22.htm Linia boczna też wydaje się nieco za miękka: http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_44.htm http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2008-lancer_evolution_x/1600x1200/wallpaper_24.htm I też weź pod uwage, że w zasadzie teraz nie wiadomo czy model jest prosty czy nie, na clayu tego poprostu nie widać.
Pawelkos Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Ogolnie bardzo ladny model, przynajmniej tak to wyglada w clay'u, ale jak juz wczesniej zostalo powiedziane, na clay'u nie widac tak krzywizn jakie wyjda na lakierze, mimo wszystko uwazam ze odwaliles kawal dobrej roboty. Nie doszukiwalem sie minimalnych roznic z oryginalem, bo wiadomo to nie rysnek cadowki i twoj model to nie material ktory bedzie wysylany do tloczni, zazanczylem tylko to co rzucilo mi sie w oczy: 1. tam przy srodkowym slupku nagle robi sie plasko, brak ciaglosci luku, nie jestem pewien czy to tak ma byc, albo masz caly slupek za mocno zakrzywiony, albo gora, na linia okien za plasko 2. szyba wydaj sie byc troche zle spasowana do naroznika, choc z drugiej strony wyglada ok takze nie jestem pewien, ale sprawdz to. Czekam na pierwsze testy z lakierem ;) Pzdr
Oleksiak Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 Dzięki za komentarze ! Pawelkos - fajnie że się podoba. Te miejsca są według mnie poprawne no chyba że chodzi nam o co innego ;) Na testy z lakierem trzeba będzie chwilkę poczekać najpierw do studia trafia same koło. Postaram się sprostać oczekiwaniom Maćka.m ;) Berger - przyznam że to wcięcie na drzwiach jest jednym wielkim nieporozumieniem. Nie rozumiem jak mogłem tego nie zobaczyć a przecież wali po oczach :D Zostanie to poprawione i linia boczna również, ciężko mi wyczuć te linie w samochodzie i nie chciałem przesadzić, szkoda tylko że tak późno się obudziliście z tym wytykaniem mi błędów bo sporo będzie trzeba robić od nowa ale poprawie ;) Te nadkola to możesz zaznaczyć na obrazku o co chodzi ? Lusterko poprawie racja jeszcze to nie jest ten kształt. latos - racja i racja. dzięki. Zrobię bardziej estetyczne klamki ;) maciek.m - fajnie że się podoba. Najpierw leci koło do renderowania. Mam nadzieje że udami się zbliżyć do tamtego obrazka ;)
blinq Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Fantastyczny model. Detal mnie powalił na łopatki ;) Czekam na renderek z lakierem Pozdro!
Smoku Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Bardzo dobry detal. Widać, że starasz się dbać o detal i nie odwalasz fuszerki. Podoba mi się bardzo cały model. Pozdrawiam :)
Oleksiak Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 Fajnie że się podoba panowie. Up: zmiana felgi reszta tak zepsuta jak poprzednio. Sesja itd. Pozdrawiam !
Oleksiak Napisano 22 Kwiecień 2011 Autor Napisano 22 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam po krótkiej przerwie. Teraz tak to wygląda. Postanowiłem zrobić próbne rendery i zobaczyć co pominąłem podczas etapu modelowania, poprawić to i dopracować studio i resztę. Pojawiły się jakieś dziwne refleksy pod tylnymi lampami - postaram się tamto miejsce poprawić. Zrobię nowy spód samochodu, jeszcze raz drzwi bo teraz są nowe ale i tak wydaje mi się że mogą być lepsze. Ps. po wrzuceniu na neta widzę że zepsuł się kontrast hm... dziwne. Edit: rendery podmienione -wrzuciłem jpg i im nie został zmieniony kontrast - ktoś wie dlaczego ? Pozdrawiam. Edytowane 23 Kwiecień 2011 przez Oleksiak
Smoku Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Koła wydają się strasznie małe nie sądzisz? Lakier nawet nawet
Oleksiak Napisano 25 Kwiecień 2011 Autor Napisano 25 Kwiecień 2011 (edytowane) Smoku dzięki nie byłem co do nich pewny i... mówisz-masz, felgi teraz mają 20 cali co jest trochę nietypowe dla tego samochodu bo normalnie montowane są 18 i takie były ostatnio ale możliwe że gdzieś kopnąłem się w proporcjach. Co myślicie o nowych kołach ? zbyt kozackie ? :P Popracowałem nad lakierem i innymi materiałami. Zostało mi zrobienie materiałów na tylne lampy i poprawiam wszystko co tak bardzo rzuca się w oczy (krzywe szyby, drzwi, złe podwozie itp.) i co wy podacie za złe więc pisać co nie pasuje. Chciałbym teraz zostać przy czarnych szybach (tylko zrobię później im jakieś porządne odbicia) i później dodać prowizoryczne wnętrze. kilka testów... szybki test innego lakieru: i najnowszy test: Czekam na krytykę ;] Pozdrawiam. Edytowane 25 Kwiecień 2011 przez Oleksiak
Smoku Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 Ja już nie mam uwag :) Bardzo mi się podoba render 3. W Vray to renderowałeś? Jeśli tak to zapodałbyś setup studia?
indian Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 materiały, jak i sam model świetne, ale to studio, spróbuj troszkę ciemniejsze zrobić :) salut.
