Logos Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 (edytowane) Hej! Postanowiłem spróbować swoich sił w game arcie. Na początek pierwszy modelik z którego jestem zadowolony. Rosyjska mina przeciwpiechotna: Screeny z viewportu, 3pointshader, 1758tri 2gi screen http://img524.imageshack.us/img524/1563/83993294.jpg siatka: http://img267.imageshack.us/img267/4227/41894049.jpg texturki: http://img402.imageshack.us/img402/5861/82034553.jpg Edytowane 13 Listopad 2011 przez Logos
Bruneq Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 wklesle napisy rażą, i wielkosc textury + polycount....to jest mina:P
Fr3d3k Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 jak to mina do symulatora sapera to git...jak do innych gier to imo 1500 poly za dużo
ledyr Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 powiedzmy ze nawet to mina do symulatora sapera to i tak troche zle z trojaktami poleciales - spojrz, ze zielona najwieksza czesc ma tyle samo krawedzi w okregu co ta chudziutka metalowa, bez sensu. sprawdz sobie jakiej wielkosci sa takie miny i wyobraz sobie jak duza moglaby byc na ekranie podczas gry kiedy sie do niej podejdzie. bedziesz zdziwiony jak malo bedzie widac te 1758 trojkatow
mateogala Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 jeśli to ma być model statyczny, umieszczony na ziemi i tam leży to za dużo poly, zbyt wysoka rozdzielczość tekstury. a jeśli to model który bohater trzyma w ręku to jest poprawnie wykonana :) Mi się akurat Podoba
Logos Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 Dzięki za komentarze, macie rację, nie pomyślałem o zastosowaniu takiego modelu i poleciałem z trójkątami. Wersja zoptymalizowana, 1k tri mniej, zawleczki chyba nie ma sensu modelować, zrobie ją później na alphie
Bruneq Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 na alfie nie rob, zaoszzcedziles 1K, to zrob zawleczke z cylindra, z kawałkiem normalmapy:) zawsze takie rzeczy fajnie dyndaja na animacjach jak sa trzymane w łapkach
Por@szek Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Bruneq to ze bedzie dyndalo w lapkach nie wyklucza uzycia alphy z normalem ;) Kwestia ulozenia w lapce aby dobrze kat ustawic ;). + 785tri imho nadal za duzo na kawalek walca z antenka ;) Obawiam sie tylko ze te druciki moga artefakty podczas wyswietlania tworzyc.
Logos Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 "Trochę" zaniedbałem moją teczkę. Taki model hi-poly działka tesli który mi się przyśnił wczoraj w nocy :). Może doczeka się wersji low i texturek. (klik)
Logos Napisano 11 Listopad 2011 Autor Napisano 11 Listopad 2011 Nauka texturowania 80tri 512x512 diff spec normal
olaf Napisano 13 Listopad 2011 Napisano 13 Listopad 2011 jakbyś wiedział do czego służy to byś takiego koślawego nie zrobił :) przyłóż się, bo łączenie tez bez sensu.
Logos Napisano 13 Listopad 2011 Autor Napisano 13 Listopad 2011 (edytowane) Czy mógłbyś sprecyzować o które łączenie chodzi? Chyba za dużo przy nim siedzę bo nie widzę żeby był koślawy, widziałem na referkach różne i krzywe i proste ;) http://www.jad.cz/temp/product_zoom_13000.jpg update: kombinuje jak rozłożyć rysy i "wyostrzyć ostrze" Edytowane 13 Listopad 2011 przez Logos
ultrakaka Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Nawet patrząc na refke na któej się wzorowałeś - rączka za mała.
olaf Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 no ale zobacz referencję jaką wkleiłeś. Ogólnie sierp ciężki do wymodelowania nie jest, pewnie bardziej wprawieni zrobiliby to w kwadrans. po prostu widać, że nie wiesz do czego służy pewnie i stąd takie odstępstwo od oryginału.
Persh Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 Imponujące modele, bardzo mi się podobają...czekam na więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się