Logos Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 (edited) Hej! Postanowiłem spróbować swoich sił w game arcie. Na początek pierwszy modelik z którego jestem zadowolony. Rosyjska mina przeciwpiechotna: Screeny z viewportu, 3pointshader, 1758tri 2gi screen http://img524.imageshack.us/img524/1563/83993294.jpg siatka: http://img267.imageshack.us/img267/4227/41894049.jpg texturki: http://img402.imageshack.us/img402/5861/82034553.jpg Edited November 13, 2011 by Logos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 wklesle napisy rażą, i wielkosc textury + polycount....to jest mina:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr3d3k Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 jak to mina do symulatora sapera to git...jak do innych gier to imo 1500 poly za dużo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 powiedzmy ze nawet to mina do symulatora sapera to i tak troche zle z trojaktami poleciales - spojrz, ze zielona najwieksza czesc ma tyle samo krawedzi w okregu co ta chudziutka metalowa, bez sensu. sprawdz sobie jakiej wielkosci sa takie miny i wyobraz sobie jak duza moglaby byc na ekranie podczas gry kiedy sie do niej podejdzie. bedziesz zdziwiony jak malo bedzie widac te 1758 trojkatow Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateogala Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 jeśli to ma być model statyczny, umieszczony na ziemi i tam leży to za dużo poly, zbyt wysoka rozdzielczość tekstury. a jeśli to model który bohater trzyma w ręku to jest poprawnie wykonana :) Mi się akurat Podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 Dzięki za komentarze, macie rację, nie pomyślałem o zastosowaniu takiego modelu i poleciałem z trójkątami. Wersja zoptymalizowana, 1k tri mniej, zawleczki chyba nie ma sensu modelować, zrobie ją później na alphie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 na alfie nie rob, zaoszzcedziles 1K, to zrob zawleczke z cylindra, z kawałkiem normalmapy:) zawsze takie rzeczy fajnie dyndaja na animacjach jak sa trzymane w łapkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Bruneq to ze bedzie dyndalo w lapkach nie wyklucza uzycia alphy z normalem ;) Kwestia ulozenia w lapce aby dobrze kat ustawic ;). + 785tri imho nadal za duzo na kawalek walca z antenka ;) Obawiam sie tylko ze te druciki moga artefakty podczas wyswietlania tworzyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted September 24, 2011 Author Share Posted September 24, 2011 "Trochę" zaniedbałem moją teczkę. Taki model hi-poly działka tesli który mi się przyśnił wczoraj w nocy :). Może doczeka się wersji low i texturek. (klik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Nauka texturowania 80tri 512x512 diff spec normal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 wip byłbym wdzięczny za krytykę Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 jakbyś wiedział do czego służy to byś takiego koślawego nie zrobił :) przyłóż się, bo łączenie tez bez sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 (edited) Czy mógłbyś sprecyzować o które łączenie chodzi? Chyba za dużo przy nim siedzę bo nie widzę żeby był koślawy, widziałem na referkach różne i krzywe i proste ;) http://www.jad.cz/temp/product_zoom_13000.jpg update: kombinuje jak rozłożyć rysy i "wyostrzyć ostrze" Edited November 13, 2011 by Logos Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultrakaka Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Nawet patrząc na refke na któej się wzorowałeś - rączka za mała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 no ale zobacz referencję jaką wkleiłeś. Ogólnie sierp ciężki do wymodelowania nie jest, pewnie bardziej wprawieni zrobiliby to w kwadrans. po prostu widać, że nie wiesz do czego służy pewnie i stąd takie odstępstwo od oryginału. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persh Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Imponujące modele, bardzo mi się podobają...czekam na więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now