Oleksiak Napisano 27 Kwiecień 2011 Autor Napisano 27 Kwiecień 2011 indian - Dzięki ;) Studia będą dwa to jest do ujęć wokół samochodu drugie zrobię specjalnie pod wcześniej przygotowane ujęcia. Taki mam pomysł nie wiem czy ma sens - okaże się później. Smoku - na pewno coś się jeszcze znajdzie ;) To Vray. Studio to zwykła płaszczyzna wygięta nad samochód (położona na boki litera "U") i lekko zawinięta za kamerę. Jedno światło vray plain które świeci na to zagięcie. Oprócz tego jest kilka płaszczyzn wokół samochodu które mają nałożoną mapę gradientu do diffuse i opacity. Materiał tylnych świateł mi się osobiście nie podoba i tylko z pomocą PS coś dało się osiągnąć. Następna wersja dostanie kaustykę i wtedy powinno być już ładnie. Smoku speszli for ju i tył bez PS
lukasz1330 Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Faktycznie może spróbuj dać ciemniejsze studio, tak to jest na prawdę świetnie :)
Oleksiak Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 (edytowane) Wytłumaczcie mi co rozumiecie pod pojęciem ciemniejszego studia? ;) Czarne tło ? czy chodzi o to że światło w scenie jest za mocne ? Test pupy: Edytowane 28 Kwiecień 2011 przez Oleksiak
Berger Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 No sam render spoko, a Ty sie mnie pytasz co i jak :P Popraw jeszcze tylko przetłoczenia pod światłami z tyłu i róg z przodu przy grillu obok światła tak żeby go nagle do góry nie darło.
Orangegraphics Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 bardzo bardzo konkret to wygląda. włóż tylko jakiegoś plane'a pod auto jako zawieszenie czarnego bo teraz ci color bleeding strasznie niebieski od lakieru wali po podłożu pod autem
beny Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Spoko tylko te czarne szyby ... coś tam powinno się zabłyszczeć.
Oleksiak Napisano 29 Kwiecień 2011 Autor Napisano 29 Kwiecień 2011 Dzięki Panowie. beny - tak i będzie i błyszczeć i prześwitywać. Poradzono mi żeby zrobić lekko prześwitujące szyby więc zrobię prowizoryczne wnętrze i wtedy szyby zaczną wyglądać jak szyby. Xiz0r - tak jak pisałem wcześniej mam jeszcze zamiar poprawić kilka błędów o których wiedziałem wcześniej i które miały wyjść podczas testów materiałów - jednym z nich jest posiadanie karoserii pod samochodem ;) Także poprawie. Berger - hehe... sporo do ogarnięcia było i jeszcze jest ale dzięki ;) Co do poprawek: grill - masz oko :P tyle się na ten model patrze a nie zobaczyłem tego; przetłoczenie pod lampami - możesz zaznaczyć o co chodzi, ja tam nic złego nie widzę ;) Co ciekawe jak mogłeś nie zobaczyć że odblaski na zderzaku mają nie taki kształt jak powinny - przecież to wali po oczach (jak ktoś zna dobrze model a my znamy :P) choć ja dopiero wczoraj to zobaczyłem ;)- zostanie poprawione. Robię jeszcze drobne poprawki materiału nowej felgi - wrzucę później co wyszło i biorę się za błędy w modelu. Pozdrawiam.
Berger Napisano 29 Kwiecień 2011 Napisano 29 Kwiecień 2011 Jak już poprawiasz model popatrz na te miejsca: http://img402.imageshack.us/img402/3115/razem1.jpg
Oleksiak Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 (edytowane) Witam po krótkiej przerwie. Chyba koniec... za kilka dni zabieram się za studio ciemne bo sporo osób pisało o tym. Co o tym myślicie? Na koniec chciałbym napisać że nie byłem w stanie zlokalizować co powoduje takie brzydkie cienie co ciekawe kiedy robi się tylko render regiony między oponami a podwoziem cienie są dobre - nie rozumiem co render region ma z tym wspólnego. Pozdrawiam. Edytowane 1 Sierpień 2011 przez Oleksiak
Oleksiak Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 Dla jasnych ujęć to już koniec. Zapraszam do finished http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=78235
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się