Napisano 8 Styczeń 201114 l Hej! Postanowiłem spróbować swoich sił w game arcie. Na początek pierwszy modelik z którego jestem zadowolony. Rosyjska mina przeciwpiechotna: Screeny z viewportu, 3pointshader, 1758tri 2gi screen http://img524.imageshack.us/img524/1563/83993294.jpg siatka: http://img267.imageshack.us/img267/4227/41894049.jpg texturki: http://img402.imageshack.us/img402/5861/82034553.jpg Edytowane 13 Listopad 201113 l przez Logos
Napisano 9 Styczeń 201114 l jak to mina do symulatora sapera to git...jak do innych gier to imo 1500 poly za dużo
Napisano 9 Styczeń 201114 l powiedzmy ze nawet to mina do symulatora sapera to i tak troche zle z trojaktami poleciales - spojrz, ze zielona najwieksza czesc ma tyle samo krawedzi w okregu co ta chudziutka metalowa, bez sensu. sprawdz sobie jakiej wielkosci sa takie miny i wyobraz sobie jak duza moglaby byc na ekranie podczas gry kiedy sie do niej podejdzie. bedziesz zdziwiony jak malo bedzie widac te 1758 trojkatow
Napisano 9 Styczeń 201114 l jeśli to ma być model statyczny, umieszczony na ziemi i tam leży to za dużo poly, zbyt wysoka rozdzielczość tekstury. a jeśli to model który bohater trzyma w ręku to jest poprawnie wykonana :) Mi się akurat Podoba
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za komentarze, macie rację, nie pomyślałem o zastosowaniu takiego modelu i poleciałem z trójkątami. Wersja zoptymalizowana, 1k tri mniej, zawleczki chyba nie ma sensu modelować, zrobie ją później na alphie
Napisano 9 Styczeń 201114 l na alfie nie rob, zaoszzcedziles 1K, to zrob zawleczke z cylindra, z kawałkiem normalmapy:) zawsze takie rzeczy fajnie dyndaja na animacjach jak sa trzymane w łapkach
Napisano 11 Styczeń 201114 l Bruneq to ze bedzie dyndalo w lapkach nie wyklucza uzycia alphy z normalem ;) Kwestia ulozenia w lapce aby dobrze kat ustawic ;). + 785tri imho nadal za duzo na kawalek walca z antenka ;) Obawiam sie tylko ze te druciki moga artefakty podczas wyswietlania tworzyc.
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Autor "Trochę" zaniedbałem moją teczkę. Taki model hi-poly działka tesli który mi się przyśnił wczoraj w nocy :). Może doczeka się wersji low i texturek. (klik)
Napisano 13 Listopad 201113 l jakbyś wiedział do czego służy to byś takiego koślawego nie zrobił :) przyłóż się, bo łączenie tez bez sensu.
Napisano 13 Listopad 201113 l Autor Czy mógłbyś sprecyzować o które łączenie chodzi? Chyba za dużo przy nim siedzę bo nie widzę żeby był koślawy, widziałem na referkach różne i krzywe i proste ;) http://www.jad.cz/temp/product_zoom_13000.jpg update: kombinuje jak rozłożyć rysy i "wyostrzyć ostrze" Edytowane 13 Listopad 201113 l przez Logos
Napisano 14 Listopad 201113 l no ale zobacz referencję jaką wkleiłeś. Ogólnie sierp ciężki do wymodelowania nie jest, pewnie bardziej wprawieni zrobiliby to w kwadrans. po prostu widać, że nie wiesz do czego służy pewnie i stąd takie odstępstwo od oryginału.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto