Jump to content
Status

[Kryzys] Dead End

Recommended Posts

Aliens send cancelmoose to earth. People who survived, named this time "the crysis". This is real dead end for human race.

 

kryzys6normres.jpg

 

big:

kryzys6maxx.jpg

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Świat się skończył. Przynajmniej dla większości. Maszyny usuwają pozostałości po wielkiej wojnie. Ludzie, którzy przetrwali nazywają ten czas "kryzysem". Czymś co przemija. Tak naprawdę, to tylko ślepy zaułek w historii ludzkości.

 

kryzys14.jpg

Edited by Status

Share this post


Link to post
Share on other sites
po wielkiej wojnie

 

ale kobieta biegająca w czerwonej spodnicy, idealnie bialej koszulce trzymajac sie kurczowo rozowej torebeczki, to raczej scena z taniego filmu sensacyjnego z lat 80 a nie "po wielkiej wojnie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i masz racje, tylko, że sama kobieta/ która nawet nie jest kobietą, a będzie dzieckiem, nie będzie w idealnie białej koszulce. Nie jest nawet na etapie podmalówki :D I uwierz będzie po wielkiej wojnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba lepiej (dynamiczniej) by wyglądała oglądając się za siebie, albo do przodu ale z lekko odchyloną głową. Teraz położenie głowy jest takie trochę sztywne.

Te pomarańczowe z tyłu to ogień? Bo wygląda trochę jak pokrwawione siano.

Inne elementy zapowiadają się dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem trochę koncepcje. Na tyle na ile pozwolił mi czas, uzyskałem tyle co widać. Mam ogromne problemy z postacią. Widzę, że coś nie gra, ale nie wiem co. Za długo się na to patrze. Jakieś sugestie?

 

kryzys213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kryzys214.jpg

 

Wydobyłem trochę pierwszy plan. Poharatałem babkę. Pomimo ogólnego chaosu jest tu strasznie pusto. Muszę jeszcze pomyśleć. Przydałyby się jakieś rady.

Edited by Status

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mało dynamiczna postać, jak na kogoś kto ucieka przed strzelającymi do niej robotami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz to już zupełnie nie wiem co mam zrobić :(. Zależało mi na tym, żeby dziewczyna opadała już z sił (taki moment krytyczny), ale nie przestawała biec. Nie chciałem robić z tego karykatury, więc na takie ustawienie padło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ma opadać z sił to ciało pochylone do przodu, ręce nisko. Twoja wygląda jakby uprawiała jogging, tylko walkmana brakuje. Zerocool-wolomina jest dynamiczniejsza i ustawienie głowy jest lepsze bo patrzy się w tył, ale też nie jest wycieńczona.

Poszukaj na google hasła "tired runner" albo podobnych.

np. http://2.bp.blogspot.com/_czBr8WFdyP8/TRD3yKBn8ZI/AAAAAAAAAYY/26tnbWSiFg0/s320/tired-runner-1.jpg

 

Ewentualnie mogłaby się też osłaniać rękami od tych latających robotów.

 

Za to ubranie i inne detale dobrze się rozwijają. Teraz jest bardziej futurystycznie, wersja z różową torebką była bardziej wyrwana z normalności, ale to i to ma swoje uroki.

Edited by Ania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem dobre, pokaż to w wyjątkowy sposób. W tym temacie, ogromną rolę pełnią emocje, a nic tego tak lepiej nie oddaje jak dobra mimika twarzy. Warto to postudiować a pracka zyska dużo na swej wartości wtedy :)

 

Zmęczenie + przerażenie, polecam przerobić najpierw oddzielnie te dwie mimiki a potem tak to połączyć w jedno, żeby przerażenie przebijało się przez zmęczenie - największą rolę wg. mnie zagrają tu raczej oczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie mam przerwę. Ogólnie oglądam prace codziennie, ale tylko oglądam. Wprowadzę chyba jedną postać więcej na pierwszy plan. Sam jak biegnę do ostatniego autobusu nie wymac***e rekami na wszystkie strony, wiec mimo wrażenia joggingu ułożenie postaci wydaje mi się prawidłowe. Potwierdzam, że najważniejszą sprawą będzie tutaj mimika i to właśnie na niej się skupię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszę tylko o mimice - w przedostatnim mina najbardziej trafia w sedno moim zdaniem, za to w ostatnim ładnie pokazałeś szklistość w oczach, co podkreśla rozpacz w sytuacji w jakiej się znalazła. Ogólnie twarz już pasi, tylko usta mogły by wrócić jak dla mnie do tego sprzed ostatniego obrazka - coś w nich jest bardziej z płaczącej postaci. Dobrze to uchwyciłeś! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ramieniu (tym nieobciętym) za jasne światło, powinno być ocienione, w ogóle jakoś to ramię się za bardzo wybija bo chyba kolorystycznie też nie do końca dopasowane.

 

Głowa jest bardzo blisko brzegu obrazu, ucieka z kadru. Zanim obciąłeś było lepiej pod tym względem.

 

Może by tak gdzieś z tyłu niewyraźne sylwetki innych uciekających?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje, za nieocenioną pomoc. Trochę podłubałem. Nad ramieniem jeszcze posiedze. Tymczasem:

 

kryzys4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydaje mi sie, ze za bardzo skupiasz sie na efekciarstwie i wszelkiej masci efektach, ktorymi probojesz niestety bezskutecznie przykryc wszelkie braki w anatomii, oswietleniu i kompozycji. Z kazdym kolejnym etapem praca wydaje mi sie coraz bardziej niespojna i nieciekawa. Juz od pierwszego szkicu widac bylo ze nie bardzo wiesz czego chcesz... Dobra rade kiedys dostalem, zanim zaczniesz dzialac plamami z pelna swiadomoscia lepiej zrobic szczegolowy, dobrze zakomponowany i poprawny anatomicznie szkic nawet jedna linia(a nawet najlepiej) by uniknac potem walki z np anatomia. Taka walka niemal zawsze skonczy sie porazka i zadne tam pakowanie efektow i "oklepana do bolu" mega efekciarska kolorystyka nie pomoze. Nie chce mowic ze ta praca jest slaba, ale z tego co widac po twoim colouringu nie wykorzystales w pelni potencjalu jaki masz w lapie. Sto razy lepszy efekt osiagnalbys rozrysowujac sobie owczesniej scene a na koncu dopiero walczyl z kolorem. Kolejnosc odwrotna jest zawsze mylaca i nic dobrego z tego nie moze wyjsc, niestety tu na razie tak jest... Odnosnie ostatniej wersji, kompozycja sie sypie na boki, jak juz to znak nie powinien byc tak blisko panny i odchylac sie w jej druga strone... to samo z centralnym polozeniem tych dwoch obiektow, ta poruszona postac na lewo zaslania ci 1/5 obrazka, po co? nie widac latajacych pojazdow ani tla, ktore naprawde bylo ok. Co do panny, jej poza jest strasznie sztuczna i sztywna, wygoogluj sobie jakies postaci biegnace, albo uciekajace( w filmach jest tego cala masa), przywrocilbym jej dlon bo jednak dlonie, twarz i ogolna dynamika postaci czesto stanowi o sile obrazka. tutaj wszystkie te elementy sa jakby potraktowane po macoszemu, i az sie prosi by babka byla zywa i dynamiczne, nie zas sztywna jak kukla.

Sorry ze tak ostro, ale mysle ze jakbys popracowal teraz nad poprawkami kladac nacisk glownie na anatomie, kompozycje a nie kolory i "tanie shopowe efekciki to praca byla by o kilka razy lepsza. Pozdrawiam

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy