Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej! Postanowiłem spróbować swoich sił w game arcie. Na początek pierwszy modelik z którego jestem zadowolony. Rosyjska mina przeciwpiechotna:

Screeny z viewportu, 3pointshader, 1758tri

 

67397877.jpg

 

2gi screen

http://img524.imageshack.us/img524/1563/83993294.jpg

 

siatka:

http://img267.imageshack.us/img267/4227/41894049.jpg

texturki:

http://img402.imageshack.us/img402/5861/82034553.jpg

Edytowane przez Logos
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

powiedzmy ze nawet to mina do symulatora sapera to i tak troche zle z trojaktami poleciales - spojrz, ze zielona najwieksza czesc ma tyle samo krawedzi w okregu co ta chudziutka metalowa, bez sensu.

 

sprawdz sobie jakiej wielkosci sa takie miny i wyobraz sobie jak duza moglaby byc na ekranie podczas gry kiedy sie do niej podejdzie.

bedziesz zdziwiony jak malo bedzie widac te 1758 trojkatow

Napisano

jeśli to ma być model statyczny, umieszczony na ziemi i tam leży to za dużo poly, zbyt wysoka rozdzielczość tekstury. a jeśli to model który bohater trzyma w ręku to jest poprawnie wykonana :) Mi się akurat Podoba

Napisano

Dzięki za komentarze, macie rację, nie pomyślałem o zastosowaniu takiego modelu i poleciałem z trójkątami.

 

Wersja zoptymalizowana, 1k tri mniej, zawleczki chyba nie ma sensu modelować, zrobie ją później na alphie

34320758.jpg

Napisano

na alfie nie rob, zaoszzcedziles 1K, to zrob zawleczke z cylindra, z kawałkiem normalmapy:) zawsze takie rzeczy fajnie dyndaja na animacjach jak sa trzymane w łapkach

Napisano

Bruneq to ze bedzie dyndalo w lapkach nie wyklucza uzycia alphy z normalem ;) Kwestia ulozenia w lapce aby dobrze kat ustawic ;). + 785tri imho nadal za duzo na kawalek walca z antenka ;) Obawiam sie tylko ze te druciki moga artefakty podczas wyswietlania tworzyc.

Napisano

"Trochę" zaniedbałem moją teczkę.

 

Taki model hi-poly działka tesli który mi się przyśnił wczoraj w nocy :). Może doczeka się wersji low i texturek.

(klik)

smallez.jpg

Napisano

no ale zobacz referencję jaką wkleiłeś. Ogólnie sierp ciężki do wymodelowania nie jest, pewnie bardziej wprawieni zrobiliby to w kwadrans. po prostu widać, że nie wiesz do czego służy pewnie i stąd takie odstępstwo od oryginału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności